אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גם בארזים נפלה שלהבת: רמי לוי נקנס ב-7,000 שקל על הטעיית צרכנים

47 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

43.
רמי לוי - משכמו ומטה ...
1. רמי לוי 1 - שמתם לב בכלל לעובדה שאם היה לו רצון טוב לפתור את הפרשה, היא לא היתה מגיעה בכלל למשפט ? 2. רמי לוי 2 - ואם הוא באמת חשב שהיתה כאן טעות - למה הוא התגונן בתירוצים מטופשים בבית המשפט, ורק אחרי שהפסיד האשים את המנהל ? 3. בית המשפט - קנס של 7000 ש"ח ? על תנאי של עוד 10 ? תגידו, אתם בסדר ? מה אתם, בית דין לתביעות קטנות ? וגם הם יכולים לקנוס ביותר. ראיתם שהייתה הטעייה ? ראיתם שהייתה התנערות ? ראיתם את שיטת מצליח בפעולה ? מה, אתם באמת חושבים ש 7000 ש"ח, זה מה שיעצור את המגפה הזו של רמאות צרכנים ? ולא רק של רמי - אלא בכל רשת גדולה ? אתם לא חושבים שקנס של 700,000 ש"ח למשל, ועוד על תנאי של 10 מיליון (כן, מיליון) יהיה משהו קצת הולם יותר ? למה לא לקבוע שיחזיר את ה 7 ש"ח ללקוח וזהו ? ולתת לכל אחד שרימו אותו בסופר (זה רק כל אזרח במדינה) לתבוע בבית המשפט ? כי רק ככה ירד העומס מהתיקים שלכם, לא ? ;( הייתי בוכה אם זה לא היה כל כך עצוב ...
lapada na rachada | 26.01.10
38.
חוק טיפשי
בארה"ב הנאורה לא קיים חוק שמחייב סימון מחירים על המוצרים, שם החוק מחייב סימון מחיר על המדף בלבד, מכוון שהם מספיק חכמים להבין שאף רשת לא יכולה לעמוד בזה, רק אצלנו מנסים לחוקק חוקים טיפשים ולהיות יותר צדיקים מהאפפיור. לבטל את החוק הטיפשי שגורם לטעויות !
יעקב | 26.01.10
37.
ל-24
ל-24, בשקט בשקט, לא הייתי הולכת לבית משפט על זה, גם לא על כך שבסופרשוק שבשכונתינו, מוכרזים מבצעים והנחות שונות, אך משום מה הקופה "אינה מכירה " אותם ורק לאחר שאתה בודק את החשבונית ו מגלה זאת, פונה למנהל שמחזיר לך את ההפרש. בדקת-זכית לא בדקת-הפסדת. אך בקול רם אני רוצה להגיד לך, כי טוב שיש צרכנים נבונים, שאיכפת להם ומוכנים גם לעשות משהו בקשר לכך, להגיע לתביעה משפטית, אפילו על סכום של שקל אחד. התביעה דורשת מסחר הוגן, למען כולנו. . כל הכבוד לצרכן התובע.
 | 26.01.10
32.
אין עשן בלי אש - אמיתי לחלוטין
אני גר באיזור מבשרת ואת רוב הקניות שלי מבצע בסניף רמי לוי במבשרת. לפני שבועיים קניתי בסכום של כ-220 ש"ח. הקופאית שאלה אם ארצה נקניקיות קבנוס ב-10 ש"ח - ואמרתי לה שלא. שילמתי ויצאתי. לפני שהגעתי לרכב בדקתי את החשבונית וגיליתי שהיא חייבה אותי 4 פעמים על הנקניקיות. כמובן שפניתי למנהל הסניף באותו רגע וזיכו את החשבון שלי ב-40 ש"ח. זו לא פעם ראשונה אבל צריך להיזהר. רמי לוי נתפס כזול - ומי שלא בודק - שיידע בוודאות שהוא משלם סתם כסף!!! מומלץ לבדוק כל קניה - 1 - האם הסכומים שרשומים כמבצע או בחוברת או על המדפים אכן זה מה שמשלמים,. 2- לוודא שלא מוסיפים לכם לחשבון מוצרים שלא קניתם - לעיתים בשמות לא ברורים או כלליים. לבדוק כל חשבונית של קנייה גדולה!!!
ליאור ס. | 26.01.10
24.
תגידו-בינינו בשקט בשקט שאף אחד לא ישמע - הייתם הולכים על זה לבית משפט?
או פשוט מחזירים את המוצר למקום? לא מצדיקה את רמי לוי, ובכל זאת צריך אדם נודניק במיוחד ללכת לבית משפט על שלושה שקלים... קצת נהיינו אמריקה עם כל התביעות האלה לא? לפעמים עדיף לספוג טעות או לוותר על לביבה ולא לפרנס כ"כ הרבה עוריכי דין ואוכלי חינם מיותרים.... בקיצור - לא בטוח שהייתי מתחברת עם התובע... קצת הגזימו פה עם החשש מפראייריות....וגם עם הטוקבקים התובעים גזר דין מוות (או 70.000לפחות 70.000 ש"ח קנס)
6א | 26.01.10
16.
1: ההרתעה היא בעצם הפרסום. לצערי במקרים רבים נותנים בשקט קנס מנהלי קטן
לא ה7000 ש"ח מרתיע אלא הפרסום. אני בטוח שהרשת היתה שמחה לשלם 70000 ש"ח כדי שלא יהיה פרסום.. לצערי במשרד הבריאות למשל מתחמקים ממילוי חובתם להעמיד לדין מי שמזלזל בצרכנים: התלוננתי על גבינה צהובה מלאת עובש של מחלבות "טרה". לקח להם כמעט 3 שנים לגלגל את הסיפור ובסוף הוציאו אותם ב1000 ש"ח קנס מינהלי ובלי הפרסום הנלווה כמו במקרה הזה. אז הנה אני מפרסם..
michael | 26.01.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת