אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נפרדנו כך: מחר - הטיסה האחרונה של bmi מישראל

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
תגובה ל-2 הממש לא אובייקטיבי
תסלח לי, אבל אתה מדבר שטויות. פחות שחקן - פחות תחרות, את זה יודע כל טירון בכלכלה. בעיניין הפרנסה לישראלים, לידיעתך, כל חברה זרה מעסיקה עובדים ישראלים בנתב"ג בדומה לכל נמלי התעופה בעולם, על אחת כמה וכמה זה אמור להיות האינטרס של חברה בריטית לגייס ישראלים לתפקידי קרקע על פני תשלום שכר בפאונדים לשכירים מאנגליה.
אלון | 09.01.10
9.
ל-1: ההבדל במחירים זה לא בגלל מיסוי, סתם רווח מופרז של חברות התעופה אצלנו
אם חברות התעופה באירופה מוכנות להטיס מאות אלפי ישראלים מדי שנה לארצות הברית, קנדה, דרום אמריקה ומזרח אסיה במחירים נמוכים יותר מהמחירים של הטיסות הישירות מישראל (למרות תוספת מיסי הנמל באירופה) כנראה שמישהו שמפעיל טיסות ישירות מישראל ליעדים האלה גורף לכיסו רווחים עצומים. זה הכל.
אחד מהענף | 09.01.10
2.
זה נצחון לאל על שלא תעלה מחירים !!כנסו!
וזה יתן פרנסה לעוד כמה מאות ישראלים מוכשרים שעובדים בקו הזה ממנקה המטוסים ועד לקברניט.ישראל מבחינת שוק התעופה היא כמו עיר ממוצעת באירופה ולכן אין צורך בכל כך הרבה חברות תעופה על קו אחד.אל על יכולה לתת מענה כל שידרש .לגבי המחירים אין ולא יהיה הבדל בין אל על לבין החברות האחרות,השירות והציוד והאנשים המשרתים בקו יותר טובים.אני הכותב עובד אל על (גאה) לשעבר.מחכה לתגובות שבטח רובן יהיו חריפות ,הכלבים ינבחו והשיירה לעולם עוברת.
יוסי ג | 09.01.10
1.
כנראה שהקו לא היה רווחי מספיק או שאולי גם אותם המס הרג
תראו איזה צחוק טיסה מניו יורק דרך אירופה לישראל עולה כ-1000$ מתוכם כמחצית הם מיסי נמל (ניו יורק אירופה ת"א) , טיסה ישירה מניו יורק לת"א עולה כ300$ יותר ומסי הנמל נמוכים בכ-150$ (הנמל הארופאי) יוצא שהטיסה הישירה יקרה במחיר נטו במחיר שהוא כמעט כפול מהטיסה עם עצירת הביניים-וכל זאת כנראה בזכות המס (הלא ישיר) שמשלמות חברות התעופה -דלק במיסי קטסטרופלי מס על עבודה מע"ם גבוהה וכיוצ"ב אז גם את החברה הזולה זה כנראה הרג
נשוי בן 38 | 09.01.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת