19. יבוא אישי כל היבואנים הגדולים חושבים שבגלל הגב הכלכלי שלהם הם יכולים להשתלט על השוק של הרכבים בישראל לוקחים רווחים של מאות שקלים שהם בכללים לא אמורים לקחת הם מנהלים את החברות שלהם כמו שכונה במיוחד קמור . כולם צריכים לתמוך ביבוא אישי כי זו הדרך הזולה והאמיתי לקנות מה שהלקוח באמת רוצה ובמחיר ריאלי . אסור לממשלה לתמוך בהן כנגד יבוא אישי צריך לתת זכות לאזרח לבחור ואיפה לשים את הכסף שלו ולא סתם כולם פונים ליבוא אישי . רכבים קמור מוכרים ב700 אלף ניתן לרכוש ביבוא אישי ב450 אלף ואף פחות זה מראה שאין צדק . לקוח רוכב רכב ב500 אלף וחושב שהרכב שווה את זה והרכב שווה בכל העולם 200 אלף אז מספיק יש לנו תשלום של המיסים גבוה ויבואנים הרישמיים עוד לוקחים תוספות של מאות אלפי שקלים . שיהיה בהצלחה ליבוא אישי . יבוא אישי | 14.02.10 (ל"ת)
18. המפציץ תפציצו את משרדי הממשלה במיילים בנושא היבוא המקביל !!!! תוסיפו איומים לגבי הבחירות הבאות ! אולי יש עוד סיכוי לעשות משהו... המפציץ | 14.02.10 (ל"ת)
17. די לתרוצים ,שוק חופשי למכוניות מיד אפילו היום להפסיק את המצב הלא נורמלי ,שמעט יבואנים וחברות ליסנג שומרות על מחיר מלאכותי גבוה של המכוניות. זכרו מה קרה למחיריםבשוק מוצרי אלקטרוניקה (כמו שהוזכר באחד התגובות הקודמות). יעקב | 14.02.10 (ל"ת)
15. אפשר לחשוב כאילו היבוא אישי משתלם. זה כבר יוצא לא משתלם מדינה אוכלת יושביה. גועל נפש. שון יוא | 14.02.10 (ל"ת)
14. מה שיבוא מקביל עשה למחירי האלקטרוניקה... זוכרים פעם איך מחירי האלקטרוניקה היו משוגעים רק בגלל יבוא מצומצם. ברגע שיפתח שוק הרכב לתחרות אמיתית הצרכנים רק ירוויחו. להוריד מיסים? תגיד אתה צוחק איתי? ברגע שהתחילו להוריד מיסים, אתם שתיתם את זה לעצמכם. ומה עם היורו שירד ב10 אחוז בשלושה חודשים האחרונים? לא הורדתם שקל, אבל אם זה היה הפוך הייתם מעלים מחירים ב15 אחוז. טמיר | 14.02.10 (ל"ת)
13. שר התחבורה רץ לפתוח את השוק והוא ידפוק את הצרכנים בדרך למה יבואן חדש צריך להפקיד רק 10 מיליון ערבות? למה יבואן חדש פטור מהחזקת מוסך במרכז הארץ? עם התקנות החדשות יבוא כל מאעכר ויפתח לו סוכנות ליבוא רכב לפראיירים. יש תקלה? לך חפש את החברים שלך !!! כפיר | 14.02.10 (ל"ת)
12. קוזקים מסכנים... מה פתאום תחרות? פתאום הציבור יבין שעשקו אותו עשרות שנים. יאיר ח. | 14.02.10 (ל"ת)
10. היורו ירד ב-15% ומחירי המכוניות דווקא התייקרו - תחרות עאלק כאשר היה פיחות בשקל בשעתו, יבואני הרכב "נאלצו" להעלות את המחירים. והנה היורו האירופאי ירד ב-15% ב-3 החודשים האחרונים ומחירי המכוניות דווקא עלו בשקלים. לזה אתם קוראים תחרות??? ב.ק. | 14.02.10 (ל"ת)
8. צדיקים למה לאפשר יבוא מקביל . זה ברור שתגידו גבינה שוצרית מה אתם חושבים יבואנים חכמים שאנחנו מפגרים . בהתחלה נילחמתם בחלקים חלופים לרכב ,למה....? כי זה פוגה בריוחיות המטורפת שלכם . והיום אתם לא רוצים תחרות ביבוא המקביל למה...? מרויחים מיליונים תורידו מחירים שלא יהיה כדאי להכניס לארץ תחרות .יום טוב יבואנים גדוליםׁ( קטניםׂ) רונן | 14.02.10 (ל"ת)
6. אם יבואן מקביל יקרוס , מי ירויח ? נניח שיבואן מקביל של פולקסווגן קרס , צ'מפיון רק תרויח לקוחות חדשים . כידוע צ'מפיון לא בדיוק מתקנת מכוניות בחינם לכל החיים , היכן הבעיה ? למעשה התקנות החדשות אפילו מיותרות , תנו לנו האזרחים להחליט היכן לקנות ***והטילו את האחראיות עלינו*** . כוחות השוק החופשי כבר ידאגו לכך שמי שלא נותן שירות ותמורה ייעלם ויבואנים "טובים" ייפרחו . כל בר דעת יודע שהיכן שהממשלה מתערבת , רק נעשה יותר גרוע , ראו את מצב שוק הרכב כיום עם התקנות הממשלתיות , ומה מצבו ? אני רק שאלה | 14.02.10 (ל"ת)
5. היחידים שנהנים מהפחתת מיסים על רכב הם היבואנים כל פעם שיש הפחתה במיסוי, המחירים עולים! למה? כי יין עלה, כי הארו עלה או סתם כי היבואנים יכולים.... למה זה רע כלכך שיכשירו את היבוא האישי בעצם??? א1 | 14.02.10 (ל"ת)
4. שירות וטובת הלקוח - קשקוש בגרוש רק הדאגה לכסף מעניינת את היבואנים הלקוח איננו מעניין את היבואנים, רק הרווחים שלהם. ממילא הרכב יוצא מאחריות היצרן תוך שנתיים לאחר שיובא לארץ, ועד אז אין ברכב כמעט תקלות. הבעיות מתעוררת לאחר תקופת האחריות, כאשר נוצר ברכב בלאי, ואז בעל הרכב נותר עזוב בודד וגלמוד מול המוסכים ועליו למצוא את נותן השירות הזול והטוב ביותר וכמעט אף פעם זה לא היבואן, שהוא היקר יותר. תפסיקו להזיל דמעות של תנין, הצרכן איננו מעניין אתכם רק הכיס שלכם והמזומנים שאתם עלולים להפסיד כתוצאה מתחרות הוגנת בכלל יבוא מקביל. מרשל | 14.02.10 (ל"ת)
2. הגנבים בוכים? הגיע הזמן לקצץ להם את הכנפיים רק במדינה הזאת יש שוק רכב כזה מושחת! רק יבוא אישי!! | 14.02.10 (ל"ת)
"רפורמת היבוא המקביל של מכוניות מחוררת כגבינה שוויצרית"
19 תגובות לכתיבת תגובה