אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

צרחנות נבונה

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו
ברמת העיקרון יפה לראות את הגישה של הכותב בנושא, כמה חבל שהוא לא מיישם את זה אצלו בעסק. אני די משוכנע שבחברת תבור מעסיקים כלכלנים במשכורות מגוכחות והעובדים מורמרים בעיקר שהם קוראים את הגיגי המנהל שלהם בנושא הזה. אחד מהמדדים לשביעות רצון עובדים ממקום עבודתם ומתגמולם הוא שיעור תוחלפת העובדים במקום העבודה, ולדעתי שיעור התחלופה בחברת תבור הוא די גבוה ביחס לעסקים מסוג זה. מר תבור לפני שתבוא ותטיף לכל העולם תהיה אתה קודם כל בסדר, ואל תנסה לקדם את העסק שלך במסווה של "מאמר" כלכלי. יאללה, כל דיירי זרחין 10 תתחילו ללחוץ על המינוס
ולרי | 03.02.10
8.
המאמר שמצדיק את אסטרטגיית השווק שלי
כאחד שנחשב ליקרן בתחומו אני יכול להרגיש עכשיו גאה כי המאמר זה מצדיק את מה שאני אומר ללקוחותי. אני עובד עם לקוחותי בקשר ישיר והשירות שאני נותן להם הוא אבסולוטי וזה מתומחר במחיר המוצרים שלי בסוף גם אם הם מרגישים ששילמו יקר יחסית הם מרוצים מהשירות ומרמת הגימור של המוצר
דודי | 23.01.10
7.
למה לא בישראל? הנה הסיבה...
רק תמימותו של הכותב (כך אני מקווה) הובילה אותו לחשוב שבישראל מחיר גבוה יותר מתורגם לשכר גבוה יותר לעובדים. במציאות הישראלית הנהנים היחידים כמעט מהרווחים הם הבעלים. העובדים בשופרסל-שלי (היקר יחסית) מרוויחים אותו שכר כמו עמיתיהם ברשתות הזולות יותר. הפתרון הוא פשוט: התאגדות. רק וועד עובדים דמוקרטי ואוטונומי (בניגוד לוועד שכל פעילויותיו מכותבות מלמעלה כמו בהסתדרות) יאפשר לעובדים, הנכנס העיקרי בכל חברה, לעמוד על זכויותיהם ולהלחם בניצול. קדימה! הצטרפו ל"כח לעובדים"!
גיל | 23.01.10
6.
לחיים מתגובה 3, הדיון כאן הוא במדורי צרכנות ובגופים הפועלים לכאורה לרווחת הצרכן ולמעשה פוגעים בו
היכן שמותגים מצליחים לשדר איכות אין בעייה, הבעייה היא באותם מקומות שבהם גופי ר, אולי החברה האלה הצרכנות "מעלימים" את שאלת האיכות, כמו במקרים של השרות הבנקאי, או ברשתות ומתעלמים מסוגיות אחרות. מתי ראית גוף צרכנות שנותן ציון גבוה לרשת או לגוף מסחרי על סידורי חניה נוחים למשל? מתי ראית גוף צרכני שאומר אולי החברה האלה גובים 5% יותר, אבל השכר אצלם לעובדים הזוטרים הוגן יותר?
קונה ומוכר | 22.01.10
5.
תודה לכותב על המאמר המתוזמן...
בדיוק בימים אלו הייתי במו"מ עם בנק איגוד ובנק מזרחי לגבי העברה של חשבון הבנק שלי אליהם מדיסקונט. ומאיזושהיא סיבה (אולי סתם עצלנות)לא כ"כ מיהרתי ולאחר שקראתי את המאמר אני יודע בדיוק למה לא אעביר את חשבוני אליהם וזה מאותם סיבות שציין הכותב אחד על אחד.
עידו | 22.01.10
3.
תמהיל השיווק
מיגוון הגורמים והשיקולים לקנייה הם נושא למחקרים אקדמיים ומעשיים רבים: בתחום הקמעונאות בו אני נמצא מעל 30 שנה - כל החוקרים והמחקרים מסכימים על דבר אחד. כ- 75% מההחלטות על רכישות, נעשות בנקודת המכירה - מול מיגוון והיצע המוצרים. יש השקעה עצומה בתכנון רצפת חנות, ניהוג לקוחות ונסיונות חוזרים ונשנים להגביר רכישות מוצרי אימפולס. דעה נוספת - ההבדל בין שוקולד א לשוקולד ב בדר"כ לא באכות המוצר אלא ה"מעטפת" המותג והבידול שנעשה ע"י הייצרן / משווק / קמעונאי. ודעה אחרונה בנושא - לצערי אין קשר בין המשכורת המשולמת לעובד ואכות המוצר. הכל עניין של ביקוש והיצע. ככל שהייצור מסתמך על עבודת כפיים / אוטומציה, כך אפשר לשכור כוח עבודה מיומן וזול. אם הצליחו מחלקות השיווק והמכירות למכור יותר ולהגדיל את הרווחים של המפעל, הרווח הנוסף לא מגיע בדר"כ ל"רצפת העבודה" אלא נעצר אי שם למעלה בין הבעלים / מחזיקי המניות ואו שכבת המנהלים הבכירה. גם בתחומים אחרים - שרותי ביטוח, בנקאות, רפואה, השיקולים המנחים בעיקר הם רגשיים ולא בדיקה של facts & figures. עדיין הנאמנות של הצרכן הסופי בדר"כ לא תלוייה במחיר / אכות אלא מיגוון שיקולים ויחסים שנוצרים לאורך זמן.
חיים | 22.01.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת