7. בעידן האינטרנט, שילוח מהיר ואלקטרוניקה בתא המנוע... היבואנים האלה הם דינוזאורים חסרי-תקוה. | 10.01.10 (ל"ת)
5. בעולם גלובאלי יש פיתרון יצירתי לכל בעיה ! האיזונים יווצרו דרך צרכנות נבונה ! מוריס | 10.01.10 (ל"ת)
4. זה טוב - אבל לא מספיק טוב, כי מתחילים לראות סימנים של שוק חופשי לא מספיק, כי מדובר רק בפלח היוקרה בו קיים תמחור חזירי ויש (הרבה) אפשרויות לרדת במחיר בלי להפסיד לעומת זאת, בשוק הפרטיות מתח הרווחים יותר נמוך ולכן היבואנים לא ימהרו להוריד מחירים. ולמי שחולם על ייבוא מקביל - מצטער על הפסימיות, הראשונים שיקפצו על הייבוא המקביל יהיו חברות הליסינג והן האחרונות שרוצות לראות הורדת מחירים לצרכן פוקוס ליסינג | 10.01.10 (ל"ת)
2. תארו לכם מה היה קורה לו היו פותחים את שוק הרכב ליבוא מקביל מחרי המכוניות היו יורדים למחיר האמיתי שלהם,הבעיה היא שליבואנים ולחברות הליסינג יש הרבה חברים בכנסת ובממשלה שדואגים שלהם הרבה יותר משהם דואגים לאלה ששלחו אותם לשם,האזרחים הפראיירים שמממנים להם את המשכורת. ערן | 10.01.10 (ל"ת)
מסימני הייבוא האישי: ירידה גם במחיר הדודג' נייטרו
8 תגובות לכתיבת תגובה