27. ל 25 1. טעינה של אלטרנטור צורכת אנרגיה. עדיין לא קיימת בעולם מערכת סגורה המטעינה את עמצה וממשיכה לעבוד. 2. ניתן להוסיף עוד מצבר, אך, האם לקחת בחשבון שגודל המצבר המותקן ברנו הוא 250 ליטר וכבד מאוד ויקר מאוד? אתה תאבד מקום ברכב ויעילות עקב משקל.... הפתרון הוא להחליף סוללה, אין בזה שום דבר רע ולהיפך אני | 08.03.10 (ל"ת)
26. אם כבר אז הפלואנס המשפחתית אם כבר מכונית חשמלית אז שתהיה גדולה ולא ארגז קטנטן שאין בו מקום. הפלואנס החשמלית מאד מרווחת ויכולה בקלות לאכלס משפחה של חמש נפשות ועוד להשאיר מקום. צחי | 15.02.10 (ל"ת)
25. יש פתרון למצבר יש 2 אפשרויות 1להתקין אלטרנטור שיטעין את המצבר כך שלא צריך יהיה להטעין את המצבר לא עמדת הטענה ולא נעליים 2 אפשר במקום מצבר 1 לשים 2 מצברים ובזמן שמצבר אחד מתרוקן לוחצים על כפתור ואז נוסעים במצבר השני בן שושן רפי | 14.02.10 (ל"ת)
24. טוב שנזכרים עכשיו גרתי שנתיים בגרמניה והמודעות למכוניות חשמליות שם מתקדמת הרבה יותר מאשר כאן. בעיקרון כל מה שקורה עכשיו יכול היה לקרות כבר לפני כמה שנים אבל רק לרנו ורק לאגסי היו את היוזמה להביא משהו כזה לארץ ואת זה לא הייתי לוקחת מהם. אני מניחה שלאט לאט יכנסו לכאן עוד רכבים חשמליים, בטח אם כבר תהיה תשתית ומודעות מצד נהגים. גל | 14.02.10 (ל"ת)
23. ל17 שעובד בצמפיון אנחנו מבחינים בך בכל הפורומים אל תזלזל באינטיליגנציה של אנשים מבין | 11.02.10 (ל"ת)
22. אי אפשר להשוות את זה למכונית משפחתית כמו הפלואנס ... העידן של מכוניות חשמליות קטנות נגמר. כיום מכוניות חשמליות צריכות להיות פרקטיות ולאכלס בנוחות משפחה שלמה כמו שהרנו פלואנס זי עושה ולספק את הסחורה של נהיגה נוחה. מכונית קטנה היא גימיק ויכולה לענות על צרכי רווקים אבל בתכלס דרושות מכוניות משפחתיות חשמליות מעל לכל. שרון | 11.02.10 (ל"ת)
21. חשמליות לא מהיום, ניתן לשדרג מכונית רגילה לחשמלית! כבר בתחילת המאה הקודמת החשמליות קיימות, טויוטה הוציאו ואנשי הממון -שמנים ונפט החריבו את האגדה. הממשלה מעודדת את הנושא אבל תשתדלו לא כמונופול לאדון אגסי בלבד! ניתן לשדרג.להמיר את המכונית הקיימת לחשמלית. רוצים לדעת? תשאלו אותי! חברת החשמלינוע תשדרג ברגע שנקודות הטעינה יהיו בישראל. עזיתה | 10.02.10 (ל"ת)
20. חשמליות לא מהיום, ניתן לשדרג מכונית רגילה לחשמלית! כבר בתחילת המאה הקודמת החשמליות קיימות, טויוטה הוציאו ואנשי הממון -שמנים ונפט החריבו את האגדה. הממשלה מעודדת את הנושא אבל תשתדלו לא כמונופול לאדון אגסי בלבד! ניתן לשדרג.להמיר את המכונית הקיימת לחשמלית. רוצים לדעת? תשאלו אותי! חברת החשמלינוע תשדרג ברגע שנקודות הטעינה יהיו בישראל. עזיתה | 10.02.10 (ל"ת)
18. 100,000 שקל + אחריות 7 שנים = הצלחה עצומה בישראל 150,000 שקל + אחריות ל- 3 שנים = כישלון שיווקי מדהים יורם מראשון | 09.02.10 (ל"ת)
17. מה רע במכונית השנה פולו TSI, בשביל מה צעצועים חשמליים או הייברידיים ... מנוע 1.2TSI נותן כוח של 1600 בנזין ויותר, מומנט כבר ב-1550 סל"ד כמו ברכב ספורטיבי וחסכוני כמו רכב קטן ... VW השפיץ של הטכנולוגיה ... | 09.02.10 (ל"ת)
16. טעינה מהירה זה הפתרון ולא החלפת סוללות !!!!!!!!!! רב הזמן הרכבים לא נוסעים והם יכולים להיטען....ביום ובלילה.. אז של יעבדו עליכם מבין עניין | 09.02.10 (ל"ת)
15. לייצר חשמל זה לא מזהם? אז במקום זיהום מהרכב נזהם יותר בתחנות הכח . הזיהום נותר כשהיה רק התלות בנפט תפחת שזה הדבר החיובי ! אני | 09.02.10 (ל"ת)
13. כל הכבוד, דן תמיד מוביל את החדשנות ניתן לראות חדשנות מרעננת שכזו ורק והגיד כל הכבוד שיש לנו מנהלים כאלו בארצנו אביתר | 09.02.10 (ל"ת)
12. חידה - כמה זמן יקח למכון התקנים ? חידה - כמה זמן יקח למכון התקנים (מוסד בלתי תלוי, כפי שאנו רואים בכתבה אחרת המתפרסמת היום) לקבוע כי הטענה משקע ביתי אינה בטיחותית ? תשובה - אותו הזמן שיקח למשפחה הון מסויימת (מתחרזת עם גופר) להרים "תרומה" צנועה למכון .... ד"ש לאגסי. משה פ. | 09.02.10 (ל"ת)
11. רכב חשמלי, טוב לשוחרי איכות הסביבה ולשימוש עירוני. עם השימוש בגז ורכב חשמלי, החמצן המפויח של היום, יהפוך לירוק וטהור יותר. סוף סוף אפשר יהיה לדעת את טעמו של חמצן זך, מהו. | 09.02.10 (ל"ת)
10. לכל המתלהבים ... מחירה של miev יהיה משהו כמו 150000 בישראל וגורלה בדיוק כמו SMART למשחקים של ילדים עשירים סם | 08.02.10 (ל"ת)
9. ל3 סבבה קנה מכונית שעולה בסביבות ה160 אלף שקל שאת זה לא ציינו. קנה מצבר שבעוד שלוש שנים הטווח שלו ירד ל80 ק"מ והפחת על הרכב יהיה עצוום כי הסוללה היא הרכיב הכי יקר ברכב. והיא גמורה. למה נראה לך שכל אחד יתן לך להטעין בחינם מהשקע שלו? נניח 1000 איש יסעו במכונית כזאת וירצו להטעין בשקע מדובר על אלפי שקלים אז למה שהעבודה תשלם לך על זה? אתה תראה שאם זה יהיה נפוץ יצאו תקנות בעניין בכל מקומות העבודה. מה תעשה כשתיגמר לך הסוללה באמצע הדרך? תחפש שקע ותמתין 20-30 דקות? איך תחבר את השקע לבית עם כבל מאריך דרך החלון? קיצר זה רכב שמייעוד לניסעה עירונית בלבד למי שלא מפחד מעלות ראשונית גבוהה ופחת ענקי אדיר | 08.02.10 (ל"ת)
8. תגובה ל 7 - הכל תלוי בצרכים מהמכונית זו יכולה להיות אופציה מצויינת לרכב שני במשפחה המשמש לנסיעות בעיר. לנו יש טויוטה יאריס כאוטו שני והוא עוד לא נסע יותר מ160 ק"מ בנסיעה אחת ולו פעם אחת. כל הנסיעות הן של מספר ק"מ בודדים. בשבילי אוטו חשמלי כזה יהיה פתרון מצויין וגם יפחית את זיהום האוויר והרעש. דוד | 08.02.10 (ל"ת)
7. איזה משפחה נכנסת בסמארט או ב i10 ? כמה משקל תסחוב בעליה עם מזגן? רק רכב משפחתי נורמלי עם שיטת החלפת הסוללה מסוגלת להוות פיתרון עדכני לבעית רכבי החשמל מול הבנזין/סולר. ירון | 08.02.10 (ל"ת)
3. אני קונה מיציבושי חשמלחת מהטעם הפשוט שאני יכול להטעיגה גם בבית וגם במקום העבודה מבלי להזדקק לשירותים של עופר את אגסי, כי ברור לי שה"בטר פלייס" שלהם יהיה עמוק בתוך כיסי. נהג רגיל | 08.02.10 (ל"ת)
2. הלוואי שיצליחו כל אלה שרק יתנו לנו מנוח מהזיהום שמסתובב לנו ברחובות, וגם יתחילו להפיק חשמל ממקורות נקיים יותר כמו שמש, רוח וגז. מי יתן וכל המיזמים האלה יצליחו. האמאטו יושי | 08.02.10 (ל"ת)
תחרות לאגסי: כלמוביל תשווק מיצובישי חשמלית ב-2011
28 תגובות לכתיבת תגובה