17. מהכסף שנחסך יפעילו מזגן בתחנות אוטובוס??? הלו? נגמרו כל הבעיות של תחבורה ציבורית בארץ? מה לגבי הוזלת תעריפים? מה לגבי שיפור תשתיות ונגישות?... מאיה | 03.02.10 (ל"ת)
16. פחמן דו חמצני הוא לא חומר מזהם פחמן דו חמצני הוא חומר נפוץ מאד באטמוספרה ואינו נחשב לחומר מזהם. למעשה זהו החומר שהגוף שלנו מייצג כשאנחנו נושמים. הטענות שהפחמן הדו חמצני הוא הגורם להתחממות כדור הארץ מאד לא מוכחות, עד כדי כמעט מופרכות. לעומת זאת - מכונית פולטת הרבה גזים רעילים אחרים, שהם באמת מזהמים. חומרים שלא כדאי לנשום אותם. | 03.02.10 (ל"ת)
15. נפתרו כל בעיות האנרגיה בעולם, מהכנסת ויושביה ניתן ליצור אנרגיה ללא הגבלה. אחד מהעם | 03.02.10 (ל"ת)
13. בארץ בקושי מפרידים בקבוקי פלסטיק לאשפה אתה חושב שהישראלים יפרידו זבל?????? נו באמת חברה זה לא מתאים לארץ כל ההפרדות של האשפה יש לנו בקושי צפרדע אחד ל30 משפחות לצורך הפרשה יש קודם צורך בהכנת תשתית שהרי זה מסובך והכי קשה זה ת ק צ י ב....... אולי חלק גדול מאיתנו מוכן לפריד את הזבל לפלסטיק זכוכית נייר וזבל אורגני צריך לרתום את הממשלה לביצוע תשתיות ונתחיל בהתחלה גם בקבוקי הפלסטיק לא נאספו אבל היום יש מודעות. יש לי עוד רעיון מבריק תנו לאנשי הפשע בארץ לטפל בפינוי/איסוף והפקה של הגז הכל יעבוד סבבה. קחו דוגמה את הפיקדון על פחיות ובקבוקים .....ותחשבו על זה!!!!! שלומי | 03.02.10 (ל"ת)
12. כרגיל: "אישור השיטה מתעכב בשל התנגדות המשטרה, המנומקת בסיבות ביטחוניות." על כיסוי תחת שמעתם? אז הנה לכם עוד דוגמה. המשטרה לא טוענת טענות מטופשות כאלה בנוגע לבנזין, שמבחינה בטיחתית מסוכן יותר מגז. אבל למה לא להכניס "ביטחוניות"? די מפחיד, לא? איציק | 03.02.10 (ל"ת)
10. תגובה ל-9 אתה מטומטם - או רק עושה את עצמך? אם אתה כל כך "חכם" - לך ותעשה עם זה משהו!!! שפוי | 03.02.10 (ל"ת)
9. ביוגז אם המאמר אינו לשם יצירת באאזז בורסאי. הרי שלי בכל אופן ברור שלויאוליה אין את הטכנולוגיה ליצירת גז מאשפה. מכל מקום, טכנולוגיה ריווחית. לכן, לא נראה לי שהמרחק מהמאמר לביצוע יהי כה קרוב. בכל מקרה הייתי פונה לכותב המאמר, או למשה לסקר, ומציע להם להתקשר אלי. למה להתקשר? בידי נמצאת הטכנולוגיה הריווחית היחידה בעולם לייצור אנרגיה [ביוגז + מזוט + קיטור + CO2 [/ יואב | 03.02.10 (ל"ת)
2. הכתבה דווקא מחזקת את הרעיון של הרכב החשמלי אחד הבזבוזים הגדולים ביותר בתחום הרכב הוא לוגיסטיקת הדלק - שינועו ואחסנתו. אלה תהליכים יקרים מאוד, מזהמים מאוד, וגם די מסוכנים. המהפיכה של הרכב החשמלי תשים קץ לבזבוז הזה על ידי קביעת נקודות הטענה, שדורשים השקעה ראשונית גדולה, אך תחזוקתה היא כאין וכאפס לעומת הדלק היום. להעביר אלקטרונים דרך מע' החשמל היא מאוד זולה, ובעלת הפסדים קטנים בהרבה מאשר בהובלת הדלק. כשמתחילים לדבר על שינוע גז, ההוצאה הופכת גדולה יותר - יש לשמור על לחצים וטמפרטורה באופן הדוק הרבה יותר, ורכבים צריכים לעבור מודיפיקציה יקרה על מנת שיהיו בטיחותיים (דמיינו אוטובוס מלא בגז מתפוצץ, חס וחלילה). במכונית חשמלית ניצולת החשמל היא גבוהה מאוד, בעוד ברכבי גז ודלק היא פחות טובה. יתר על כן - ברכב חשמלי אין צורך ברכיבים רבים שנמצאים במנוע המונע בדלק או גז. התיקון והתחזוקה של רכבים חשמליים יהיה זול הרבה יותר. לגבי מקור החשמל לרכבים - ניצולת האנרגיה של תחנת כוח גבוה עשרות מונים מזו של רכב. המעבר לגז טבעי מורידה את רמת הזיהום, ומן הסתם גם ביוגז יתאים לעניין. הניצולת בתחנת חשמל תמיד תהיה גבוהה מזו ברכב, משום שאין לה מגבלות שטח, משקל, תנועה וכו'. בקיצור, אני לא כל כך מבין את היתרון שבשינוע דלקים כאשר אפשר לטעון מצבר. ואין לי קשר לשום חברת-שקר-כלשהו שמנסה לקדם רכבים חשמליים. אני סתם סטודנט שלא לומד למבחנים שלו. סטודנט | 03.02.10 (ל"ת)
1. בארץ כמובן יטילו על זה מיסים על גבי מיסים ויהפכו את זה ללא כדאי לאזרח הרגיל כל דבר טוב מקלקלים כאן בארץ, אפילו זבל יכולים לקלקל כאן ר.כ. | 03.02.10 (ל"ת)
טכנולוגיית ההנעה הבאה תגיע מהמזבלה העירונית
18 תגובות לכתיבת תגובה