אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תוכנית נתיבי ישראל של נתניהו וכץ תוגש לאישור הממשלה ב-21 בפברואר

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
אני באמת חושב שצריך להראות לפקידי האוצר את הדלת, הם עוכרי ישראל בכל רמ"ח איבריהם
תושבי מדינת תל-אביב, בעלי תפיסת עולם חד-מימדית ומעבר לתואר הראשון שיש להם בכלכלה אין להם שום השכלה, ידע או ניסיון חיים. הם עוד דורשים לקדם פרויקטים תחבורתיים במדינת תל-אביב על חשבון מדינת ישראל. בושה.
 | 16.02.10
3.
נמאס מבלבולי המוח של האוצר, כרכבת עכשיו ומיד לצרף את הפריפריה למדינת תל אביב
אם נשמע את דעת האוצר אז צריך לגבות מיסים ולשמור את הכסף בבנק ישראל שעובדי הבנק יוכלו לעשוק אותו. כול תחנה שנפתחת מעלה את שעור המשתמשים באופן ניכר, הרכבת טובה יותר לאיכות הסביבה, הרכבת מהירה יותר,זולה יותר, בטיחות יותר, נוחה יותר, מתקדמת תכנולוגית יותר, חשוב ביותר שהביצוע יהיה בשיטת ה bot כמו שהוצע כביש 6 ראו איזה כביש לתפארת והוצאות הממשלה היו בו מזעריות , למה להפיל את תקציב הפיתוח על המדינה שיזמים פרטים יביאו כסף וגם ירוויחו הממשלה לא צריכה לנהל עסקים היא צריכה להיות היזם שמאפשר ולתת לתחרות לעשות את שלה וכך לא להשקיע כספי מיסים שאיתם היא תעשה פעולות רווחה לתשוביה בהצלחה רוצה לנסוע לאילת ברכבת ולא במטוס
אשר דעדוש | 09.02.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת