אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פולקסווגן גולף: המכונית הבטוחה ביותר בשנת 2009

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
כל הכבוד לכל המומחים כאן
כנרא מהנדסי EURONCAP לא יודעים מה הם עושים וכל המהנדסי מכוניות סתם מקשיבים ברור שאם המר 2 עם יתנגז בפיאט 500 לא משנה כמה כוכבים יש להם נתוני ריסוק הם נתונים סטטיסטיים שמדמים תעונות הכי שכיחות למשל כולם נכשלים בפגיעה בהולכי רגל, מרסדס עם המכסה מנוע הקופץ שלה מקבלת נקודת בונות, זה לא אומר שאם היא תכנס בצומת ב 100 קמ"ש הזקנה שעוברת תנצל -) כנל בטיחות של הילדים, הגנה עליהם הרבה יותר מורכבת מקלוב נגד התנגשות חזיתית בעמוד אז תנו קצת כבוד למהנדסים שעומלים על הבטיחות שלנו, לפני 20 שנה 80% לא שמו חגורות בטיחות, היום כולם רוצים 20 כ"א ESP ועוד מספר כלולות שלרוב אין מושג מה הן עושות
ari | 31.01.10
9.
היתרון העיקרי של פולקסווגן הוא במנוע הקטן והקל והחזק מאוד מסוג TSI
מבחינת בטיחות פאסיבית, כלאמר עמידות בתאונה, מכונית מתחלקת ל2 חלקים: א. 'חטיבת הכח' המורכבת ממנוע, מצמד ותיבת הילוכים שהיא כבדה וקשיחה וגורמת כמעט את כל הנזק בתאונה בכל זוית. ב. שאר הגוף, המהווה לכל היותר פחזניה מחוזקת. לפולקסווגן מנוע קטן וקל אך חזק ואמין המסומן כTSI. לכן בין הנהג לבין הרכב שמולו אין שום מנוע. למול הנוסע שלצידו יש מנוע קטן וקל אך ללא מוט הגה וללא לוח שעונים. גם לפיאט יש מנוע כזה, אבל אין מה להשוות איכות-יצור/אמינות/ערך-כלכלי.
המנוע הוא תמיד פגז קינטי קשיח וכבד | 29.01.10
8.
היתרון העיקרי של פולקסווגן הוא במנוע הקטן והקל והחזק מאוד מסוג TSI
מבחינת בטיחות פאסיבית, כלאמר עמידות בתאונה, מכונית מתחלקת ל2 חלקים: א. 'חטיבת הכח' המורכבת ממנוע, מצמד ותיבת הילוכים שהיא כבדה וקשיחה וגורמת כמעט את כל הנזק בתאונה בכל זוית. ב. שאר הגוף, המהווה לכל היותר פחזניה מחוזקת. לפולקסווגן מנוע קטן וקל אך חזק ואמין המסומן כTSI. לכן בין הנהג לבין הרכב שמולו אין שום מנוע. למול הנוסע שלצידו יש מנוע קטן וקל אך ללא מוט הגה וללא לוח שעונים. גם לפיאט יש מנוע כזה, אבל אין מה להשוות איכות-יצור/אמינות/ערך-כלכלי.
המנוע הוא תמיד פגז קינטי קשיח וכבד | 29.01.10
5.
EURONCAP עודה בעיניים
למה? כי בודקים את הרכב במהירות קבועה של 67 אם אני זוכר טוב. מרסקים את הרכב בעצם עומד שאינו זז. וכאן הבעיה שמסתירים מכולם: 1- המהירות היא פחות מ70 קמ"ש. בכביש שמתנגשים שני רכבים מינימום המהירות שלהם מעל 80 קמ"ש יחד 16לפחות. אז הכוח המופעל פי 2.5 . במקרה של תאונה למשל כניסה בעמוד חשמל הרי המהירות תהיה יותר גבוהה. כי הנהג איבד שליטה עקב מהירות מופרזת. 2- בודקים את הרכב על עצם רחב. אבל עצם צר וחד כמו עמוד חשמל יהיה כמו סכין יציבה כי העמוד לא בנוי באופן שיקרוס המקרה של מכה חזקה. קו ההגנה של הרכב בנוי על מנת להתמודד ויעבור את המבחן. והנקודות החזקות ברכב אינן לאורך כול הרכב ונמצאות בגבהים מסוימים שבמקרה של תאונה עם עמוד חשמל יש סיכוי שלא יגיע לנוקדות החזקות 3- במבחן הרכב מגיע יציב לתאונה המודמה במציאות יכול להגיע הרכב במין מעוף או החלקה צדדית ויפגע נקודות הלא מוחזקות . לדעתי צריך לעשות את ההתנגשות בין שני רכבים
מוות לEURONCAP | 29.01.10
4.
חרטה ברטה בצלחת
כל המבדקים האלו אינם נכונים במציאות כי ברכב כמו גולף בתאונה בינונית ומעלה המרכב קורס הגגל קורס והדלתות נמעכות קליל, לידיעתכם מיצובישי לנסר החדשה יונדאי I30 וסובארו B3 הרבה יותר בטוחות נוחות מרווחות אמינות יציבות ושומרות ערך כספי מדוע לשלם יותר ולקבל פחות,
aviהרצליה | 28.01.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת