16. אז בסוף המשרד ירד מהעץ מושפל ע"י יבואניות הרכב. חבל על הצהרות מיותרות בעל היברידית | 17.03.10 (ל"ת)
12. הספק גבוה= קרינה גבוהה. ככל שהספק המנוע החשמלי גדול יותר, כך המנוע צורך יותר זרם. יותר זרם= יותר קרינה . סיכוך מפחית את הקרינה, אך לא מונע אותה. הרחקת מקור הקרינה פי 2 מרחיק את עוצמת הקרינה פי 4 ("חוק ריבוע המרחק"). אורן | 23.02.10 (ל"ת)
11. כסת"ח לחלוטין במדינות המתקדמות ביותר בעולם ,בדקו ואישרו. יצרני רכב מהגדולים בעולם היציגו מכוניות היברידיות בתערוכות הרכב האחרונות . מישהו בארץ מנסה לחסום רכבים חסכונים,כמו שעושים לקטנועים. שי | 23.02.10 (ל"ת)
10. יבואנים טיפשים. אף לוביסט לא ישכנע אותי שאוכל להסיע את ילדי ברכב מסרטן יש פתרונות של סיכוך עופרת. אורי | 23.02.10 (ל"ת)
7. לא צריך ללכת עד ארה"ב בכדי לראות כמה הם מושחטים ... בארה"ב הם קונים אנשי קונגרס, כאן מסתפקים בלוביסטים ... לא יותר פשוט לקנות רכב קטן שמרגיש גדול כמו פולו 1.2TSI ... יותר חסכוני, יותר חזק, יותר מתקדם, יותר נוח ... יותר, יותר, יותר ... טוייהונדה ... | 23.02.10 (ל"ת)
6. מה אנחנו יודעים שכל העולם לא יודע ? אנחנו כרגיל הכי חכמים. המכוניות האלו נמכרות במליוני יחידות ביפן, ארה"ב ואירופה. מה, שם הם לא יודעים מה שהמשרד לאיכות הסביבה בארץ יודע ? בשוויץ בדקו: הצמיגים המסתובבים יוצרים יותר קרינה מכל היברידית. המומחה | 23.02.10 (ל"ת)
5. לא לכסת"ח! כל הכבוד למדינת ישראל שדואגת לשלום ובריאות אזרחיה! חייבים בדיקה יסודית וידיעת הציבור, כדי שכולם ידעו להיזהר וכדי להכניס אחריות לראש של היצרן לשלום ובריאות לקוחותיו. ירון | 23.02.10 (ל"ת)
4. דרך נחמדה לבדוק את הקרינה במכוניות האלה יותר נכון, מודדים את השדות המגנטים. אגב, גם במכונית רגילה יש שדה מגנטי שיכול להיות 4 מיליגאוס או יותר בזמן נסיעה. מצאתי אתר שנותן דרך פשוטה לבדוק את הקרינה www.radiation.co.il. רון | 23.02.10 (ל"ת)
1. תלמדו מהפריוס החדשה ... סיכוך של הכבל הראשי מהמצבר למנוע יפתור את הבעיה יבואנים יקרים .... לא למדתם כלום ממשבר טויוטה בעולם .... יותר זול לבצע סיכוך של הכבל הראשי מלשכור לוביסטים יקרים ... יורם מראשון | 23.02.10 (ל"ת)
הונדה וטויוטה נערכות למלחמה בתקנות הקרינה
16 תגובות לכתיבת תגובה