6. כשאני טס אני רוצה חברה שלא חוסכת על הטיסה שלי .מוכן לשלם בשביל זה לא רוצה חברה חסכונית | 20.02.10 (ל"ת)
5. המחיר הלוך ושוב- והדלק הלוך ושוב לא כלכלי לחברת התעופה הפסד על הניר 30 טון דלק - כמה עולה טון ? 2 טייסים - עלות שכר- לא מה שהם מקבלים אלא מה שמשלמת החברה- סביב 100 דולר לשעה לטייס כפול 2 כפול 8 (הלוך חזור) יוצא סביב 3500 דולר. 5 דיילים גם כן סביב 3000 דולר . ביטוחים, אגרות נחיתה , אגרות מעבר בשמי המדינות בדרך, על הוצאות תחזוקה לא מדברים כאן כי החברות האלו חוסכות מאד ברכיב הזה. צדק מי שכתב קודם: נראה מה ייצא מההרפתקה הזו. אני אגב , אם הייתי גורם ברשות ממשלתית הקשורה לאישור טיסות כאלו , לא הייתי מאשר אותן כי ברור שיש כאן בעיה מובנית הםשך החשבון | 20.02.10 (ל"ת)
4. אין ארוחות חינם. תזכרו את הביטוי הזה נבחן אותו אחרי חצי שנה 70 יורו כפול 130 נוסעים בערך (המטוסים שלהם כאן- 737 קטנים) - יוצא סביב 9000 יורו. הדלק לג'נבה- סביב 12 טון כוון אחד לא כולל רזרבות , אז סביב 16 טון דלק תעופתי לכוון אחד. צוות של 2 טייסים ועוד 5 דיילים, על תחזוקה לא מדברים בחברות האלו. עכשיו שכל אחד יעשה את החשבון בעצמו.אף אחד לא מחלק מתנות . לימדו אותי שמה שזול עולה בסוף ביוקר קברניט בחברת תעופה | 20.02.10 (ל"ת)
3. קניתי כרטיס ב 110 EURO 75 EURO כרטיס טיסה כולל מיסים + 22 EURO בגין מטען + 11 EURO בגין תשלום בכרטיס אשראי. נכון זה לא באמת 70 EURO אבל מדובר בחמישית מהמחיר הכי זול שניתן למצוא בשוק. מיכאל | 15.02.10 (ל"ת)
2. 1 -צחוק צחוק, אבל יותר זול בחברת לואוקוסט מאשר במונופול אלעל/סוויס לא משנה כמה בדיחות תשלח | 15.02.10 (ל"ת)
1. אין חוק בישראל שמחייב הצגה של מחיר מלא לשירות ? כמה יעלה לעלות מזוודה ? אולי יש תוספת עליה במדרגות למטוס וכלול במחיר רק סנפלינג מטרמינל 3 רומה | 15.02.10 (ל"ת)
איזי ג'ט מודיעה רשמית: תפעיל קו ז'נבה-תל אביב
8 תגובות לכתיבת תגובה