13. משרד האוצר של חברות הליסינג חברות הליסינג מעבירות את הרכב טסט פעמיים לכל היותר ולא ארבע כמו שהם טוענים. האוצר יבצע מה שצריך כדי שחברות הליסינג והיבואנים יתרצו. לנו, לציבור אין לובי אלון | 10.01.10 (ל"ת)
12. איפה ראיתם 2500? אצלנו בחברה גם בשנים הקודמות המחיר לא היה פחות מי 3500. המחירים החדשים הם 4000 - 4200 ש"ח!!! | 08.01.10 (ל"ת)
11. בכמות הארוחות ששלמנו אפשר לעשות חתונה מכיר שיטת הסלמי עוד פרוסה ועוד פרוסה ועוד פרוסה..... ל-6 עלק ארוחה עסקית | 08.01.10 (ל"ת)
9. אם דמי שימוש צמודים למחיר הרכב אז מה עם ירידת ערך-נקודה למחשבה משפטית מאחר ודמי השימוש משקפים אתי שווי הרכב , מדוע לא ישלם המוטב לאחר שנת שימוש ובשנים לאחר מכן את אותו אחוז משווי הרכב המשומש (לפי שוויו בשוק) שניתן לו כהטבה. הרי בשנים הבאות , ההטבה פוחתת. מוטי | 07.01.10 (ל"ת)
8. להביא אותה בבום היה גורר קריסת הענף אז מוציאים לנו את הנשמה בפינצטה ע"י חקיקה חדשה. | 07.01.10 (ל"ת)
7. מעולה- כל ההעלאות האחרונות מקרבות את קץ חברות הליסינג- העובדים מתעוררים גם דלק רכב תפגע קשות נוסטרדמוס | 07.01.10 (ל"ת)
6. מבחינת התלוש זה יוצא 87 שקל ברוטו או 49 שקל נטו. אף אחד לא יחזיר את האוטו במחיר של ארוחה עסקית רוביק | 07.01.10 (ל"ת)
5. הרגתם אותנו כבר לא נשאר מהמעמד הבינוי שום כלום עוד כמה שנים זה או עניים לגמרי או עשירים לגמרי כאלס הרגתם את מעמד הביניים וזה אלה שעובדים הכי קשה ודואגים הכי הרבה כי כל שגעון חדש של המדינה ישר נופל עלינו ,איפה לא פגעתם בנו: מים,ליסינג,סלולרי וכו' זהומשלה קרה הרגתם אותנו לגמרי רם | 07.01.10 (ל"ת)
3. מדינה אוכלת עובדיה אין כל סיבה שאחזקת רכב למטרת הגעה לעבודה לא תיהיה מוכרת. ללא רכב ציבור עובדים גדול מאד לא מסוגל לעבוד היכן שהוא עובד כיום - אין כל חלופה, התחבורה הציבורית היא בדיחה גרועה. מדוע שמשתמש ברכב ליסינג כשלמעלה מ 65% מהק"מ משמשים לנסיעה לעבודה וחזרה בלבד לא יקבל הכרה במס על 65% מהוצאות הליסינג ? די לעבדות | 07.01.10 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט" - בגלל עדכון המחירונים: ייקור נוסף של הליסינג ב-2010
13 תגובות לכתיבת תגובה