אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרסום ראשון: האוצר החזיר לשפיר הערבויות לכביש 531

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
531-סלילה על ידי דניה סיבוס
דניה סיבוס בתחום התשתיות ריקה מכל תוכן ומשאבי כח אדם יום. התארגנותה מחדש בין עצמאית ובין בשתוף סולל בונה או אחרים בעיתית יקרה ולא בטוח שניתנת לסגירה פיננסית בתנאי המכרז המקוריים-כל זאת בתג מחיר בסיסי תחילי הגבוה בכ-400 מליון שח מהצעת שפיר. אם רוצים דרך נקיה וראויה-אין מנוס ממכרז חדש שיערך בתנאי השוק דהיום וישקף היכולות הביצועיות והפיננסיות האמיתיות כיום,או להוציא המכרז כמכרז רגיל ומתקציב המדינה. כיום-האופציה השניה מסתמנת כיותר ראויה ומהירה. צריך לזכור-שכל עיכוב עולה הון תועפות למשק הלאומי-על פי האוצר ומשרד התחבורה עצמם. באותה הזדמנות ראוי שילל בביצוע מקטע דרך 541 המאושר ואפילו המסוף התחבורתי המוצע במשולש שנוצר שם. מערכת שלמה כזאת,היכול להתבצע ולהפתח בשלבים תתן התשואה המירבית ובאופן הכי יעיל ומהיר. הגיע הזמן שהשפיות והשכל הישר יעמדו לאוצר ולמשרד התחבורה לקיום הפרויקט ברוח זאת,ויתכן ואפילו נצא נישכרים מיציאת שפיר והכנסת קבלן ראוי אחר.
avi | 15.02.10
9.
נתנו וגם החזירו
אף חברה שהולכת למכרז אינה רוצה להפסיד את הפרויקט שלקחה, מה עוד שבמשך שנים היא רק תרויח מהכביש, כך גם חברת שפיר הנדסה, היא בטח לא עיכבה את הפרויקט רק בשביל לצאת ממנו, בטח הערימו עליה קשיים שאנו האזרחים אולי עדיין לא יודעים ויתבררו בהמשך, אולי איזה פקידון באוצר חפץ ביקרה של חברת דניה סיבוס ועשה הכל על מנת ששפיר תיכשל בפרויקט, האם חשבו הפקידים שביטלו את ההסכם עם שפיר הנדסה כמה יעלה לנו האזרחים כתוצאה מהעברת הפרויקט לדניה שהיתה יקרה ביותר מ 400 מליון ש"ח, האם מישהו לקח בחשבון שעכשיו ניתקע עוד כמה שנים בפקקים בכביש הצפוף ביותר בארץ ומי ישלם על אותם הפסדים שיגרמו לאנשים שבכל יום מאחרים לעבודה והכל בגלל אטימות של כמה פקידונים טיפשים, שרק להם מותר לעשות הכל
תקוע בפקק | 14.02.10
7.
כביש 531
המדינה, או יותר נכון הפקידים הקטנים באוצר החזירו, או לא את הערבויות של שפיר הנדסה שזכתתה במכרז כביש 531 אבל אצלנו אין סבלנות לאף אחד, אם המדינה היתה זו שלא עמדה בתשלומים או באחד מסעיפי החוזה, לה זה מותר ואם היתה זאת חברת דניה סיבוס אז גם להם היו מוותרים ואולי מראש שמו מקלות בגלגלים של שפיר הנדסה על מנת שפקידים קטנים היושבים במרכז ההחלטות באוצר, יוכלו להעביר את הפרויקט לדניה סיבוס מבלי שאף אחד יוכל להגיד שלא נתנו לחברה אחרת אפשרות לבצע את הפרויקט, לבסוף אף החזירו את הערבויות לחברת שפיר, אז למה לא לתת לה להמשיך, למה לשלם עוד 400 מליון ש"ח לחברת דניה סיבוס, האם הדבר לא יפול עלינו האזרחים, האם גם כאן תקום ועדת חקירה לבדוק מי פישל,
האזרח המשלם | 14.02.10
2.
האוצר שיחק לידי שפיר
שפיר זכו בחוזה במחירי הפסד. הם החליטו לצאת ממנו אבל בלי להפסיד הערבויות. משכו זמן וגרמו לדחיה בהקמת הכביש של יותר משנתיים. ועכשיו יוצאים פתורים בלא עונש. לאוצר אין סמכות לותר להם על הפיצוי עבור הנזק שגרמו לאוכלוסיה של השרון התקועה כל יום בפקקים. התנועה לאיכות השלטון צריכה להתערב.
יוסף | 14.02.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת