אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

איזי ג'ט מודיעה רשמית: תפעיל קו ז'נבה-תל אביב

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
המחיר הלוך ושוב- והדלק הלוך ושוב לא כלכלי לחברת התעופה הפסד על הניר
30 טון דלק - כמה עולה טון ? 2 טייסים - עלות שכר- לא מה שהם מקבלים אלא מה שמשלמת החברה- סביב 100 דולר לשעה לטייס כפול 2 כפול 8 (הלוך חזור) יוצא סביב 3500 דולר. 5 דיילים גם כן סביב 3000 דולר . ביטוחים, אגרות נחיתה , אגרות מעבר בשמי המדינות בדרך, על הוצאות תחזוקה לא מדברים כאן כי החברות האלו חוסכות מאד ברכיב הזה. צדק מי שכתב קודם: נראה מה ייצא מההרפתקה הזו. אני אגב , אם הייתי גורם ברשות ממשלתית הקשורה לאישור טיסות כאלו , לא הייתי מאשר אותן כי ברור שיש כאן בעיה מובנית
הםשך החשבון | 20.02.10
4.
אין ארוחות חינם. תזכרו את הביטוי הזה נבחן אותו אחרי חצי שנה
70 יורו כפול 130 נוסעים בערך (המטוסים שלהם כאן- 737 קטנים) - יוצא סביב 9000 יורו. הדלק לג'נבה- סביב 12 טון כוון אחד לא כולל רזרבות , אז סביב 16 טון דלק תעופתי לכוון אחד. צוות של 2 טייסים ועוד 5 דיילים, על תחזוקה לא מדברים בחברות האלו. עכשיו שכל אחד יעשה את החשבון בעצמו.אף אחד לא מחלק מתנות . לימדו אותי שמה שזול עולה בסוף ביוקר
קברניט בחברת תעופה | 20.02.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת