14. נו, איפה כל נהגי המכוניות שסבסדו אותי? לפחות את המאה ש"ח שלכם קיבלתם בחזרה? אה...אופס, גם לכם העלו את הביטוח. אלעד | 04.01.10 (ל"ת)
12. מדינה מפגרת, אין תחבורה ציבורית, אין קטנועים, אין אופניים, רק עוד מכוניות... העיקר שנמשיך לקנות דלק יקר, לשבת בפקקים ולזהם את האוויר. וגם במכוניות, מורידים את מכוניות הדיזל שהיום הן יותר חסכונות ופחות מזהמות. אייל | 04.01.10 (ל"ת)
11. מצב המשומשים עוד יותר גרוע שלושה וחצי חודשים האופנוע מפורסם , אין ולו טלפון אחד של מעוניין פוטנציאלי . ממעקב יומיומי אחרי לוחות המודעות , אותם האופנועים מפורסמים שוב ושוב ורק מתווספים עוד ועוד כלים למצבה . וזה עוד בלי להזכיר את נושא הביטוח , 125% משכורת חודשית לביטוח חובה לרוכב עם ותק של 12 שנים ללא עבר תעבורתי וללא תאונות. תודה למדינת ישראל שהביאני עד הלום . גרג | 04.01.10 (ל"ת)
10. פרוייקטי התחבורהנ נתקעים - הפקקים מתארכים והמפקח מבריח אופנועים הרכבת הקלה בירושלים אולי תסיים את סלילת הקו הראשון, על סלילת הקו השני מפחדים לדבר, לדעתי לא יעשו וישאר קו אחד מסכן. הנתיב המהיר לתל אביב נתקע, הזכיין רוצה לצאת, הנתיב נגמר לפני הזמן ישר לפקק. רכבת קלה או תחתית בתל אביב, גולדה מאיר התחילה לדון בזה, הנינים שלי אולי יראו את התחלת העבודה. בחיפה יש איזה פרוייקט מנהרות הכרמל נראה גם תקוע, אבל מי נוסע לחיפה. מי אחראי לתקיעות - משרד האוצר. בקיצור עמישראל יבלה את העשורים הקרובים בהתקדמות איטית בפקקים האינסופיים, הקלה היתה יכולה להיות על ידי שימוש ברכב דו גלגלי, לפחות ניתן להתקדם עימו. אבל משרד האוצר שתוקע את כל פרוייקטי התחבורה, תוקע גם את הדו גלגלי. היה יכול להיות פתרון חלקי, הקלה מסוימת עם עידוד השמוש בדו גלגלי אבל לא, משר האוצר לא יתן שמשהו יתנהל לטובת האזרחים חס וחלילה. יש מפקח שחושב שהוא חכם וחושב דרך הכיסוי ששמים לסוס על העיניים שיסתכל רק קדימה, יש שר אוצר פילוסוף דגול אבל מבין קטן בניהול המשק. והתוצאה פחות דו גלגלי, מי שחשב לקנות במקום מכונית יקנה מכונית ויצטרף לשיירה הארוכה. מי שרצה לקנות בנוסף למכונית, ככה בימי השבוע להסתובב עם הדו גלגלי ואולי בערב ובסופי שבוע עם המכונית מוותר על הרעיון וכל יום מצטרף לשיירה הארוכה. כולם זוחלים, מקטרים, מזהמים את האויר ומקווים שאולי ב-2025, אם משרד האוצר לא יתקע יותר, אולי יהיה טוב. תחשבומ על זה. מדינת חלם | 04.01.10 (ל"ת)
7. נפילה דרסטית במכירות גם של המשומשים הנתון המעניין הוא חודש דצמבר שם זה משקף את מה שקרה באמת לאחר כניסת התערפים החדשים. הרסתם את שוק הקטנועים. יוסי | 04.01.10 (ל"ת)
6. נערי האוצר רוצים רק מיסים מדלק וזיהום! אופנועים צורכים פחות דלק ומשלמים עליהם פחות מס זה לא כלכלי לחבורת נערי האוצר. ירון | 04.01.10 (ל"ת)
4. המפקח על הביטוח במו ידיו יוצר משבר כלכלי בעל עסק נניח פיצריה שמחזיקה 3-4 קטנועים לעבודה משלם עוד כמה אלפי שקלים, כבר שמתי לב שהרבה מקומות ירדו מעניין המשלוחים ויותר לוקחים דמי משלוח... בטוח שכמה אלפי רוכבים ירדו בתקופה הקרובה מאופנוע ויעברו לאוטו אז הכבישים יהיו קצת יותר צפופים. ובעיקר עושקים את החלשים שיכולים לממן רק קטנוע ואלה שפשוט משוגעים לדבר ישלמו את המכנסיים. אופנוען | 04.01.10 (ל"ת)
3. זה מה רציתם זה מה שתקבלו! אין קטנועים רק מכוניות תהנו מזיהום אוויר ויותר פקקים בכבישים מדינה מטופשת! רוכב קטנוע | 04.01.10 (ל"ת)
עקב רפורמת הביטוח: ירידה של 9% במסירות אופנועים ב-2009 - ל-17.6 אלף
15 תגובות לכתיבת תגובה