אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": קל אוטו: מנהל סניף חיפה לשעבר חשוד שלקח לכיסו מאות אלפי שקלים

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
עובד בסניף קל אוטו חיפה
לצערנו כול עובדי הסניף דברי לא רק יצא גנב אלה גם הרס לכמה עובדים תמימים את מקור הכנסתם. כי מבחינת ההנהלה יכול להיות שהיה קשר. הרבה מעובדים הוחלפו ללא קשר לפרשה וחבל על כך נקווה שיהיה בסדר ולא יהיו עוד שינויים כול העובדים בחברה נותנים את הנשמה וההנהלה מתא צריכה לדעת את זה טוב
עובד בסניף קל אוטו חיפה  | 13.01.10
9.
יש צדיקים בסדום
ראשית, ממליצה לכולם להירגע ולהגיב באופן ענייני ומסכימה מאוד עם מגיב מס' 5. אני לקוחה של החברה מזה ארבע שנים ואף חידשתי איתם הסכם החכרה לאחרונה. בעיקרון, מרבית העבודה שלנו נעשית במרכז הארץ, אך יש לנו לא מעט התנהלות מול סניף חיפה בשנתיים האחרונות ואני מרגישה שנעשה כאן רצח אופי לחברה שירותית ונהדרת ומעל הכל - הוגנת! כבר לפני חודש כאשר פשטו שמועות בדבר המעילה שהם גילו בסניף הצפוני, הרמתי טלפון לאנשים שאני עובדת מולם וקיבלתי את האינפורמציה שביקשתי והבנתי שהיה מנהל שסרח ואיננו מייצג כלל את החברה ובטח שלא את האנשים הישרים שכן עובדים שם. בשורה התחתונה מה שחשוב זה שתודה לאל, לא נגרם שום נזק ללקוחות (מה שנוגע אלינו, בכל אופן). רותם
רותם, סמנכלית כספים | 13.01.10
5.
מכיר אותו אישית וצר לי על הבחור
צר לי על הבחור הנחמד שאני מכיר אותו ואת משפחתו מגיל אפס. כנראה שצדקו חכמינו שאמרו שיצר הרע עשוי מאש ואנחנו סך הכל בשר ודם. ההמלצה שלי לחברה כל כך גדולה ומכובדת היא שתמשיכו לגדול ולהתפתח ותהיו ערנים למקרים כאלו שחס ושלום לא יקרו שנית בגלל חמדנות של מישהו שהתלהב מכמות של כסף שעברה לו בידיים בזמן קצר. לכל המגיבים האחרים - תקראו שוב את הכתבה ותבינו שמדובר בעובד שסרח ולכן מה הטעם להתלהם ולהכפיש את החברה שבסך הכל ביערה את הנגע מתוכה. אני לא מוצא שום טעם בטוקבקים שמכוונים להסיט את העניין העיקרי של ביעור השחיתות לכיוונים של הכפשת חברה (אלא אם אתם עובדים בחברות מתחרות...)
מיכאל | 13.01.10
4.
לקוחה של הסניף
אני שוכרת מקל אוטו חיפה רכב לתקופה ממושכת וההתרשמות שלי מדביר היתה טובה , צר לי על המקרה וצר לי על כך שבחודש דצמבר האחרון התרוצצתי אחרי קבלת שירות מהעובדים הגרועים של הסניף שלא נותנים שירות לרכב שהשכירו לי וכמובן שעד היום לא חזרו אליי בפתרון בעיה - לאחר שאסיים את עיסוקיי החודש מבטיחה לעצמי לסיים את העבודה מולם ץ ולחברת קל אוטו המלצתי :תנו ללקוחות שלכם להגיע לטלפון של סניף חיפה ישירות ולא לאחר המתנה של שעות דרך סניף מרכז שבסוף ההמתנה לעיתים קרובות שוב חוזרים לפקיד במרכז ששולח מייל לחיפה שחוזרים ללקוח לאחר שעות או מינימום חצי יום עבודה
לקוחה של הסניף | 12.01.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת