10. מאיפה הוציאו את העלות הזעירה הזאת? המטרו בדובאי, באורך של 52 ק"מ- עלה סך הכל בסביבות 8 מיליארד דולר, כלומר המטרו של דמשק אמור לעלות בסביבות 2.5 מיליארד דולר שזה בסביבות 25% מהתקציב של סוריה. יחסית לישראל זה כמו שישראל תחליט מחר לבנות רכבת תחתית בתל אביב בעלות של 40 מיליארד ש"ח. אבי | 14.01.10 (ל"ת)
9. עלק רכבת קלה בתל אביב אם זה יבנה בקצב שהם משפצים את אבן גבירול הרכבת הזאת תסע בפעם הראשונה שהנכד של הנכד שלי ילמד להתגלח תל אביבי | 14.01.10 (ל"ת)
8. וואלה אל תשכחו שבכל סוריה יש שלושה כספומטים.. עדיין, לחיות בסוריה זו לא בדיוק איכות חיים. ערן | 13.01.10 (ל"ת)
7. בושות. ואנחנו תקועים באיילון ובונים כבישי אגרה שיעשו פה כבר תחבורה ציבורית נורמלית! רון | 13.01.10 (ל"ת)
5. זה יהיה לפני הרכבת בת"א בניגוד אלינו שרק מדברים ומקשקשים סביר להניח שנשמע שהמטרו בדמשק יעבוד עוד לפני הרכבת הקלה שבת"א או בירושלים ז.ו | 13.01.10 (ל"ת)
2. אחרי המלחמה הבאה זה יצא יותר זול יוכלו להניח את תשתית המטרו ומעליה לבנות מחדש את הבניינים. אגב, מה שלום תשתית המים והחשמל בדמשק? לוי | 13.01.10 (ל"ת)
1. המממ... מזכיר לי את הכתבה על המחסל הכלכלי שפורסמה כאן... http://www.calcalist.co.il/world/articles/0,7340,L-3362186,00.html | 13.01.10 (ל"ת)
חלום המטרו של דמשק מתקרב
10 תגובות לכתיבת תגובה