12. מכונית חשמלית לכול הלא מפרגנים !! גם לגבי המחשב האלקטרוני טענו בהתחלה שאין צורך ואולי 5 כאלה יספיקו לכל העולם אז בבקשה תנו לעסק להתגלגל ואל תהיה רשעים להכעיס מני פרנק | 10.02.10 (ל"ת)
10. אגסי ועופר מתכננים חדר לתינוק לפני שהם יודעים שאימו בהריון מכוניות, מנועים חשמליים וסוללות נטענות היו קיימים גם לפני 50 שנה - אולם עד היום אין מכונית חשמלית אלא רק היברידית. על מנת שהצרכן יקנה מכונית חשמלית ויתדלק אותה אצל 'בטר אגסי פלייס' הוא צריך לקבל תשובות על מספר נושאים חשובים: - מחיר המכונית (כולל מנוע חשמלי וסוללה נטענת) - ביצועי המכונית - המרחק בק"מ בין טעינה לטעינה - זמן טעינת הסוללות בתחנה - אורך חיי הסוללה ומחירה - עלות טעינת הסוללות (נצילות אנרגטית של הפתרון) - עלות תחזוקת הסוללה (חילוץ שמגר/שגריר, טעינה ביתית?) עזרה הסופר | 10.02.10 (ל"ת)
9. 150 ש"ח לטעינה מלאה שתספיק ל-150 ק"מ ... זה כמו לנהוג בהאמר שערוריית הבטר-פלייס צוברת תאוצה. בט פלייס לא מייצרים מכונית חשמלית. בטר פפלייס לא מייצרים טכנולוגיה מתקדמת. בטר פלייס לא מייצרים כ-ל-ו-ם !!! בטר פלייס - הם ספסרי חשמל באמצעות נקודות הטעינה היחודיות שלהם. בטר פלייס מתכוונת לקנות חשמל בזול בחח"י ולמכור ביוקר לנהגים מפגרים כמונו. קומבינת המאה - כבר אמרנו ? מחיר טעינה מלאה 150 ש"ח כבר אמרנו | 10.02.10 (ל"ת)
8. אתם מבלבלים בין עמדות טעינה לעמדות החלפת סוללה הטעינה תתבצע במקומות שבהם אנשים שוהים מספר שעות (בית, עבודה, אוניברסיטה וכו'), בתחנות הדלק תתבצע החלפת סוללה למי שנוסע למרחקים ארוכים. המסביר | 10.02.10 (ל"ת)
7. יצויין כי זמן הטעינה של סוללת רכב חשמלי נמשך מספר שעות בודדות???? התכוונו כנראה לדקות בודדות לא? דני | 10.02.10 (ל"ת)
5. כמה זמן הם יתנו להם לאכול את העוגה לבד ? מגה חברות כאלה לא יכולות לחיות מדמי שכירות... זה כמו לצפות בנפילה של דינוזאורים בהליך איטי זה רק עניין של זמן,עד שהן יציעו בעצמם סוללות,או יפתחו שיטת הטענה משהלן נראה שלשלב ראשון הן רוצות להיות מזוהות עם התדמית 'הסקסית' של אנרגיה מתחלפת, ואז לחזור לעשות כסף בדרך כל שהיא, אם אני מוביל את בטר פלייס,הייתי שוקל להקים עמדות הטענה חלופיות משלי ובהסכם עם העיריות... לא להשאר רק עם תחנות הדלק, יהיה מעניין | 10.02.10 (ל"ת)
1. מונופול בהתהוות....מאחורי הצדקנות הירוקה והיחצנות המסועפת, עומדים אנשי עסקים.... בוקר אחד נתעורר וזה כבר יהיה מאוחר מידי. כולם עוזרים ליחצנות של בטר פלייס כולל שמעון פרס אבל בתוך מספר שנים שיהיו מספר רב של מכוניות חשמליות ולא יוכלו בלי בטר פלייס, יעלו המחירים. באותה עת, לא תהייה ברירה לבעלי הרכבים אלא לשלם עבור הבטריות שלהם כיוון שלא יהיו אלטרנטיבות.....לאט לאט, הם סוגרים אותנו מכל הכיוונים. חייבים לעצור את הענין כבר עכשיו. גד | 10.02.10 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": אגסי לקראת סגירה עם פז על הצבת עמדות טעינה בתחנות
13 תגובות לכתיבת תגובה