אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

33 אלף מכתבים מעוכבים בדואר ישראל קרוב לשנה

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
חלוקת דואר ע"י מסר
אני גר בתל אביב לאורך שנים הייתי מקבל מכתבים של סלקום והוט ובנקים דרך דואר ישראל מאז שהעבירו את המכתבים דרך חברת מסר אני לא מקבל את הדואר שלי. התקשרתי לדוגמא לחברת סלקום ובקשתי שהדואר יועבר דרך דואר ישראל זה לא בוצע, והמכתבים המשיכו להגיע בצורה לא מסודרת ולא קבועה ולפעמים פעם ב-3 חודשים עד שלבסוף נאלצתי להעביר את החשבונית שלי דרך המייל ולא דרך הדואר, כנ"ל לגביי שאר החברות.
משה | 09.07.11
19.
מסר מביאים דואר פעם בכמה ימים ולא בופן קבוע
אני מקבלת לביתי דואר פעם בשבוע חומר של מסר,בתוך גומייה. אין תחליף לדואר. הדוור מגיע כל יום , תמיד אדיב. זמין בכל מקום. שמישהו יתפכח ויבין , הדואר המסורתי הכי טוב. הם מתנהגים אלינו יפה מביאים דואר. חוץ מזה יש להם עכשיו סניפים מדהימים יצא לי להיות בסניף מקווה תל אביב. זה פשוט חו"ל יש שם חנות למוצרי כתיה תקשורת כרטיסי ברכה לא ייאמן כמה יפה הדואר. אז למי שאחראי תעיפו מעלינו את מסר אנחנו רוצים שירות
שלומית בר | 17.02.10
16.
"עוברים דירה" ו-"עקוב אחרי"
אזרח ממלא טופס הפנית דואר למען חדש. עבור שרות "עוברים דירה" הוא משלם 65 ש"ח. רק שבדואר לא אומרים לו שהדבר חל על דברי הדואר שהדואר מחלק. אם חלוקת הדואר נעשית בידי מתחרה לא תבוצע ההפניה. פשוט עובדים על האזרח. ואיפה משרד התקשורת!!!!!!?????????????
פדלון | 15.02.10
14.
מי שנתן לחברת מסר אחריות על הדואר שלנו
הפקיר את הציבור כולו.מי מכיר אותם? האם יש כתובת ברורה לפנות אליה במקרה של כשלים בשירות? אדם מתקשר לדואר ומתלונן שהמכתבים לא מגיעים/ מגיעים לתיבות אחרות/דואר של כתובות אחרות מגיע לבנין/ המכתבים נזרקים כך סתם,ללא חלוקה לתיבות (כל אלה ועוד...בעיות בתדירות גבוהה) ובדואר מביטים בו בתמהון ומשיבים לו בשאלה תמוהה: של מי המכתב? מאיפה יודע אדם מי אחראי על חלוקת דבר דואר,אם המכתב לא הגיע?? חלמאות שכזו! וכך אתה נשאר ללא מענה או פתרון. לכל הפחות צריך היה לדאוג לנו האזרחים,ולהקים מוקד אחד לקבלת שירות.משותף לכל מי שלקח על עצמו את חלוקת הדואר.שיקבלו פניות ויטפלו בזה פנימית,מי שלח ומי אחראי.
 | 15.02.10
12.
הדוורים של מסר שמים דואר בתיבה ששם המשפחה לא נמצא בה. צלצלתי אליהם התלוננתי
דברתי עם האחראי האזורי..הבטיח שיטפל בזה. ושוב פעם ושוב פעם הדוורים של מסר לא מעניין אותם. צלצלתי לבנק לאומי על מנת לומר להם שדואר שלהם נזרק לזבל. בבנק לאומי סניף מרכזי ת"א פשוט לא הזיז להם. הבחורה אמרה לי זה לא ענייננו. הבנתם? מה שקורה כרגע- דואר של בנק לאומי של חברות כרטיסי אשראי נזרק לזבל. מסר מקבלים כסף עבור שליחת דואר, החברות שולחות דואר לפי הכתובת האחרונה. כולם מרוצים. וגם עובדי הזבל מרוצים.
ת"א | 15.02.10
5.
הפרטה - לא מתאים למדינתנו הקטנטונת
למה להפריט את שירותי הדואר, אתם רואים מה זה עושה, סיכסוך בין 2 המתחרים על אותו השוק, ואנחנו לא מקבלים את דברי הדואר שלנו. אותו דבר עם חברות האוטובוסים: פעם היה הכי טוב, היו 2 חברות בארץ: דן ואגד. דן - בגוש דן. ואגד - שאר חלקי הארץ. מה התחרות עוזרת לנוסעים? כלום! הם רק מתחרים אחד נגד השני, מי מרוויח עלינו יותר כסף. שבעצם אין פה תחרות, אם אני תושב פתח תקווה, אז אני נאלץ לנסוע רק בחברת קווים. למה להפריט?!?!?!?!?
מישהו | 15.02.10
2.
הפרטת הדואר פוגעת בכולנו
הפרטת הדואר פוגעת בשירות הדואר הטוב והזול שהיה פעם לכולנו. יותר ויותר סניפי דואר נסגרים והשירות הולך ומידרדר. ככה זה כשמצד אחד לא נכנס כסף, בגלל החברות הפרטיות שלא נדרשות להחזיק סניפים בכל מקום, ומצד שני המדינה מקצצת באופן יזום על מנת למכור את "דואר ישראל" בזול לאחד מהמקורבים.
פעם היה שירות טוב | 15.02.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת