19. זו רק ההתחלה הפיטורים האלו הם רק ההתחלה של סגירת הענף , רוכבים אשר השיקול הכלכלי גרם להם לרכב יעזבו את הרכיבה והנזק למשק רק ימשיך לגדול . רוכב | 11.02.10 (ל"ת)
18. ענתבי לקח לי את האוכל מהפה עם מחירי הביטוח החדשים (שאני משלם למעלה מ4 אלף ש"ח כדי לבטח קטנוע שעולה 3 אלף ש"ח) לא נשאר לי כסף ללחם!!! הצילו! פקיד מושחת אחד הפך אותי רעב ללחם! סטודנט תפרן | 11.02.10 (ל"ת)
17. מאז ההעלה של הביטוח אני מחליף שמנים לבד וזורק את השמן הישן לביוב מדינה רוצה לחסוך ? אין בעיה גם אני רוצה לחסוך למדינה זה יעלה פי כמה הרבה יותר ומצדי שכל המים יזוהמו רונאל | 11.02.10 (ל"ת)
16. תתפקדו לליכוד אנשים אנחנו יכולים לבעוט את שר האוצר הביתה !! תפנימו את זה כבר !!!! עידו | 11.02.10 (ל"ת)
15. אם עוד לא הבנתם את זה - זו הייתה הכרזת מלחמה אופנוענים, זה הזמן להוכיח שיש לנו כוח ושאסור לרמוס אותנו יותר. התפקדו דרך מטה המאבק עכשיו! ליאור | 11.02.10 (ל"ת)
14. 1 אתה טועה מי שמרוויח מעליית המחירים הן חברות הביטוח!!! המדינה רק מפסידה בדיוק כמו שאנחנו מפסידים והעשירים הופכים יותר עשירים א | 03.02.10 (ל"ת)
13. זה יהיה עוד יותר גרוע. רבים הצליחו לחדש ביטוח ברגע האחרון במחיר הישן. בואו נדבר בחלוף שנה. רונן | 14.01.10 (ל"ת)
10. מברך על ההתפקדות למפלגות - לכל מפלגה אני מברך על נושא ההתפקדות למפלגות. צריך לקדם את זה באופן כללי ללא קשר לנושא הספציפי של האופנועים. יש צורך במשקל נגד לדילים שנערכים בפריימריס וכו'. האזרח הקטן צריך להכיר בכוחו להשפיע. לא מספיק להשתתף בבחירות הכלליות לכנסת, חשוב מאוד להשפיע גם על הרכב הרשימות ולהשביח אותן כדי שיהיו יותר פרופסור יעקב בן ישראל ופחות רוחמה אברהם. משה | 13.01.10 (ל"ת)
9. משה (7) צווווווווווווווווווווווווודק!!!! מיסים סוציאליסטיים אבל השירות קפיטליסטי השירות מקצועי, נקי, נוצץ, מלוקק ועם קול סקסי, אבל על הכל צריך לשלם, ואילו בחוק כתוב "חינוך חינם, בריאות חינם" בלה בלה בלה. כל צעיר עובד כמו חמור והכסף לא מספיק לכלום. ובסוף הפנסיה שלנו הולכת על כל הטיפולים הרפואיים הדרושים, בגלל שקרענו את עצמנו בעבודה 10 שעות ביום, כשהיינו צעירים. פשוט מצער לחשוב מה יקרה פה עוד 30 שנה כשהמון צעירים של היום יפרשו לפנסיה, ויאלצו להתפשר ולבחור בצורה הכי כואבת וישירה שיש בין אוכל על השולחן לטיפול רפואי מציל חיים. ישראל הפכה להיות מדינת יוקרה ועל כלום, על אפס תמורה. משלמים מיסים 60 שנה אבל עדיין מדינת עולם שלישי (אבל עם מחירון יוקרה, כן?) תודה ביבי! תודה אולמרט! תודה שרון! תודה ברק! אל תדאגו, השארנו לכם את כל החברים הטייקונים שלכם שתשחקו איתם. אם אתם צריכים משהו, אנחנו בקנדה. אלירן | 12.01.10 (ל"ת)
8. 50 עובדים זה 2% פחות עובדים בענף ברבעון אחד בלבד לא נראה ש-4 פוטר מתישהו מהעבודה, 50 משפחות בלי מפרנס זה עולם ומלואו וזה לא היה מחוייב המציאות, ענף האופנועים נמצא בצניחה חופשית וזה פשוט לא איכפת לפקידוני האוצר וכנראה שגם לא לחלק מהמגיבים. גריזלי | 11.01.10 (ל"ת)
7. מדינתינו הקטנטונת יצנזרו או לא יצנזרו - מדינה זבל, ולו רק מהסיבה הפשוטה שכבר לא כיף לחיות פה. נכון, אני לא משווה אותנו לאפריקה או הודו, אבל הפער בין מה שפימפמו לנו כשהיינו צעירים ומה שמפמפמים לילדים היום - שאנחנו עם סגולה ואור לגויים לבין הגזירות הנוראיות כל יום -כל יום - כל יום - פשוט נמאס. אני לא אומר שלא צריך לעבוד, אבל אני וחבריי עובדים מצאת החמה ועד צאת הנשמה בשביל לקנות קופסאת פח עם גלגלים ב 150,000 שקל (ללא חלופה ציבורית), ויותר מ -2.5 מיליון(!) שקל לכיסוי נגד רוח וגשם (אנחנו משלמים פי שתים לאחר 25-30 שנה של משכנתא) בחובות לבנקים לכל החיים - לי נמאס. אני בוחר בחיים פשוטים, אבל אין לי אפשרות - גם לנשום היום עולה כסף. משה | 11.01.10 (ל"ת)
6. זה עוד כלום... סתם פשוט סתם הרגת אותנו. דמי משלוח יצטרפו לכל משלוח שיצא! זה לא אנושי לעסק לשלם 9,800 שח רק על ביטוח. בעל | 11.01.10 (ל"ת)
5. פקידון אחד ועלוב עם חיזוק של שר האוצר גורם לנזק כלכלי וחברתי שלא יאמן, אסון שכך הם הדברים תודה רבה לפקידי האוצר, למפקח בדימוס, לשר האוצר ולכל מי שנתן ידו למעשה זה. כך פועלת כלכלת ישראל או ליתר דיוק קלקלת ישראל. בלי לחשוב יותר מדי, בלי לתת עדיפות למצב תחבורתי המעניק לאזרחים חופש תנועה. נותר לאחל לידין ענתבי להיות מובטל וללכת ללשכה לחתום שם הוא יוכל לראות במו עיניו את אותם מובטלים אשר הוא במו ידיו גרם להם להגיע ללשכה. קובי | 11.01.10 (ל"ת)
4. זה לא הרבה אם לוקחים בחשבון שמדובר בנתון ארצי אגב, איך בדקו את זה? מי אסף את הנתונים? אמנון | 11.01.10 (ל"ת)
2. הרגו את הענף תעודדו רכישת של כלים פחות מזהמים, פחות יוצרים עמוסי תנועה, פחות תופסים מקומות חניה וכו' תשנו את הרפורמה. גובה הפרמיה צריך להיות נגזרת של היסטוריית הנהג. אבל אם יש נהג זהיר (או שלא אשם בתאונות), יש להקל עליו. אבל צריך לצאת מנק' הנחה ראשונית שכל הנהגים זעירים. ע"י רפורמה זו יהיה אפשר להוציא את הנהגים הגרועים מהכביש ולחסוך עלויות ונפגעים נוספים. אליהו בן שושן | 11.01.10 (ל"ת)
1. לא משנה כמה המדינה תרויח מהעלאת פרמית ביטוח החובה לדו גלגלי... ההפסד העצום מגולם בעיקר באותם פיטורים של העובדים: יש לשלם לכל עובד דמי אבטלה ונסכים שסכום התשלום הזה גבוה בהרבה מההפרש שהמדינה היתה מכניסה אילו באמת היו כל הקטנוענים רצים לשלם את הביטוח השנתי. ככה זה, כשמשחקים באקסל כמו בדומינו ולא מבינים את המשמעות של המספרים. ענתבי חשב: נוריד מכאן שלושים שורות, נצמצם משם שני טורים וחסכנו כך וכך כסף. חבל שלא חשב על דמי האבטלה שישולמו לאותם עובדים - דמי אבטלה מיותרים, שכן אלו עובדים עם מוסר עבודה, שכבר יש להם מקום עבודה מסודר, מיומנות נרכשת לא מועטה, נסיון וידע אותם יקח זמן להכשיר מחדש, וכמובן שגם ההכשרה של אותם עובדים לעבודה אחרת תהיה על חשבון המדינה. ענתבי, אני מקווה בשביל משפחתך שאת ביתך אתה נותן לאשתך לכלכל. כלכליסטן | 11.01.10 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": מורשת ענתבי - מאז הרפורמה בענף הדו גלגלי פוטרו 50 עובדים
20 תגובות לכתיבת תגובה