13. ל- 7 "הכלכלן" איזה חישב מטופש אתה עושה. הרכב בארצות הברית מתחיל ב- 32000 דולר. אפילו 30000 דולר ליבואן משמעותם 121000 ש"ח רק המיסים בישראל עומדים על 110% וזה עוד לפני ההובלה וההוצאות הנלוות. אתה כבר ב- 254000 ש"ח.לקסוס מסכנה 250IS באורך 4.5 מטר וספסל אחורי שכמעט לא קיים עולה 330000 ש"ח אז הייכן כאן התחרות? הישראלים מטומטמים: היגיע הזמן שתבינו: מכונית זאת לא השקעה מכונית זאת הנאה ואפשר לדבר גם על מילים "גסות" כמו איכות נסיעה, חויית נהיגה, מרחב פנימי וכיו"ב. הישראלי, לפני שקונה את הרכב חושב כמה יקבל שימכור. " מה לעשות, "ישראלי". אלי גוליפיץ' | 24.01.10 (ל"ת)
12. יתרונות וחסרונות אני גם סבור שהמחיר גבוהה גם ביחס למחיר הדגמים קודמים וגם אם משווים למכוניות אמריקאיות אחרות הנמכרות בארהב במחיר דומה, לעומת מחירן בארץ. רכשתי לה קרוס באפריל 2007 יתרונות קיבלתי הנחה ושילמתי 187 אלף ש"ח מכונית מאוד נוחה אין מה להשוות למכוניות האירופאיות תענוג לנהוג בה (מבחני רכב קטלו את ההגה שלא בצדק) שקטה חסרונות שותה דלק. אחרי שנתיים צריכת הדלק גדלה משמעותית!! היום אני מצמצם ככל האפשר נסיעות קצרות ביקרה 4 פעמים במוסך מעבר לטיפולים התקופתיים. לא קריטי אבל מעצבן (מזגן, חיישני ABS, חלון חשמלי שנתקע, מערכת שמע) הההחיסרון - ניסיתי למכור בעיתון ולא קיבלתי פניות בכלל. ירדתי במחיר הרבה הרבה מתחת למחירון והיו כמה טלפונים של סקרנים בלבד. ניסיתי לקנות רכב חדש במבצעי טרייד אין, אבל הסוכנויות של פורד, סוברו, פז'ו, הונדה... לא כוללים את הלה קרוס בטרייד אין אז רק אם חושבים להמשיך לקנות בסוכנות UMI או מכשירי תנועה אז שם מוכנים לבצע טרייד אין ירידת הערך היא ממש לא ראלית. למרות שחושבים שהיא כ 20 אחוז אז היא הרבה מעבר מומלץ רק למי שחושב להחזיק את הרכב להרבה מאוד שנים ומקבל דלק ע"ח העבודה רונן | 17.01.10 (ל"ת)
11. דווקא הביואיק הנוכחית שמדובר על זה שתגיע לכאן אמורה לבוא עם האבזור המקסימלי. דרך אגב לפי מה שקראתי הביואיק הזאת היא רכב גלובלי בדיוק כמו הקרוז. רק שבמקרה של הביואיק הפלטפורמה של הרכב מבוסס על האינסגיניה. בכל מקרה עושה רושם שמדובר ברכב ממש טוב כי השנה הוא זכה ברכב האמין ביותר. יהודה | 14.01.10 (ל"ת)
10. מבאס האוטו עולה 27000 $ בארה"ב, (117500 ש"ח כולל מעם ) אוטו מבוסס באופן מלא על אופל אינסיגניה (טוב מאוד) ומותאם לטעם האמריקאי (מתלים רכים יותר, היגוי פחות ספורטיבי) אבל עדיין 2 רמות מעל הדגם המוחלף בעוד שנה כנרה כבר נראה אותו קרוב יותר ל 200000 ש"ח אם רוצים אמריקאי אבל תוכן אירופאי אז זאת הנוסחה כנרא ari | 14.01.10 (ל"ת)
