אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"רפורמת היבוא המקביל של מכוניות מחוררת כגבינה שוויצרית"

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
יבוא אישי
כל היבואנים הגדולים חושבים שבגלל הגב הכלכלי שלהם הם יכולים להשתלט על השוק של הרכבים בישראל לוקחים רווחים של מאות שקלים שהם בכללים לא אמורים לקחת הם מנהלים את החברות שלהם כמו שכונה במיוחד קמור . כולם צריכים לתמוך ביבוא אישי כי זו הדרך הזולה והאמיתי לקנות מה שהלקוח באמת רוצה ובמחיר ריאלי . אסור לממשלה לתמוך בהן כנגד יבוא אישי צריך לתת זכות לאזרח לבחור ואיפה לשים את הכסף שלו ולא סתם כולם פונים ליבוא אישי . רכבים קמור מוכרים ב700 אלף ניתן לרכוש ביבוא אישי ב450 אלף ואף פחות זה מראה שאין צדק . לקוח רוכב רכב ב500 אלף וחושב שהרכב שווה את זה והרכב שווה בכל העולם 200 אלף אז מספיק יש לנו תשלום של המיסים גבוה ויבואנים הרישמיים עוד לוקחים תוספות של מאות אלפי שקלים . שיהיה בהצלחה ליבוא אישי .
יבוא אישי | 14.02.10
14.
מה שיבוא מקביל עשה למחירי האלקטרוניקה...
זוכרים פעם איך מחירי האלקטרוניקה היו משוגעים רק בגלל יבוא מצומצם. ברגע שיפתח שוק הרכב לתחרות אמיתית הצרכנים רק ירוויחו. להוריד מיסים? תגיד אתה צוחק איתי? ברגע שהתחילו להוריד מיסים, אתם שתיתם את זה לעצמכם. ומה עם היורו שירד ב10 אחוז בשלושה חודשים האחרונים? לא הורדתם שקל, אבל אם זה היה הפוך הייתם מעלים מחירים ב15 אחוז.
טמיר | 14.02.10
8.
צדיקים
למה לאפשר יבוא מקביל . זה ברור שתגידו גבינה שוצרית מה אתם חושבים יבואנים חכמים שאנחנו מפגרים . בהתחלה נילחמתם בחלקים חלופים לרכב ,למה....? כי זה פוגה בריוחיות המטורפת שלכם . והיום אתם לא רוצים תחרות ביבוא המקביל למה...? מרויחים מיליונים תורידו מחירים שלא יהיה כדאי להכניס לארץ תחרות .יום טוב יבואנים גדוליםׁ( קטניםׂ)
רונן | 14.02.10
6.
אם יבואן מקביל יקרוס , מי ירויח ?
נניח שיבואן מקביל של פולקסווגן קרס , צ'מפיון רק תרויח לקוחות חדשים . כידוע צ'מפיון לא בדיוק מתקנת מכוניות בחינם לכל החיים , היכן הבעיה ? למעשה התקנות החדשות אפילו מיותרות , תנו לנו האזרחים להחליט היכן לקנות ***והטילו את האחראיות עלינו*** . כוחות השוק החופשי כבר ידאגו לכך שמי שלא נותן שירות ותמורה ייעלם ויבואנים "טובים" ייפרחו . כל בר דעת יודע שהיכן שהממשלה מתערבת , רק נעשה יותר גרוע , ראו את מצב שוק הרכב כיום עם התקנות הממשלתיות , ומה מצבו ?
אני רק שאלה | 14.02.10
4.
שירות וטובת הלקוח - קשקוש בגרוש רק הדאגה לכסף מעניינת את היבואנים
הלקוח איננו מעניין את היבואנים, רק הרווחים שלהם. ממילא הרכב יוצא מאחריות היצרן תוך שנתיים לאחר שיובא לארץ, ועד אז אין ברכב כמעט תקלות. הבעיות מתעוררת לאחר תקופת האחריות, כאשר נוצר ברכב בלאי, ואז בעל הרכב נותר עזוב בודד וגלמוד מול המוסכים ועליו למצוא את נותן השירות הזול והטוב ביותר וכמעט אף פעם זה לא היבואן, שהוא היקר יותר. תפסיקו להזיל דמעות של תנין, הצרכן איננו מעניין אתכם רק הכיס שלכם והמזומנים שאתם עלולים להפסיד כתוצאה מתחרות הוגנת בכלל יבוא מקביל.
מרשל  | 14.02.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת