אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הצעת חוק: לבטל התשלום על הטסט לרכב, ולהעלות את מחירי הדלק

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
עוד מכוניות, פחות אוטובוסים. עוד פקקים, פחות משאיות, פחות פריפריה.
למה הפריפריה מוזנחת? כי יקר לנסוע עד לשם ומשם. בטח על משאית כדי לייצא לשם סחורות ולייבא משם סחורות. אז בואו נזניח את הפריפריה עוד יותר. למה יש פקקים? כי אנשים לא נוסעים באוטובוס. למה שיסעו אם מעלים עוד יותר את מחיר האוטובוס באמצעות העלאת מחיר הדלק? חוצמזה, אם הטסט השנתי יהיה חינם- מי ישלם עליו? איך תהיה תחרות על הצרכן בטסט? או שהכוונה לפטר את כל הטסטרים?
דביל | 01.02.10
13.
ואם אני גר בפריפריה כי אין לי כסף לדירה בת"א?!?!
גם ככה אני משלם הון תועפות על דלק כי המדינה לא דואגת לפתח את מקורות התעסוקה מחוץ לגוש דן, וגם ככה אני שורף ים דלק וזמן על פקקים כי המדינה לא דואגת לתשתיות וכבישים הולמים- אז למה להמשיך ו"לדפוק" אותי ואת כל תושבי הפריפריות!!! חלאס עם מדינת ת"א.
 | 01.02.10
11.
לחשוב קצת לפני שכותבים שטויות - כנסו
קצת לפני שממהרים לכתוב תגובות כדי לחשוב. אם רכב פרטי צורך 400 ליטר בחודש (400 ליטר = 4000 קמ' בחודש) הרבה יותר מהממוצע (ממצוע 1600 קמ' בחודש) ומוספים כ - 2 אחוז עבור כל ליטר דלק שזה 13 אגורת לליטר אז נקבל תוספת של 52 ש"ח לחודש, 624 ש"ח לשנה. 1. אגרת הרישוי גבוה יותר מ624 ש"ח. 2. מי נוסע ברכבו הפרטי 4000 קמ' חודש. 3. לא נוסעים לא משלמים- בתשלום אגרה משלים גם שהרכב עומד בחניה. 4. עבור האזרח הקטן זהו אחד החוקים הטובים ביותר. 5. כדי וממולץ לגלם גם את עלות ביטוח החובה בדלק. (ישנם מדינות בעולם שזה כבר אימצו את הפתרון הזה)
gour | 01.02.10
10.
שאמה - יש לך פוטנציאל?
הרעיון הבסיסי נכון, מחיר הביטוח והמיסוי על רכב צריך להיות יותר לפי השימוש ולא אחיד לכולם אין סיבה לגבות אותו מחיר ביטוח חובה לרכב שנוסע 10K ק"מ בשנה ולרכב שנוסע 50K מי שמכיר, AIG שואלים בהצעה לביטוח האם יש רכב חברה בבית ואם כן הם מקטינים קצת את הפרמיה מתוך הנחה שהרכב הפרטי יסע פחות אבל שאמה מפספס בגדול, השינוי צריך להיות בהפחת משמעותית של מס קניה על הרכב ולא באגרת רישוי - מה שיאפשר להרבה יותר אנשים לרכוש רכב חדש, בטיחותי וחסכוני יותר (ועל הדרך יחסוך הוצאות למדינה)
פוקוס ליסינג | 01.02.10
3.
טיפשים, בכל העולם הטסט יקר יותר, קפדני יותר, ומתייקר ככל שהרכב ישן יותר
מצד שני מורידים את מחירי הרכב החדש ומצעירים את צי הרכב. העניים? יסבלו מחוק כזה? אתם חושבים שהעניים נוסעים במכוניות בנות 15 שנה כי הם אוהבים את זה? תנו להם מכונית בת 4-5 באותו מחיר והם יחליפו בלי להתבלבל. במקום לנסוע ברכב שמתוקן באילתורים הנהגים יסעו ברכב חדש יותר באותו מחיר ויטפלו בו כמו שצריך כי אחרת לא יעברו את הטסט.
אשר | 01.02.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת