אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מאריכים את כביש 6 צפונה: קטע 7 אושר להפקדה

35 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

32.
שוד לאור יום
פעם אחרונה שנסעתי עלתה לי בהרבה כסף ומאז אני מדיר רגלי ממנו נשלח מכתב, ובו נכתב : שעקב אחור בתשלום התשלום שצריך לגבות הינו התשלום המקורי וקנס בגובה התשלום כלומר פי 2 תשלום על אחור כביכול. לאחר ברורים טלפוניים שארכו שעות הגעתי לאדם שציין שהדרך היחידה לבטל את הקנס זה לכתוב למכ"ל חוצה ישראל (כן...רק בקנס שלי הוא מתעניין...). לא משנה שנאמר להם ששום מכתב לא הגיע אלינו...לא משנה שנאמר להם שהם היו צריכים להתריע, לשלוח עוד מכתב....לא עוזר כלום. בלי שום הוכחה לזה שנשלח מכתב בכלל ובלי שום צורך להוכיח שום דבר לאף אחד הם מטילים קנסות פיגורים ואחורים. בשלב הזה נשברתי והעברתי את התשלום שלי כולל הקנס. מאז....עקב "השרות האדיב והמהיר והמחיר הזול, " הדרתי רגלי מהכביש הזה. שומר נפשו וכיסו ירחק !! אני לא מבין איך המחוקק הנכבד (שבטח נוסע בחינם בכביש זה...) לא נתן לדעתו לקלות הבלתי נסבלת של חברת דרך ארץ בעלת הכביש המהיר, לקנוס אנשים ומאפשרת להם בקלות לגבות סכום כפול מבלי אפילו צורך להוכיח שום דבר. למי שיכול הייתי מציע לוותר על הלוקסוס הזה. סכנת נפשות.בכסף הנחסך אפשר ללכת בסוף הנסיעה למסעדה ולאכול טוב.....
צפוני | 06.01.10
31.
מאוד נחמד אבל.....
לפי דעתי זה שפותחים עו מקטע נשמע מאוד נחמד ומחוץ לדעתי אך יש לזה השלכות על השימוש בכביש דבר ראשון יהיה יותר עומס שגם ככה קיים היום , והסיבה לעומס הזה תיכנון לוקה בחסר של הכביש שהמחשבה הראשונית מהכביש הייתה איך להרוויח כסף ושום דבר אחר הרי היו צריכים לתכנן כביש חוצה ישראל שיכלול בתוכו תנועה של המון רכבים אז זה לא היה אמור להיות של חמשה או ששה נתיבים לפחות ???? ולא שני נתיבים מסכנים ואחרי כמה שנים מרחיבים לשלוש ואנחנו סובלים מעומס נוסף תמורת הכסף שאנחנו משלמים.... דבר שני עלות הנסיעה בכביש מאוד גבוהה זה נחמד שאם אתה נוסע בכביש הזה פעם או שניים בחודש ומקבל חשבון של 50 שקל אבל אם אתה צריכה לנסוע בכביש הזה כל יום לעבודה כמה תשלם בסוף החודש לפחות 500 שקל למה? מליאנים מישהו מחזיר לנו את דמי הנסיעה בכביש הזה צריך להיות היגון לגבות כסף בכביש הזה ולא לעשות את זה בכל נסיעה זה כמו מנוי שמשולם מראש ושיהיה מחיר סביר ..... דבר שלישי לכל המטומטמים שמחליטים לנסוע בנתיב השמאלי במהירות 90 קמ"ש ולא לזוז משם זה כביש מהיר קוקו תזיז את התחת שלך לנתיב הימני נמאסתם נמאסתם כביש מהיר ובתשלום ותוקעים את התנועה בגלל חוסר בנה בסיסי בנהיגה
נוסע מתמיד | 05.01.10
27.
צומת קסם
ככל שיוסיפו קטעים בציר הצפוני של כביש שש, תגבר בו התנועה. כל הנוסעים מצפון לגוש דן ייתקעו במחלף קסם, הפקוק מימים ימימה. למה? כי חכמי חלם לא הסדירו את הירידה מכביש שש כך שתשתלב עם כביש חמש במסלול מתחת לכביש 444, אלא חיברו את שני הכבישים בצומת עם רמזור. בשעות העומס עומדים שם שעות והלחץ רק ילך ויגבר. כל ההתראות על הכשל התכנוני הזה נופלות על אוזנים ערלות. בעצם, למה שיהיה אכפת להם - העיקר שמשלמים את האגרה על כביש שש.
נגב | 05.01.10
19.
תושבי הצפון משלמים את מחיר הכביש , ערי החוף נהנים מכבישים (כנסו}
המחיר של הכביש משולם ע"י תושביה הצפוניים הדרומיים והמזרחיים של המדינה(גאוגרפית כן) על כן אנו חושבים שיש לבטל את האגרה , ושהנטל יהיה גם על תושבי גוש דן וערי החוף הנהנים מכבישים יותר פתוחים (בגלל כביש 6). תתעוררו
דן | 05.01.10
18.
יופי, הכביש שחיבר את הפריפריה לפריפריה
כשאני צריך להגיע לעבודה בתל אביב, ברור לי שהדרך היא הרכבת או דרך כביש 2 (אבל מוקדם לפני הפקקים). לא מספיק שכביש 6 גם הוא נהיה פקוק, הנסיעה בו הפכה ליקרה בטירוף והוא מביא אותי לפתח תקווה. בשביל להגיע לתל אביב אני צריך לצלוח את הפקקים של כביש 5 ממחלף קסם. ואם בקסם עסקינן, אז למעשה אין פתרונות קסם בדמות כבישי אגרה מטורפים. מיליארד שקל לסלילת שישה קילומטר??? מילארד לשישה קילומטר??? מישהו חשב מה אפשר לעשות עם הסכום הזה בשביל לשפר את תשתית הרכבת??? אבל - הרכבת בשביתה והטפשות חוגגת. העיקר שעוד מתווך קפץ על ההזדמנות ומתחיל לצעוק שהמחירים בפריפריה גם הם עולים... רק זה מה שהיינו צריכים עכשיו.
אלעד | 05.01.10
17.
אם היו משקיעים בתבורה ציבורית ראויה לשמה , לא היינו צריכים את כביש 6
רק תראו על מה זורקים כסף על כביש שעולה כסף שיהיה להם מאיפה לרושש את האזרח המסכן . אולי שישקיעו בתבורה ציבורית ראויה לשמה ולא היינו צריכים את כל הכבישים המהירים הללו כמו כביש מס 2 בלי רמזורים וכל בוקר אותו פקק מפורסת מצומת נתניה ועד וינגיט , כביש מס 4 המרומזר והמעצבן רק להגיע מצומת בית ליד ועד אבן יהודה לוקח 40 דקות , ועוד מי שנוסע באוטובוס בכביש הזה לכיוון פ"ת מקלל את הרגע הזה שהוא עולה לאוטובוס קווים:641,921,841 ועוד לשלם 20 שח ולהגיע לפ"ת אחרי שעה וחצי . הנה לכם עצומה שהקמתי : www.atzuma.co.il/bus תכנסו ותקראו את כל האמת על אזור לב השרון , כפר יונה , עמק חפר ועד תל מונד קדימה על הסבל שעוברים התושבים ברכבם הפרטי בפקקים של כבישי 2, 4 וראשי המועצות באזור לא נוקפים אצבע ולא מעניין אותם לדאוג לתחבורה ציבורית ראויה לשמה כאשר במצרים חשבו ועשו את בתחילת שנות ה70
אזרח עצבני  | 05.01.10
14.
תגובה ל 5-6: ישראל חיה בסרט לא במציאות. למי מזיז טבע? תחנת כוח פחמית, חומה, כביש
ישראל היא דמוקטטורה מנותקת. אתה יכול אמנם לעלות למטוס ולהגיע תוך 4 שעות למרכז העולם אבל מי שחי כאן לא משתתף בתהליך העולמי. הוא בעצם מנותק. מי שחי כאן דווקא חי בגלות של "אני ואפסי עוד". תסתובב על הדיונות במרכז הארץ - מלאות זבל ופסולת בניה. החופים מלאים טינופת וטרקטורונים בתוך הים ועל החופים. פיקניק בתל אביב עושים על איי תנועה. זאת ישראל. הריאות שהיו צריכות להיות ירוקות וההתחשבות בטבע הם כאן מושג לא קיים.
שפיץ | 05.01.10
13.
הבעיה שהכביש לא רק מקרב את הפריפריה למרכז, אלא גם את המרכז לפריפריה
כתוצאה מכך, חברות המחזיקות סניפי הפצה ופעילויות גם באזור המרכז וגם בצפון, יעדיפו לסגור את המרכזים הצפוניים, ולהישאר רק עם פעילות אחת באזור המרכז. פוטנציאל ההתייעלות כתוצאה מסגירת המרכזים הצפוניים הוא גדול מאוד, וההערכה שלי שזאת הולכת להיות בעיה קשה.
צפוני חשדן | 05.01.10
11.
בעד כביש 6 ומשתמש בו, אבל למה לא לשדרג כבישים קיימים בתוואי?
למה להרוס שטחים פתוחים ושמורות טבע? יש בתוואי במקביל כבישים קיימים. למה לא להרחיב אותם ולשדרג אותם במקום לכבוש ולהרוס עוד שטחים פתוחים? זה גם יעלה פחות וגם לא יהרוס את הטבע הגלילי המדהים?! ושוב.... אני לא נגד הכביש - רק בעד לא להרוס סתם חבלי ארץ יפים! אפשר גם יותר מינהור!
יוסי | 05.01.10
7.
עדיפות לאומית לחוצה ישראל, כבישי רוחב ורכבת מהגליל לאילת
השקעה של עשרות מיליארדי שקלים במהלך העשור הקרוב במתיחת חוצה ישראל צפונה לגליל ודרומה מבאר שבע,קידום ארבעה-חמישה כבישי רוחב קריטיים במרכז הארץ, הרחבת כבישים קיימים וסלילת רכבת הן לגליל והן לאילת, יתרמו למהפך מוחלט בכלכלה הישראלית, ביוממות ובקירוב מרכז הארץ לפריפריה.
יואב | 05.01.10
6.
מעולה !! הגיע הזמן לשינוי !!
בואו נדחוף את הרכב הפרטי על חשבון הטבע. (הרי ברור לכם שתוך כמה שנים זה יפקק ויצטרכו להרחיב עוד). בואו נבנה מחלפי ענק. (נשים למטה רמזור כמו במחלף עירון ומחלף קיסריה-קודם כביש 6 שהשאר יחנקו...) בואו נסלול הכל באספלט. (הטבע כבר יחדש את עצמו תוך כמה אלפי שנים...) או, שאולי ....? נשפר את הרכבות. נרחיב כבישים קיימים ונשכלל אותם במחלפים משוכללים(גשר לנוסעים בנתיב העיקרי לדוגמא). ניתן תמריץ לעבודה מהבית ונחסוך עשרות קילומטרים.( בשביל לנסוע למשרד..מול המחשב). ואם כבר אתם בונים את הזוועה הזאת...למה לו לבנות מקביל אליה קו רכבת ??
קרמר | 05.01.10
5.
מעולה !! הגיע הזמן לשינוי !!
בואו נדחוף את הרכב הפרטי על חשבון הטבע. (הרי ברור לכם שתוך כמה שנים זה יפקק ויצטרכו להרחיב עוד). בואו נבנה מחלפי ענק. (נשים למטה רמזור כמו במחלף עירון ומחלף קיסריה-קודם כביש 6 שהשאר יחנקו...) בואו נסלול הכל באספלט. (הטבע כבר יחדש את עצמו תוך כמה אלפי שנים...) או, שאולי ....? נשפר את הרכבות. נרחיב כבישים קיימים ונשכלל אותם במחלפים משוכללים(גשר לנוסעים בנתיב העיקרי לדוגמא). ניתן תמריץ לעבודה מהבית ונחסוך עשרות קילומטרים.( בשביל לנסוע למשרד..מול המחשב). ואם כבר אתם בונים את הזוועה הזאת...למה לו לבנות מקביל אליה קו רכבת ??
קרמר | 05.01.10
4.
כביש שש או כביש מרושש
כבר היום המחיר לשימוש בכביש כולל הקטע הצפוני הוא בלתי נסבל . מתקרב ל 30 ש"ח לקטע מרכזי + הצפוני בכיוון אחד. מכיוון והמדינה נותנת לבעלי הכביש מקור הכנסות היא חייבת גם לפקח על המחיר כפי שמפקחים על הדלק ההלחם החלב שגם הם מסופקים על ידי חברות עצמאיות. ככל שהמחיר ירד ישתמשו יותר והזכיין ירוייח יותר או לא ינזק יותר והמדינה /אזרחים ירוייחו יותר בפיזור יותר נכון של העומסים ובזמן/דלק
סובארו | 05.01.10
2.
האמת הפשוטה - כביש 6 השפיע על חיי הישראלי הממוצע יותר מתהליך השלום
שכחו במדינה הזאת את העובדה הפשוטה כל כך - השקעה בתשתיות היא לא לוקסוס, היא דבר חכם ואלמנטרי שכל מדינה עושה. את כביש 6 היה צריך לסיים לבנות לפני 15 שנה והמדינה היתה נראית אחרת. גם המחיר שלו הוא בערך כמו מחיר רבע מהפנסיות המיותרות של אנשי קבע עורפיים ומיותרים.
וגם יותר חשוב ממנו | 05.01.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת