5. החתול (כץ) השמן הוא בכיס של היבואנים: ככה נראה לפי התנאים ה"תפורים" שחיתות רק יבוא אישי!! | 10.02.10 (ל"ת)
4. מכירת 2000 מכוניות בשנה ? יש כמה יבואנים סדירים שהיו מאבדים את רשיון היבוא שלהם... משה פ. | 10.02.10 (ל"ת)
3. אלה ממש לא תנאים של מי ששבמת רוצה לפתוח את שוק יבוא הרכב הון עצמי של 8 מיליון?,ערבות בנקאית של 10 מיליון?,הוכחה למכירת לפחות 2000 מכוניות בשנה? מי בדיוק הכתיב את התנאים? איגוד יבואני הרכב שממש "מתים " לתחרות בשיתוף חברות הליסינג,החברים של מר כץ ערן | 09.02.10 (ל"ת)
2. סוף סוף המרצע יצא מהשק ונוכל לדעת כמה באמת מרוויחים היבואנים הבלעדיים. אפילו השב,כ לא שומר את סודותיו קרוב כל כך לחזה כמו שהיבואנים שומרים את האינפורמציה כמה עולות להם המכוניות בחו"ל. נהג מודאג | 09.02.10 (ל"ת)
1. בשעה טובה ומבורכת מי יתן ונראה את מחירי המכוניות יורדים לשווי האמיתי שלהם ! מי היה מאמין שרכב עממי ופשוט כמו מאזדה 3 יעלה 124,000 ₪ ? הוא לא צריך לעלות יותר מ98,000 ₪ אחרי המיסוי הכבד של המדינה העושקת ! שלא נדבר על הקטנועים והאופנועים ! שם הקרטל הרבה יותר חזק.... בשעה טובה | 09.02.10 (ל"ת)
מסתמן: שוק יבוא הרכב ייפתח לתחרות בשבוע הבא
5 תגובות לכתיבת תגובה