8. ל-4 ול-7 ל-4: אתה צודק אמינות יפנית זו אגדה אני עם פיאט מעל 200000 ללא תקלות. ל-7: גם אתה צודק הם הוכיחו ניהול מצויין ו לקיחת אחריות. לאיטלקיות יש נשמה אמינות יש לכולם משה | 25.01.10 (ל"ת)
7. זה ניהול מושלם! יש בעיה? לא מטאטאים מתחת לשטיח! חברת ענק כמו טויוטה יודעת שיעלה לה הרבה כסף לטפל בעניין אבל עדיין נוקטת בכל אמצעי זהירות כדי לא ליצור בעיה. זאת הסיבה שהיא מספר אחת וככל הנראה תישאר כך. אוקיי | 23.01.10 (ל"ת)
5. לפחות הם מתקנים תקלות ולא מספרים סיפורים שזה בנוי במיוחד כך, כמו vw וצ'מפיון לא מגיב בשכר, בניגוד ל-3 | 22.01.10 (ל"ת)
4. די לאגדות... כיום - כל המכניות מיוצרות ברמת איכות דומה. עניין כלכלי לחלוטין. למעשה רוב הרכיבים האלקטרוניים, הגורמים לרוב לבעיות מיוצרים ע"י אותו יצרן. (ונקנים ע"י חחברות המיצרות) רק בפרובינציה הישראלית יש "אגדות" על "אמינות יפנית"... אני נוסע על אלפא רומאו שנת 93 כבר 280 אלף ק"מ - והתקלה היחיה שהיתה לי בשנתיים האחרונות היתה ... החלפת מצבר (בן 3 וחצי) והחלפת בולמים קדמיים (מקוריים) תמשיכו לחיות בעידן ה"סובארו". ולהצביע לביבי... יואש | 22.01.10 (ל"ת)
1. עצות בגרוש להחזיק את דושת הבלם,אחלה עיצה.נראה את מהנדסי טויוטה עושים את זה.מפחיד יורם | 22.01.10 (ל"ת)
סליחה, תקלה: 2.3 מיליון מכוניות טויוטה בארה"ב יוחזרו לתיקון
8 תגובות לכתיבת תגובה