אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"חברות הסלולר מחתימות לקוחות באופן שאינו חוקי"

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
לא רק חברות הסוללר
לא רק חברות הסוללר נוהגות כך . חברת YES סיכמה אתי טלפונית להצטרף למבצע שיעניק לי הנחות לתקופה התחיבות לחברה , למשך שנתיים. בפועל נרשם בחשבונית החודשית באותיות קטנות כי המבצע הוא ל-5 שנים . בקשה לקבלת הסבר לסתירה שבין ההבטחה לרישום לא נענתה עדיין יצוין שהתחיבות זו ממסרסת למעשה את מהות התחרות בין החברות
גדעון 13 | 17.02.10
7.
הגיע הזמן שאנשים בוגרים יראו ויבינו על מה הם חותמים.אין חוזה אל תחתום
מה קרה? לא יהיה לך סלולרי כמה ימים? שישלחו בדואר את החוזה או שתקבל אותו בתחנת שרות.תפסיקו להוריד ממכם את האחריות.הם מנסים לדפוק אותנו כל הזמן ואתם צריכים לשמור על עצמכם ולא לרוץ לגננת ולבכות אח"כ. מספיק עם הראש הקטן.
כ | 17.02.10
2.
חוזה קולי, תפנימו, יש דבר כזה!
אתמול בשיחה עם אחת מחברות הסלולר ביקשתי לקבל את החוזה, הנציג טוען שלא ניתן לקבל חוזה, החוזה היחיד הוא ההקלטה הקולית. היתכן. מישהוא יכול להסביר לי, מה קורה פה...חוקי הגונגל חוגגים פה. אין לא דין ולא דיין במדינה הזאת. מישהוא צריך לעשות סדר. זה גובל בגניבה!
עוד פראייר | 17.02.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת