4. ל-1, טויוטה זו לא חברה אחת, זה מעל ל-500 חברות ... בפעם האחרונה שספרתי מעל 300 מהם עושים חלקים, מעל מאה מרכיבים מהחלקים "מכוניות", ובנוסף יש את החברות שבשליטה חלקית כמו סובארו וכו'. תהיה בטוח שכל חלק שמיוצר בסין מיוצר גם ע"י טויוטה, אבל יותר זול לקנות מסין, כי הלקוחות של טויוטה קונים טויוטות בעיניים עצומות (סוג של דת טיפשית). תמיד הייתי נגד השיטה של טויוטה, היום טויוטה עושה את ההסברה יותר טוב ממני ומראה לעולם כמה היא גרועה ... טוייהונדה ... | 24.02.10 (ל"ת)
2. חצי נכון נכון שרוב החלקים שאינם פח מיוצרים על ידי ספקי חוץ ולכאורה עליהם האחריות לאיכות המוצרים. אבל ואבל גדול הוא שאת האינטגרציה עושה טיוטה ומי שיש לו מעט נסיון בתחום מבין שלבצע אינטרציה שעובדת ללא תקלות זו בעיה אמיתית וכאן טיוטה כשלה דוד | 24.02.10 (ל"ת)
1. לדעתי, כל הכבוד לטויוטה סוד גלוי, שכל היצרניות בקושי מייצרות משהו במכוניות, יש חברות *ענק* שמייצרות את הרכיבים (denso, valeo לדוגמא), וטויוטה זה בעיקר ביזנס של עיצוב, תיאום ייצור והרכבה. את כל העיתונות הרעה טויוטה סופגת בעצמה, ופועלת לא רע לתקן. בעיני זה מעורר הערכה. גלעד | 23.02.10 (ל"ת)
נשיא טויוטה ארה"ב: "הריקול לא פתר את הבעיה לגמרי"
4 תגובות לכתיבת תגובה