אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מסימני הייבוא האישי: ירידה גם במחיר הדודג' נייטרו

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
זה טוב - אבל לא מספיק
טוב, כי מתחילים לראות סימנים של שוק חופשי לא מספיק, כי מדובר רק בפלח היוקרה בו קיים תמחור חזירי ויש (הרבה) אפשרויות לרדת במחיר בלי להפסיד לעומת זאת, בשוק הפרטיות מתח הרווחים יותר נמוך ולכן היבואנים לא ימהרו להוריד מחירים. ולמי שחולם על ייבוא מקביל - מצטער על הפסימיות, הראשונים שיקפצו על הייבוא המקביל יהיו חברות הליסינג והן האחרונות שרוצות לראות הורדת מחירים לצרכן
פוקוס ליסינג | 10.01.10
2.
תארו לכם מה היה קורה לו היו פותחים את שוק הרכב ליבוא מקביל
מחרי המכוניות היו יורדים למחיר האמיתי שלהם,הבעיה היא שליבואנים ולחברות הליסינג יש הרבה חברים בכנסת ובממשלה שדואגים שלהם הרבה יותר משהם דואגים לאלה ששלחו אותם לשם,האזרחים הפראיירים שמממנים להם את המשכורת.
ערן | 10.01.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת