10. בגיר רובוטי צריך ללחוץ על הבלם ... כמו בגיר ידני ... ככה אין בעיה של חימום הגיר בפקק יש לי בראבו ... אחלה רכב .... תוך 9 וחצי שניות ב 100 קמ"ש מגיע בקלות ל 190-200 קמ"ש צריכה של 1:13.5 (משולב) את הגיר הרובוטי לומדים תוך יום וחצי של נהיגה .... ואז הכל זורם והרבה יותר טוב .... גיר רובוטי המצאת המאה !!!! פשוט צריך ללמוד אותו .... מי שרגיל לאוטומט בהתחלה מקטר ואחר כך משבח ..... אין די בנהיגת מבחן צריך יותר מזה ! מיכה | 30.10.12 (ל"ת)
9. כל מי שנהג על הרכב הזה לא מפסיק להתפעל יש שמועה שזה רכב מדהים בטירוף, מנוע אדי,ר התנהגות כביש פנטסטית תעשו נסיעת מבחן ותתרשמו דויד מנהל מוסך מאשקלון שנהג על הרכב שיבח את הרכב ואמר שזו ההפתעה של פיאט אחד ששמע על הרכב | 03.02.10 (ל"ת)
8. ל-7 : "מה שכולם קונים הוא "בטח" הכי טוב לא?" - עדר כבשים הפיאט בראבו היא מכונית בליגה אחרת לגמרי מאשר ה-3\קורולה שנמכרות כאן לעדר . באיטליה ובאירופה הגדולה הבראבו מצליחה מאד . בביקורי האחרון באיטליה, ראיתי את הרכב (בעיקר דיזל) בכל מקום . אגב, אין שום בעיה להתמודד עם "פקק ישראלי" . צריך לזכור שהבראבו הוא רכב ידני בבסיסו !!! . וכך אכן הקלאצ' יכול להתחמם . נ.ב. אינני מגיב מטעם, כי-אם אדם שמכיר את הרכב הנ"ל (בגרסתו הידנית ועם מנוע דיזל) והתרשם ממנו מאד . א | 27.01.10 (ל"ת)
7. בקיצור - חרא מכונית אם המכונית לא יכולה להתמודד עם פקק ישראלי טיפוסי אז מה הטעם לרכוש אותה. בשביל נהיגה ספורטיבית? פיאט? לא פלא שלא רואים יותר מידי כאלו על הכבישים. י. | 26.01.10 (ל"ת)
5. גיר מתחמם בפקקים?אז מה יהיה כל בוקר בפקקים באיילון רובנו מתנהלים בפקקים בבוקר או בערב ואם כך הגיר נוטה להתחמם עדיף לוותר מראש. עדיף DSG | 25.01.10 (ל"ת)
4. אוטו מדהים . במיוחד גרסת הדיזל . רכב יפהפה, חזק מאד, חסכוני ומהנה לנהיגה . אם נוסעים לאיטליה, מומלץ לבקש את הבראבו (רצוי דיזל) מחברת ההשכרה . א | 25.01.10 (ל"ת)
בראבו, אבל בלי מחיאות כפיים
10 תגובות לכתיבת תגובה