9. ל7 אני אשתדל לענות לך איך שאנשים כמוך מבינים. יש הצדקה לזה שמרצדס עולה חצי מיליון שקל? אם יש הצדקה לזה שמרצדס עולה חצי מיליון שקל אז יש הצדקה לזה שביואיק עולה 300 אלף. המדינה שלנו הורגת אותנו עם המס וזה מה יש. לא טוב לך אתה מוזמן לעבוד לארץ זרה ולעזוב אותנו בשקט מהחשדות של הילד הפרנואיד שבך. ואם כל הזמן מה שמפריע לך זה ירידת הערך ברכב תעבור לסובארו ג'אסטי מודל 95 אני בטוח שהמחיר שלה כבר כמה שנים עומד על 5000 ש"ח(העיקר שלא תפסיד) חבר יקר תעבור ליפנית בלאי ותהנה. אני אישית מעדיף רכב כמו ביואיק שהוא אמין וטוב ושירידת הערך שלו גדולה מזו של היפנים. מאשר יפנית שחוסכים עליי באיבזור וחוסכים עליי בבטיחות שלא נדבר על ריקולים כל שבוע. עוד הצעה קטנה בשבילך תרכוש רכבים יד שניה שלא תצטרך לעבור איתם את ירידת הערך הראשונית. חבר יקר UMI בנתיים היחידשה של העלתה את המחירים בשוק,בעוד שהיפניות העלו את המחירים שלהם. למרות שמס רכישה ירד המע"מ ירד והיין ירד ב 8% אחוז בחודש האחרון. תגיד לי למה מאזדה שנמכרת ביפן ובארה"ב ב15 אלף דולר נמכרת כאן ב120 ? אין מה לעשות אתה רוצה לבוא בתלונות למישהו תבוא ליבואנים הגרידים של היפניות שגוזרים עליך קופונים או לממשלה. בברכה תתקדם על החיים ושבוע טוב משה. משה | 14.01.10 (ל"ת)
8. אה כבר יוקרתית הייתי הולך על האינפיניטי אינפיניטי G37 קופה הרבה יותר מעוצבת והכישורי כביש שלה יותר מוצלחים. גד | 13.01.10 (ל"ת)
7. ל 6 הקשקשן שעובד בסוכנות UMI נו באמת!!!!!! מחיר מכונית מחושב בשילוב שני פרמטרים עלות שנתית של הרכב (כולל מחיר הכסף) כפול מספר השנים שמחזיקים את הרכב אם תחשב כמה עולות 4 שנות שימוש ברכב תבין שמדובר באחת מההוצאות הגבוהות ביותר על רכב המחיר גם לא ראלי ביחס למחיר בארהב אין סיבה שיעלה יותר מ 160-170 כולל רווח נאה ליבואן אבל אצלנו לא מסתפקים ברווחים נאים, ואנחנו משלמים עמיחי | 13.01.10 (ל"ת)
6. איזה שטויות על מה אתם מדברים איזה הונדה איזה פאסאט? גם בארה"ב וגם כאן המתחרות שלה זה הבמוו האוודי האינפיניטי הלקסוס והמרצדס C אז למה סתם לדבר? הביואיק היא אחלה אופצייה לאלו שמחפשים איכות ואמינות בשפע במחיר סביר יותר מהגרמניות והיפניות הבולטות. משה | 13.01.10 (ל"ת)
5. סתם יקר בחישוב פשוט אם קונים היום ב 230 ירידת ערך של מכונית אמריקאית יוצא שכעבור 3 או 4 שנים של שימוש זו מכונית יקרה בטרוף הם לא נורמלי במחיר זה אפשר היום לקנות גרנד שירוקי חדשה סתם יקרנים אחרי שהפריירים הראשונים יקנו הם יורידו את המחיר מיבוא אישי יעלה בערך 170 יוסי | 12.01.10 (ל"ת)
2. מחיר גבוהה יקח להם כמה חודשים עד שיבינו שהם מתחרים בהונדה אקורד ופסאט והמחיר אמור להיות בסביבות ה 200 אלף ירידת הערך של הרכב היא בסביבות 20 אחוז בשנה דיי כבר עם מתח הרווחים השערורייתי הזה יבוא מקביל או יבוא אישי יפתרו את הבעיה מהר מאוד אורי | 12.01.10 (ל"ת)
UMI תחל לשווק בישראל את ביואיק לה קרוס החדשה
13 תגובות לכתיבת תגובה