8. תגובה למומחה ,תחשבו על זה !!! אז למי כדאי/נכון יותר להאמין? לאירופאים הקומבינטורים שמגינים על תעשיית הרכב ומזלזלים בבריאות הציבור, או לפקידי הממשל בישראל ,שדבר פרט לבריאות וטובת הציבור אינו משפיע עליהם? נוסע בדיזל | 25.02.10 (ל"ת)
7. הדיזל מזהם ופוגע בבריאות בני אדם, אבל פולט פחות CO2 מבנזין ולנו בישראל חשוב יותר בריאות האדם בערים מקצת פחות CO2. השיקלול הישראלי למדד זיהום רכב כולל נגזרות NO, ולא רק CO2 כמו באירופה. באירופה מגינים על יצרני הדיזל האירופאים, מול היפנים שאינם מתמחים בדיזל כמו האירופאים. והאמת, כל דיזל בן שנה כבר מתחיל לפלוט עשן שחור (פיח) בתאוצה חזקה. יש כאן בלוף של יצרני הדיזל האירופאים לגבי זיהום אוויר. המומחה | 25.02.10 (ל"ת)
6. הייתם מאמינים שנערי האוצר מבינים בזיהום אוויר מרכב? יש לי הרגשה מבוססת שמספר 5 צודק. לא נראה לי סביר של מדינות אירופה ויצרני הרכב האירופאי ,יש מה ללמוד ,מרפורמת הרכב הירוק של נערי האוצר(כל מה שמעניין אותם זה עוד קצת מיסים לחלוב מהציבור) נוסע בדיזל | 24.02.10 (ל"ת)
5. דיזל זה נקי לאדון מספר 1 החוסר ידע שלך לגבי דיזל הוא הבעיה דיזל פחות מזהם מבנזין הממשלה לא מעודדת דיזל ביגלל מיסוי ודיזל חוסך בדלק ומאריך יותר ימים אבל את הממשלה זה ממש לא מענין לדוגמא 45אחוזים מהרכבים באירופה הדיזל וגיר ידני כדי לחסוך בדלק שוורץ שלמה | 24.02.10 (ל"ת)
4. שיטת הליסינג חונקת את המדינה יש לחוקק חוק, שכל מי שיוותר מרצון תתווסף למשכרתו נטו 3000 ש"ח בזיכוי מס יחסכו עקב כך תשתיות וזיהום אוויר היום הכל עומד, מכביש 2 בכניסה לפרוייד ועד דניה שעה וחצי בשעה 5 אחה"צ, לו היו ובשעות מסויימות מקצים נתיב אחד לרכב ציבורי, כולם היו משאירים את המכונית בבית צפוני, אלביט | 24.02.10 (ל"ת)
3. פעם בשבוע משאירים את מכונית הליסינג בבית פעם בשבוע משאירים את מכונית הליסינג בבית ומגיעים לעבודה באופניים. שווה לנסות. נאור | 23.02.10 (ל"ת)
מתי משתלם למעסיק להחזיק צי של מכוניות דיזל?
9 תגובות לכתיבת תגובה