אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אנשי השיווק בוחרים את המהלך שעשה את העשור

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
חרטבונה של הבנה בשיווק ומצוינות בביזבוז כסף- תנובה
השמנה של יופלה והיווני ששובר צלחת לווין בפיראוס הם הכי מדהימים. אבל מאז מה עשו תנובה? רימו את הצרכנים ולא הורידו מחירים וכל הזמן רצים אחרי טרה ומעתיקים מהם: קוטג 3% וגבינות עם יוגורט. עכשיו משנים את הלוגו. חרטבונה של הבנה בשיווק ומצוינות בביזבוז כסף
אור לגויים | 13.01.10
9.
לא קניתי יופלה וגם לא אקנה בגלל הפרסומות המעצבנות
דומה שהמטרה הראשית של אנשי הפירסום היום היא לעצבן את הלקוח ובדרך זו להחדיר את המותג לתודעתו. ויופלה בהחלט התבלטו בתחום זה: כל פירסומת יותר דוחה מקודמתה. אז אמנם המותג חדר גם אליי, אבל על דרך השלילה, ולכן לא קניתי וגם לא אקנה.
רגב פורת | 04.01.10
6.
נחום לגנטל - גבעת שמואל הסביון של הדתיים לאומיים
כל מנהלי השיווק וכל חברות הענק מקבלות תקציבי ענק לשווק מוצר וההצלחות מבוססות תקציב. נחום לגנטל לקח יישוב שמותג כאזור שהאלפרונים שולטים בו והפך אותה בלי תקציבי שיווק לבירת הדתיים הלאומיים מקום אטרקטיבי לדתי לאומי - לסביון של הדתיים הלאומיים לזה אני קורא הצלחה
איתן | 04.01.10
5.
מחליא הדיבור הזה, על שווק ופרסום, ללא התיחסות ערכית לתוצאות הקמפיין על אנשים
לדוגמה, סופרסל, ששיפרו רווחיות ע"י "תמחור נכון" ז"א העלאת מחירים , או המיצוב של אורנג' כמצילת האנושות בעוד אלפי משפחות משלמות ליוניסל מאות שקלים על כלום, או ההתגאות בכך ש "מכרו סלולר בלי לדבר על סלולר". מעולה.
עומר | 04.01.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת