9. תגובה אים נותנים ליבואנים אפשרות ליבא דרך דילר אז לא עזרתה בהוזלת הרכב מר כץ היקר יגאל | 20.02.10 (ל"ת)
8. הבעיה היא המיסים העצומים שמטילה המדינה על כל רכב. לא היבואנים. נוח למדינה לסלף את העובדות כדי להטיל אשמה על אחרים, אבל הבעיה שענף הרכב והנהגים בשישראל הם הפרה החולבת של משרד האוצר. אורי | 15.02.10 (ל"ת)
7. יבואני הרכב הם מונופול מושחת חייבים להכנס בהם בכל הכוח. הם גנבו מהציבור סכומי כסף אדירים. יוסי | 15.02.10 (ל"ת)
6. היבואנים הצדיקים שדואגים ללקוח תעשו אתם את שלכם ואל תתערבו לי בחיים. אם אבחר לרכוש מיבואן קטן, ממש פיצי, זו בחירתי, ואם ארצה לקבל ממנו שירות גרוע - גם זו בחירתי. בתודה מראש אל דאגתכם לשירות שאקבל ובכלל. יש לי הרגשה שאחרי שהיבואן הקטן ייתן שירות טוב ובמחירים נמוכים מהמחירים המופקעים שלכם, יתגלה פתאום שגם אתם יכולים למכור בפחות מכוניות וחלפים. ממי | 15.02.10 (ל"ת)
4. הם לא יוזלו - הם יעלו למרות שתחרות טובה המחירים לא יוזלו - הם יתיישרו כלפי מעלה. מתי תלמדו כבר? כך היה גם ב"רפורמה" המהוללת וכך גם עם מחירי הדירות. אולי תרכז מאמץ בהקמת רכבת תחתית בגוש דן? המהלך היחיד שיכול לשנות משהו מבחינה תחבורתית במדינה הזאת (ואני אחסוך לך - רכבת קלה נדונה לכישלון לא משנה כמה כספי ציבור תבזבז ולאורך כמה שנים תעשה זאת- רק רכבת תחתית יכולה להושיע) ניר | 15.02.10 (ל"ת)
2. איזה תרוצים עלובים יש ליבואנים המחירים ירדו זה בטוח. קדימה שוק חופשי פתוח ונורמלי כל בכל ענף מסחרי. יעקב | 15.02.10 (ל"ת)
1. מונופול מזיק לכיס הצרכנים, מאחר והוא מונע תחרות הוגנת של השוק. בכלכלת שוק חופשי, מונופול הוא רעה חולה ומזיקה. | 15.02.10 (ל"ת)
כץ: "מחירי הרכב יוזלו כמו שקרה בענף הסלולר והירקות"
9 תגובות לכתיבת תגובה