12. שוחטים אותנו המדינה הזאת אוכלת יושביה תנו לנו לרכב על אופנוע לעבודה ועוד כמה סידורים קטנים בעיר על זה רוצים כסף בביטוח כמו של רכב חדש 2010 על מה ולמה? שאול | 09.03.10 (ל"ת)
11. הקטנועים הם כלי התחבורה של התפרנים. הקטנועים הם כלי התחבורה של התפרנים. ובישראל אין ציפיות מהשלטון שבאמת ידאג לאינטרסים של המדינה או של קהילות שלא מאוגדות פוליטית.. קבוצה בעלת כוח פוליטי שורדת. השאר לא נחשבים. מה זה חשוב זיהום אויר, פקקים, הוצאות דלק, ובודאי האפשרות לתת לצעירים ולבעלי הכנסות נמוכות להיות ניידים. ולאלו שמודאגים מהאנטרס של חברות הביטוח. יש פתרון . כל תאונה שבעל רכב אשם בה ישלם הפוגע השתתפות עצמית באחוזים גבוהים. איש חושב | 08.03.10 (ל"ת)
10. נו באמת, אולי ישנו אחוז קטן מיקור הביטוח אבל מפה למשבר בענף רחוק שנות אור- על חורף שמעתם הרי זה ידוע כי בחודשי החורף המכירות נופלות במיוחד בחודש פברואר שהיה גשום מאוד. חברי היבואנים, שרוח הקרב לא תיפול לכם, מי שנסע באופנוע/קטנוע ימשיך לנסוע ומי שלא לא. יניב | 08.03.10 (ל"ת)
9. זה רע למדינה ועוד יותר לאזרחים למי שעדיין לא יודע מדוע רע הנה התשובה. 1. ממשיכים "לבלות" בפקקים. 2. בזבוז זמן עבודה, בזבוז דלק וזיהום אויר. 3. פטורי עובדים בעסקים הקטנים והבינוניים שנפגעים מכך. 4. אזרחים ונהגים עצבניים יותר, חולים יותר ועייפים יותר, כך עושים יותר תאונות דרכים. 5. הכלכלה לא מצליחה להתרומם כיוון שנהגים רבים נמצאים ברכב במקום בעשייה ועסקים. 6. כבישים רבים נהרסים עקב העומס הרב וכסף רב שהושקע בהם יורד לטמיון. האם כל זה לא מספיק על מנת להסביר מדוע זה רע לכולנו, לא רק ליבואנים. חבל שראש הממשלה ושרים אינם חושבים כך ונותנים יד לשר האוצר ופקידיו לעשות מה שעולה בראשם קובי | 08.03.10 (ל"ת)
8. והכל בגלל פקיד אחד שכבר הלך "לעשות לביתו" את המחיר אנחנו נשלם עוד הרבה שנים על שטות נמהרת ופזיזה חסרת כל בסיס או הגיון. פשוט גחמה של פקיד. אחד שנדפק | 08.03.10 (ל"ת)
7. לא יאומן, ואומרים שישראל היא שוק משוכלל וחופשי הרי הפתרון היחידי המיידי לגודש התחבורה במרכז הארץ הוא רכב דו גלגלי, אבל לא - מעלים את הביטוח בתואנה המגוחכת שנהגי הרכב הפרטי, שאשמים ברוב המכריע של התאונות בהם נפגעים רוכבי אופנועים, לא צריכים לממן את הפגיעה ברוכבים שהם עצמם פצעו... מי מרוויח? המדינה כמובן, ויבואני הרכב ה-4 גלגלי... מי מפסיד? כרגיל - האזרח שומר החוק. גילוי נאות - יש לי קטנוע שחונה על המדרכה ליד הבית כבר שנתיים כי לא שווה לי להשמיש אותו ולשלם 4000 ש"ח בשנה ביטוח. אביהו מדינה | 08.03.10 (ל"ת)
5. בזיון לוקחים לי 2700 שקל 12 שנים וותק תאונה אחת בשנת 2000 יש לי סופר פיור שווי 1200 שקל אני משלם ביוקררררררררררררר שונא ישראל מושבע אלי ארביב | 08.03.10 (ל"ת)
4. מצויין .....עכשיו אולי נתחיל לשמוע קצת קולות מצד היבואנים שלא שמענו את קולם עד כה | 08.03.10 (ל"ת)
3. הכל בגלל הקורקינטים הלא חוקיים,כנסו !!!! בעליי עסקים שמוכרים את הקורקינטים הלא חוקיים האלה והמסוכנים על אחת כמה וכמה הם הבעיה לירידה כי אנשים מעדיפים לקנות קורקינים מעפנים במקום קטנועים,להפסיק את מכירת הקורקינטים לאלתר , ולא לעשות תצוגת ראוה של החרמות פעם אחת ולתת לכל מוכריי הקורקינט לצחוק למשטרה בפנים. רן | 08.03.10 (ל"ת)
1. זה טוב למדינה, רע לאזרחים... הרי אם יקנו רכבים ישתמשו ביותר דלק וישלמו עלויות רישוי גבוהות יותר. המדינה תקבל יותר מיסים הן על הרכבים ועל הדלק... מי שנדפק פה זה היבואן אבל אני בטוח שיש להם הכנסות אחרות... נעם | 08.03.10 (ל"ת)
פרסום ראשון: נפילה של 32% במסירות הרכב הדו גלגלי בפברואר
12 תגובות לכתיבת תגובה