24. הורדה !!! רכבים סחירים כמו מזדה עם קילומטרא'ז ממוצע ובלי תאונות בקושי עושים לך טובה ומורידים 5 אחוז בדוק !!! בכל מגרשי המכירות של הליסינג!!! יוסי | 17.03.10 (ל"ת)
22. קריאה לציבור הנהגים מי שרוכש מכונית מחברות הליסינג יורה לעצמו ברגל. עדיף לתת לחברות להחנק עם הנכסים שלהם עד לפשיטת רגל. מכונית נחותה (איבזור מינימלי) שהטיפול הטכני בה נמוך,התנהגות הנהג אליה הייתה כאל רכב שטח,"תיספורת קילומטרג'" והכי חשוב מכונית שהמשתמש הקודם שלה קיבל הטבות מס ענקיות (הכנסה זקופה לצורכי מס שלובי ענק של לוביסטים פועל להקטנה של עד כדי כך שחברי כנסת גם נהנים ממנה): ואתה הפרייאר שמממן זאת... זה כמו הסיפור של הרב שמחליף כל שנה כובע בכובע חדש ו"מוכר" לשמש שלו את הישן. לרב יש כובע חדש כל שנה בשלושה זלוטי כי הוא מוכר את הישן לשמש בשלושה ורונה חדש בשישה. ולשמש יש כל שנה כובע ישן בשלושה זלוטי.... והשמש במקרה זה הוא אתה ,מי שמתפתה לקנות מחברות הכרישים (בשלושה זלוטי פחות) את העגלה עם הצמיגים "החדשים". דיוגנס | 11.03.10 (ל"ת)
21. אתם מאמינים? אני לא כל כך חברות הליסינג מתמחרות את הרכבים הנורמליים (עד 120K ק"מ ובלי תאונות קשות) בהנחות של 5-15% מהמחירון עכשיו אחד משניים: - או שמדובר בפרסומת סתמית ורכבים שמקבלים את ההנחות האלו הם אלו שבכל מקרה יקבלו הנחה גבוהה בגלל נזקים או ק"מ גבוה. - או שכל הזמן הן עושקות את הקונים עם הנחה של 15% כשהן יכולות למכור ברווח יפה עם הנחה כפולה. ואני אומר, למה צריך לבחור? יש מצב ששני הניחושים שלי נכונים... פוקוס ליסינג | 11.03.10 (ל"ת)
20. אני נשאר על האופניים עד שהמחירים ירדו. אני שמח שלוי אומר זאת, בדיוק תכננתי לקנות ושווה לחכות זו תהיה השקעה מצויינת. אראל | 11.03.10 (ל"ת)
18. ל 16 או שאתה תמים ,,, ככל שמחירי הרכב גבוהים הם מקבלים יותר פרמייה - וישם לב למחקר שנעשה - מתי המחירון גבוהה - בחידוש השנתי ומתי נמוך ?,,, בחברה שלי הביטוחים הינם ל11-15 חודש והחל מ מרץ והמבין יבין כותב | 11.03.10 (ל"ת)
15. ל-6, זה היה הרכב שלי. רכב מצויין אין כלום בשילדה ובקושי נגעתי בו - יש לי אופנוע בשביל הקילומטרים. אבל להחזיק אותו ליופי בחניה? לא משתלם, זה יורד לי כל חודש מהמשכורת אז החזרתי. מנכ"ל | 11.03.10 (ל"ת)
13. המחירון של לוי יצחק הזוי לחלוטין. מחירון קומבינה המחירון של לוי יצחק לא משקף בכלל את מצב השוק. הוא מציג מחירים שגבוהים בעשרות אחוזים מהמחירים בפועל, כי הוא משרת רק את חברות הליסינג, היבואנים וחברות הביטוח. המחירון לא מבוסס בכלל על סקרי שוק, אלא על חישובים כלכליים שמתואמים עם חברות הליסינג. בקיצור, המחירון הוא קומבינה אחת גדולה. אני לא מכיר בן אדם אחד שהצליח למכור במחירי המחירון. גם מחירון יד 2 הולך בדרך הזאת כי הוא מסכם את הצעות המחיר של המפרסמים דרכו ולא את המחירים של המכירה בפועל. בקיצור רק פריירים קונים במחיר של מחירונים ולא ב-20 אחוז או יותר מתחת למחירונים הללו. משה | 11.03.10 (ל"ת)
12. כמו תמיד מומלץ לבדוק היטב לפני הרכישה, ואז יש גם מציאות.למה לבאס משהאופניק המוסכניק | 11.03.10 (ל"ת)
5. מי שקונה בזול ישלם ביוקר הם את רוב המכוניות קנו ב20% הנחה עכשיו לאחר שעברו כ90000 ק"מ גם אם יוזילו ב40% אני לא קונה, נכוותי בעבר כאשר גחר של מזדה 3 הלך לי ב100000 ק"מ מרכב ליסינג שקניתי וכנראה קרעו אותה מוטי | 10.03.10 (ל"ת)
3. 30% הנחה-ועדיין הם מרוויחים!! זה מראה בכמה הם קונים מכוניות חדשות! וכל זה על חשבון הפראיירים שקונים רכב חדש במחיר מלא ומסבסדים את החולירות... רק יבוא אישי!! | 11.03.10 (ל"ת)
2. גם בחינם אני לא לוקח מהם רכב ! רכבים עם רמת אבזור נמוכה שלא מטופלים כמו שצריך עם ק"מ בשמים !!!! אני מחכה ליבוא המקביל ! שם נראה את ההוזלה.... חכו ותראו שרוני | 10.03.10 (ל"ת)
1. לוי יצחק לא יוריד כי אין קשר בין המחירון למצב השוק והנחות של 30% הן המינימום לרכב שעבר התעללות של 3 שנים על ידי עובד שחשב שהעולם שייך לאבא שלו. סתם יחסי ציבור בשקל. דן | 11.03.10 (ל"ת)
היכונו להסתערות: הוזלה של עשרות אחוזים במחירי מכוניות הליסינג המשומשות
24 תגובות לכתיבת תגובה