אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"נמל חדש ורכבת למרכז יהפכו את אילת לריביירה"

51 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

49.
נא לקרוא : כ ו ל ם צודקים
תראו איזה סדרי עדיפות דפוקים יש לנו במדינה : במקום לפנות שדות מוקשים - יקימו נמל באמצע הנגב במקום להשתמש בשדה תעופה קיים בירדן - יזיזו את השדה לתמנע (אז מה אם מדובר בפארק לאומי, למי זה חשוב???) במקום להשקיע בחינוך (בניעור מערכת חינוך הדפוקה שלנו) במלחמה באלימות (וחינוך לאי אלימות) במלחמה באלכוהול, בזיהום האויר שלנו, בזיהום החופים שלנו, בפוליטיקה המזוהמת שלנו. במקום זה הנה הפתרון : בואו נקים פרוייקטים גרנדיוזיים וענקיים ומפגרים כדי שיהיו עוד כמה משרות ל "קרובים" שלנו. והלאה סדרי עדיפות של הציבור.
גיא | 03.03.10
45.
חחחח,מצחיקים, תוך 5 שנים רק דיבורים,עוד 5 שנים ספיקוליאציות, ובעוד 5 שנים
כשממשלה תתחלף מעלים את הנושא לאוויר והמעגל נמשך ככה זה בישראל "דמוקרטיה" של קישקושים ודיבורים באוויר זה לא כמו שהיה פעם בברית המועצות תוך 5 שנים בנו שם ערים שלמים ובייקונור ומלא תשתיות כבישים ומסילות של אלפי ק"מ, כל האסירים ואויבי מדינה עבדו שם קשה
חרושוב | 01.03.10
44.
התוכנית: להחריב לחלוטין את כל הטבע באזור אילת
במכה אחת יחסלו את תמנע, את מלחת עברונה, יגדילו את מספר המלונות (המוגזם ממילא) - במילים אחרות יהיה קל ומהר להגיע לאילת, רק לא תהיה סיבה. יש כבר שדה תעופה ענק בבקעת עובדה, כ-40 דקות נסיעה מאילת. אפשר לקצר את זמן הנסיעה ע"י שיפור הכביש. אם כבר להשתולל, אז עדיף להעביר את הנמל ומתקני קצא"א לחוף הצפוני ולהביא לשם את הרכבת. שטח הנמל הקיים שיתפנה צריך להפוך לשמורת טבע וחוף פתוח, לא לעוד מלונות.
ZE | 01.03.10
43.
ל-6: למה רכבת מגנטית? אני מציע טלפורטציה
ומי ישלם על עלויות ההקמה והתפעול של הרכבת המגנטית? מיליוני הנוסעים? ומי יפעיל אותה? עובדי הרקבת? הסיכוי שתיהיה רכבת כזו בישראל נמוך מהסיכוי להקמת מערכת טלפורטציה שתאפשר לאנשים להגיע ממקום למקום בשניה. אני יודע שזהו מדע בדיוני, אבל גם רכבת יעילה בישראל זו לא ממש מציאות...
 | 01.03.10
41.
אין סיכוי
מתי לאחרונה ממשלת ישראל הקדישה זמן לתכנון ארוך טווח? גם עם הרעיון כלכלי ונכון אין באופק ולו שר אחד שידחוף את הפרויקט. בישראל עסוקים השרים בשרידות פוליטית ולכן הפרויקט ישאר על הנייר. נ.ב- מס' 1, מה הקשר לשמאלנים? הגם אתה ממסובבי הראש שכל דבר אצלם הוא במסגרת הפרנויה האישית?
go | 01.03.10
40.
הבעייה של סוחרי אילת
הבעייה העיקרית שלהם היא החזירות כבר מזמ אילת לא זולה משאר הארץ עבור אותם מוצרים .היא אפילו יקרה יותר הללא מעם הפך ללא מעמ אבל עם תוספת של מעמ2X או 3 או 4 מונקו ? ח ח ח לא עם האופי החזירי שיש שם אילת זה כף פעם פעמיים יורדים לאילת יודים ששוחטים אותנו במחיר הן של המלון והן של המחירים בחנויות
א בי | 01.03.10
36.
ל 30 : גם ב 1975 (שלטון המערך)נידחתה הקמת רכבת תחית בגוש דן ותל-אביב.
ב-1975 (שילטון המערך) נדחתה ( עיי נערי האוצר דאז) הקמת רכבת תחתית בגוש דן ותל אביב בגלל חוסר תקציב של 60 מיליון דולר!!!!!.מיותר לציין כמה מיליארדים של דולרים היו נחסכים למדינה (במונחי ביזבוז שעות עבודה,זיהום אוויר,אי שימוש בתחבורה ציבורית,נזקים מתאונות דרכים) לו פרויאקט כזה היה יוצא לפועל .
גילי | 01.03.10
32.
חלומות של אתמול יישארו באתמול
חהה חהה חהה בדיחה טובה יש תוכנית הכול דיבורים זה מה שזה פה הכול בלה בלה בלה, רכבת לאילת כבר אפשר היה לעשות מן זמן בעוד שבכל העולם התחבורה הציבורית רק משתכללת ראו את הרכבת החדשה בסין וגם למדו....... פה אנחנו הולכים מדיבורים לדיבורים לדיבורים = גורנישט, נאדה נוטינג זירו מוחלט. אני חושבת שהנכדים של הנכדים של הנכדים שלי לא יזכו לראות קו רכבת לאילת ולגבי המלונות בעיר עד שהם לא יורידו מחירים שיהיו שווים לכל כיס התייר הישראלי ידיר רגליו מהעיר וימשיך לממן את הטורקים למינהם על איזו ריביירה מדברים? מונקו? תחלמו קודם כל תעיפו את שוק רמלה לוד שיש לכם על הטיילת בחוף לכל האורך והרוחב תנקו אותה מכל הרוכלים שהשתלטו עליה ללא אישורים ובצורה בלתי חוקית, אבל כנראה שבאילת יש מי שמרוויח יפה מהצד מהדוכנים הללו ולא עושה מאמץ לנקות אותם משם ולהשוות לחוף מראה מכובד רק אז תתחילו לדבר על מונקו וכו'
אילתית לשעבר | 01.03.10
30.
זה כמו לטחון מים, הרבה בלה בלה אולי קצת נסיעות לחול
אולי קצת השתתפות בכנסים בין לאומיים אולי השתתפות במחקר הזוי ובסוף כולנו יודעים מה יוצא מזה יש פרויקט אמיתי אחד שצריך לעשות וזה הרכבת לאילת וכל ההתנגדות של חברות המשאיות כנראה עוזרת ובגלל זה אין רכבת חוץ מזה הפרויקט הארצי האחרון בישראל היה המוביל הארצי אבל זה היה כשבשלטון היתה מפלגה שידעה שתישאר שם שנים רבות מאז השתנה משהו אצלנו ואף ממשלה לא בטוחה שהיא זאת שתהיה בזמן גזירת הקופון אז למה להשקיע בפרויקטים עתירי זמן משקיעים רק במשהו שנגמר מהר כדי להיות בטוחים שגם יגזרו קופון כל הכתבה הזו היא בבלת ומישהו מהמגיבים כבר אמר עליה שהיא חזון שלא יתממש
תושב אילת | 01.03.10
29.
כן, מיד אחרי שיסיימו עם הרכבת הקלה בירושלים
קשקשנים, כל משרדי הממשלה בירושלים מלאים בתוכניות הזויות, מנותקות ממציאות החיים, מהמציאות הכלכלית והפוליטית, מהצרכים האמיתיים של המדינה. מי צריך נמל ענק באילת כשעולה עשירית מזה להוביל את הסחורה דרך תעלת סואץ? הרי גם היום הממשלה מסבסדת את הנמל ומשלמת ליבואני הרכב כדי שיובילו את המכוניות במשאיות מאילת לצפון, והכל כדי לממן משכורת מופקעת של איזה 100 עובדים בנמל אילת. למה אנחנו צריכים לממן את השיגעון הזה?
גדי | 01.03.10
28.
אילת תהפך למונקו
אתם חיים בסרט,מונקו זה לא רק הרביירה,זו תרבות,אנשים,נימוסים ועוד הרבה דברים שלא ניתן ליבא או לייצר,זה כמו ליצור באגם ג'נבה בשוויץ את אנטליה הטורקית תתעוררו תתחילו בלחנך את העם הזה !! שתהיה לו תרבות ,בלוי,אכילה,נהיגה,דיבור ושזה יהיה מקום שנעים להיות בו ואז תהיה לנו החוצפה לקרא לאילת "הפרחית" מונקו כי קזינו יש גם בוארנה בבולגריה וזה לא הופך אותה למונקו.......
יואב | 01.03.10
27.
מטומטמים!
לא לבנות עוד מלונות!!! המלונות בחוף הצפוני הרסו כליל את החוף ואת שמורת האלמוגים! השתלטות מלונות על החוף הדרומי תחסל עוד חלקים בשמורה היפיפייה הזו! אילת היא פנינה לצוללים! עשרות אתרי צלילה במרחק כ"כ קצר...בניית מלונות עמוסים והמוניים גם בחוף הדרומי תחסל את שמורת אלמוג ותהרוס את תיירות הצלילה-גם הפנים-ישראלית וגם תיירות חו"ל. מצרים וירדן עושות הכל בשביל לשמר את שמורות האלמוגים שלהם כדי להגדיל את כמות הצוללנים-ואצלנו? אצלנו בונים עוד מלונות כדי להרוס את שארית הפליטה של האלמוגים! מטומטמים!
יובל | 01.03.10
22.
סיפורי מניכהאוזן
מכמות הנייר והדיו שנכתבו ונשפכו על פרויקטים מסוג זה אפשר היה לסלול כביש עד הירח . ממתי האוצר ייתן לבנות כזה דבר ? ומי יהיה נמהל הפרויקט . מישהו ממרכז הליכוד שבקושי גמר בית ספר! זה חזון שאין לו במדינה שלנו שום סיכןוי להתממש. שימו לב בבקשה לאישור תוכניות צריך 7 שנים זה מצחיק !בשבע שנים חפרו את התעלה מתחת ללמנש.ולאשר את התוכניות לקח שנה בדיוק .
רונן | 01.03.10
21.
זו אחת הבדיחות הטובות ששמעתי לאחרונה
כל שנתיים בא מישהו עם ציור שהילד שלו צייר בגן ומציג את "התכנית החדשה". 25 שנה מדברים על להזיז את שדה התעופה. עכשיו הם רוצים גם להזיז את הנמל! פפחחחח. מי שלא יודע, לפני 15 שנה נחפרה לגונה שהיתה אמורה להוסיף 3 קילומטר חוף לאילת. אחרי חצי שנה סגרו אותה בגלל שמי שתכנן לא היה מודע לזה שצריך לעשות סירקולציה למים, והלגונה הפכה לביצה דלוחה שעומדת כך עד היום, מחכה למשיח. במילים אחרות - עוד הסחת דעת או גחמה של מישהו שרוצה להעלות את קרנו בעיני מישהו אחר, לא משהו שעלול לעניין אף אחד מאיתנו, כי הוא לא יקרה. תנו לנו חדשות נורמליות, עם החלומות סיימנו ביקיצה.
וולפגנג | 01.03.10
19.
מיקום מוזר לתעלה
לא יותר חכם להעביר את התעלה בדיוק על הגבול עם ירדן? ככה גם תהיה חציצה פיזית בין המדינות (לא שזה ממש הכרחי), וגם (בעיקר) לא תהייה תעלה שתחצה/תחלק ככה את העיר באמצע! ואגב, אני מסכים עם התגובה שמשרד האוצר יפיל גם פרויקט לאומי חשוב זה כמו רבים אחרים..אין מה לעשות, ככה זה שפקידי האוצר הקטנים תופסים תחת ולא מסוגלים לראות את התועלת הגדולה והרווח העתידי, ע"פ הראיה של ההוצאה הרבה לטווח הקצר (ראו ערך ה(אין) רכבת תחתית בת"א)!!!!
גיא | 01.03.10
16.
בואו נתחיל מרכבת מהירה לאילת בתוך שנתיים. אחרי זה, כל השאר.
לכולם ברור שרכבת לאילת תשפר את התיירות בעיר ובישראל בכלל. גישה מהירה בין אילת, אזור נופש מעולה (שרק קזינו חסר בו..) לבין מרכז הארץ וירושלים בפרט - מרחק שאם אפשר יהיה לסגור בשעתיים רכבת - יהיה שווה לכל תייר לבקר בכל ישראל - וגם תיירים שיגיעו למרכז, יוכלו בקלות "לקפוץ" לאילת. בלי טיסות מיותרות.
ריאלי | 01.03.10
10.
עוד מלונות למי !!!
בתי המלון באילת מפקיעים מחירים וגורמים לתיירים לא להגיע לאילת מה שפוגע בכל העסקים בעיר .כמו כן הצעירים שעובדים בבתי המלון מקבלים משכורת מינימום (3600)ומנוצלים ע"י אותם יזמים ובעלי אינטרסים שדואגים אך ורק לעצמם ואין להם שום עניין בפיתוח העיר אז תגידו לי עוד מלונות למי ???
ש | 01.03.10
8.
העלות לא הגיונית.
העלות ההתחלתית של הרכבת בלבד מוערכת ב-5 מיליארד ש"ח. תוסיפו גם שדה תעופה חדש (עוד כמה מיליארדים) ופרויקט הנמל שיעלה בכיף 5 מיליארד ש"ח במקרה הטוב (תעלה באורך 5 ק"מ, נמל עמוק יחסית שצריך להיחפר באדמה שנמצאת לפחות 20 מטרים מעל קו המים) ועוד כל מיני עלויות עקיפות שיתבררו בהמשך (הזזת תשתיות, פינוי מלונות שנמצאים במקום שבו אמור להיות הנמל החדש ועוד...). לא ברור לי מה הבעיה במקום לבנות נמל חדש לגמרי להעמיק את הנמל החדש- כלומר להוריד את כל ההר שנמצא מאחוריו (איפה שיש עכשיו מגרשי מכוניות, הר בגובה של 50 מטר לעומת 30 מטר איפה שאמור להיות הנמל החדש) ולבנות שם רציפים חדשים. סך הכל יש שם שטח באורך של קילומטר וחצי ועומק של בערך 750 מטר (נמל אשדוד, הגדול בישראל- הוא באורך של 2.5 ק"מ ורוחב של ק"מ וחצי)- מכובד בהחלט לנמל בינוני+ ולא סביר שאפשר לבנות משהו רציני יותר בתוך היבשה כמו שרוצים במחיר נורמלי.
אבי | 01.03.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת