12. למה אתם מתבכינים מה יש רק לכם מותר לחדור לשוק הבין לאומי, גם לאל על מותר לטוס בטיסות פנים. אתם חגגתם בזמנו שקיבלתם אישורים לטוס לחו"ל היום קיבלתם את התשובה של אל על חבל שלקח להם כל כך הרבה זמן, אבל עדיף מאוחר מאשר בכלל לא, בהצלחה, דוד מנדלביץ | 06.03.10 (ל"ת)
11. אין לכם מה לדאוג, אל על תרד מהקו מהר מאוד-כנסו אני בספק אם הם יצליחו בחורף ובסתיו למלא 3 בואינג 757 ביום, נכון ישנם טסים לאילת , אבל ביום יום ולא בקיץ כמה כבר טסים לאילת? יווצר מצב שהם יטוסו עם מטוסים חצי מלאים ואפילו פחות, אז מה יצא להם מיזה? אל תדאגו הם יתחילו לטוס וכשיראו שלא שווה להם הם ירדו מהעץ מהר מאוד אילן | 07.02.10 (ל"ת)
10. די לבכי כל הככבוד לשר ישראל כץ עובדי ארקיע יקרים בטח לא בחיתם שקיבלתם טיסות לפריז בטח ישאיר לא בכו כאשר טסו לאמריקה איני יודע לאן עוד קיבלה ארקיע קווים אבל בטח קיבלה זכור לי בגצ של אלעל שלא עזר להם מי שרוצה שיטוס תילחמו תצליחו והאזרח ירוויח כל הכבוד לשר ישראל כץ איש חזק אמיץ ואמיתי יישר כח אלי | 07.02.10 (ל"ת)
7. ארקיע די לבכינות ! אתם מפקיעי מחירים !!! לדוגמא קו גאורגיה !! ואפרט ! ארקיע וחברת התעופה הגרוזינית גובים מחירי טיסה על קו טיסה בין שעתיים וחצי באקונומי !! כ550 $ בגלל שהם מונופול בקיצור שחיתות !וארקיע לא טסה בחורף בתואנה שהם רוצים להחליף ימי טיסה { תרגיל מתואם יחד עים הגרוזינים } וכמובן יתוגמלו בקיץ ע"י הגרוזינים וכמובן על חשבון הנוסעים !! במשרד התחבורה שותקים {צריך לבדוק מי אחראי ולמה הוא לא פוצה פה ואים יש תגמול לשתיקה הארוכה !?} אני פתרתי את הבעיה ןאני טס דרך איסטנבול וחוסך בממוצע כ 200 $ בחברה הגאורגית לא אטוס לעולם רמת הבטחון על הפנים ולא אפרט מה ראיתי מתוך אחריות !!! בארקיע כצת יותר טוב לפחות בטיסה ולא אפרט בטורקיש הבדיקה יותר יסודית ואני מתכוון בטרמינל לפני העליה למטוס {ראיתי 2 קבטים טורקים נוכחים פיזית בזמן הבדיקה והיסודיות וההתעקשות } כנראה מוטרדים מהכורדים !!בקיצור ארקיע נא לא לבכות התחרות זה בריא ולאל על אתם יכולים לטוס גם לטביליסי אתם מכירים הדרך ?לא בעיה לקבל רישיון מפעיל !ועים שווק נכון ופרסום נכון בגאורגיה תוכלו גם לקחת חלק נכבד מטיסת הצליינים לישראל הם משוועים לטיסות זולות בקיץ הגאורגים מוציאים לפעמים 12 טיסות בשבוע !! ואניבאמת לא מת על הטורקים מה לעשות הם יותר בטוחים ובחוניים וגם זולים יותר למרות שהטיסה כפולה משה ששון | 06.02.10 (ל"ת)
6. יש אמת בדבריו נכבדיי, קשה לי להאמין שאל על אכן תוכל לקיים את עצמה מ3 טיסות יומיות במיוחד לא למלות 757 ואו 737 מדובר על כ130 נוסעים ועוד לנתב"ג?. מה גם גב. יסמין גל באם תבצעי בדיקה מקיפה תגלי כי "הסלוטים" הוגשו לרש"ת עוד לפני הבג"ץ והרבה הרבה לפני....... תבדקי. במידה ואכן אל על ירכשו מטוסים בעלי קיבולת נמוכה יותר ועלות זולה יותר יוכלו אכן להכנס לשוק זה. בהצלחה לכולם ומי יתן והאזרח ירוויח מכל הסיפור הזה(אני מאוד סקפטי) נמרוד | 06.02.10 (ל"ת)
4. הורדת מחיר כאשר תציגו מחירים שפויים לא תהיה לכם בעייה ההוצאות שלכם לא יותר גדולות מחברות התעופה ב USA תהיו ראלים במחירים ולא תהייה לכם בעייה ניסים | 06.02.10 (ל"ת)
2. הוי, אילו רק היתה רכבת לאילת, מי היה טס בכלל?אילת היתה מתפוצצת מתיירים! דורון אפרתי | 05.02.10 (ל"ת)
יו"ר ועד עובדי ארקיע: "אקדיש את כל זמני כדי לחשוף את האמת מאחורי כניסת אל על לאילת"
12 תגובות לכתיבת תגובה