אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שליחות קטלנית: שליחים בצהלה ישתמשו בקטנועים חשמליים בשל תלונות על רעש

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

29.
כל הכבוד .. ישר כח...
הזיהום בארצנו הוא מאוד גבוה אני מאוד תומך את הרכבים ה"ירוקים". מעל תל אביב יש ענן שחור הגיע הזמן לפזרו!! כל הכבוד לחברת IFI שנותנים את האפשרות להפחתת הזיהום הסביבתי. בני חטף אסתמה כאשר גרנו בתל אביב.. והאופנועים הירוקים יעזרו להקטנת הזיהום.. וימנעו מילדים אחרים את הסבל שבני סובל וכנראה יסבול כל חייו. י ש ר כ ו ח ! ! ! !
יצחק | 23.02.10
24.
למה לא לסבסד (!) קטנועים חשמליים של חברות שליחויות?
קטנועים אמנם זריזים ומהירים אבל מהווים מטרד רעש וזיהום גדול מאד, בייחוד במרכזי ערים. למה לא תבוא המדינה ותפטור ממס קטנועים של חברות שליחויות, פיצות וכולי (ע"ע מונית !)? למה לא תבוא עיריית ת"א ותסבסד (כן קראתם טוב) ע"ח משלם המיסים קטנועים חשמליים של חברות שליחויות? העלות זניחה לעומת הוצאות אחרות ואת איכות החיים הנגזרת של תושבי מרכז ת"א אפשר יהיה לתרגם לקולות בקלפי עבור מי שייזום ויקדם מהלך כזה ! זה מהלך הרבה יותר פשוט ויעיל מאשר סגירה כוחנית של מרכז העיר כאשר מפחדים לגעת באוטובוסים המפלצתיים.
שאלה לעיריית ת"א ולאוצר | 23.02.10
23.
יש בעיה משמעותית אחת בקטנועים חשמליים לשליחים
קטנוע חשמלי לא בנוי לנסיעה רצופה ארוכה. בניגוד לקטנוע רגיל, אי אפשר לתדלק ולהמשיך לרכב - חייבים להטעין אותו למשך מספר שעות. אפשרות נוספת - שימוש במצבר רזרבי, והחלפה פיזית של מצבר, אבל המצבר שוקל לא מעט ולא בכל הדגמים ניתן בכלל להחליפו בקלות.
 | 23.02.10
13.
מעולה ! ולמה לא חייבו את אגסי להתחיל עם אוטובוסים ?!?
כתנאי להכנסה של מערכת כזו היה צריך לחייב את אגסי לפתח ואת חברות התחבורה העירונית לעבור לכלים חשמליים, כי זה רוב הרעש והזיהום בערים. זה גם הרבה יותר קל בגלל ההפעלה הממסדית ומבנה האוטובוס. עם קצת חזון היה מתפתח בארץ יצרן אוטובוסים חשמליים עולמי, אולי אפילו עם אגד ודן כשותפים - זה הרבה יותר פשוט לשיווק מאשר מכונית נוסעים.
נסעתי כבר על המכונית המדהימה שלו! | 23.02.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת