אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תוכנית "נתיבי ישראל" אושרה בעלות של 27.5 מיליארד שקל

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
יכלו להציל את ההרוגים בערבה
הארכה של כביש 6 על חשבון הציבור משרתת רק את מי שנוסע ברכב פרטי או ממשלתי. נבחרי הציבור שלא נוסעים ברכבת בטח לא ידאגו לשפרה ולכן מעדיפים להשקיע בכבישים ולא בהסעת המונים. רק דמיינו שאילו הייתה רכבת לאילת היה סיכוי רב שהמשפחה שנהרגה בשבוע שעבר, הייתה ניצלת. דרך אגב מדוע המדינה מממנת את הארכת כביש 6, האם הוא לא כביש פרטי?
מיקי | 28.02.10
8.
החלטה מעולה...אבל...
סוף כל סוף מחליטים שהצפון והדרום שייכים למדינת ישראל. זה לעצמו הישג מדהים.מה שמקשר בין חבלי ארץ זה כביש רכבת מטוס וכו.. קו רכבת מצפון לדרום יכול לבצע מהפך.ברגע שמקצרים זמני נסיעה ונוחות כמו ברכת אפשר לעבוד במקומות רחוקים יתר מהבית.כמו כן תרבות בילוי ופנאי.כבישי אגרה לא עושים טובה לאף אחד זה עולה כסף והרבה.כדי לזרז את הרכבת לדעתי יש לתת לקבלן כמו שנעשה בכביש 6 אבל בתנאי אחד מתחילים מהקצה לכיוון המרכז ולא כמו שנעשה בכביש 6 מהמרכז למרכז ובפריפריה לא נהנים מכביש 6. הלוואי שהשר מר סילבן שלום ינסה לקדם מסילת רכבת על ידי קבלן פרטי .נחסוך לעצמנו הרבה זמן ונתחיל לחיות.
דוד | 25.02.10
7.
מופרעות כלכלית
אין מילים מלתאר המתרחש אלא כמופרעות וחוסר אחריות קולוסאלית של ממשלת ישראל בראשות ביבי וכץ ובכניעת המתימר להיות שר האוצר ושומר הקופה הציבורית. אפילו היסטורית-קו רכבת העמק נועד להסעת מוסלמים למכה ולא לעפולה ובית שאן. מי צריך שטות זאת,מי יכול לממנה ולשאת בנטל ההפקעתי,הנופי והסביבתי ובעלות המטורפת להקמה ולציוד ובהמשך לאחזקה והתפעול. מטורפים ודמגוגים מוליכים אותנו לאבדון פוליטי וכלכלי.הצילו!!!!!!
אבי | 24.02.10
6.
אדון ביבי עכשיו נראה אותך מטיל את
כובד משקלך ואתה כבד למען החלשים בחברה יש להניח שאת הכבישום יממנו מקיצוץ בתקציב הרווחה בביטוח הלאומי מזקנים נכים אמהות חד הוריות וכול הנזקקים האחרים והחברים שלך יתעשרו מבנית כבישים וניצול עובדים זרים כל הכבוד ובגלל זה לא בחרתי בך ואף פעם אני לא אבחר בך
קובי שחר | 25.02.10
5.
האם שר האוצר והממונה על התקציבים לא גובים מיסים מתושבי הצפון והדרום...
באופן שיש להם את כל החוצפה שבעולם לדרג תושבים אילו כסוג ג'? האם הם אינם משרתי ציבור ואינם כפופים להחלטות הממשלה. ומה יהיה אם יכריזו אזרחי סוג ג' מרד מיסים כתוצאה מהחלטתם? אזרחי סוג ג' מתי תתעוררו????
אופטיסימי | 24.02.10
2.
האוצר זורק עשרות מליארדים לחברות תשתית של אילי הון. די להשקיע באספלט תשקיעו בתושבים
הפריפריה לא רוצה כביש רוצים תעסוקה, חינוך, בריאות, בטחון אישי, תרבות, מבני תרבות, די, פשוט יוצא מכל החורים. שופכים מליארדי שקלים להעסיק פיליפינים ופלסטינים שיסללו נתיבי אגרה הזויים ואז מספרים לנו שאין 60 מליון שקל לטפולי שיניים לילדים או לאחיות בבתי ספר. כמה נמשיך לשתוק מול העושק הזה של כספנו?!
כסף שוחד לחברות תשתית של אילי הון | 24.02.10
1.
יש מדיניות של הממשלה ויש מדיניות של האוצר.... מדינה בתוך מדינה!!! הצפון והדרום לא נכללים
הגיע הזמן שראש הממשלה ישים את שר האוצר במקומו ויתחיל לדאוג לאזרחי כל המדינה הגרים גם בדרום ובצפון ולא רק שאותם אזרחים שנדחסים כל בוקר באזור המרכז. כבר מזמן ידוע ששר האוצר הוא ללא אופק מדיני, כלכלי ואנושי ולכן המשרד שלו עסוק ימים כליליות רק לטרפד תכניות לאומיות מדרגה חשובה כזו. כל הכבוד לראש הממשלה ושר התחבורה שעושים מלאכתם לצורך קידום הצפון והדרום יחד.
יוסי | 24.02.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת