אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מהיר ועצבני: שיווק מודל 2020

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
כתבה אכן מאוד ריקה
מה חדש בכתבה הזאת שלא היה לצורך העניין בכתבה דומה לפני 10 שנים? "חסרי סבלנות, היפראקטיביים, דורשים יותר, חסרי סנטימנטים, בעלי נאמנות נמוכה ורמת ריגוש גבוהה, וכאלה שנולדו עם העכבר ביד - כך עתידים להיראות הצרכנים בעוד עשר שנים" זה העתיד?! הצרכן כזה כבר עשור לפחות.....
פרסומאי | 14.03.10
1.
כתבה ריקה מתוכן
אנשי שיווק ואסטרטגיה יקרים, אמרתם הרבה ולא אמרתם כלום. שימיו לב לנקודות הסיכום: 1. כל אובייקט טכנולוגי יוכל לשמש ערוץ לפגישה עם הלקוח - זה נכון כבר היום. לכולם יש סלולר ואינטרנט. ניתן להתחבר לצ'אט בזמן שיושבים באוטובוס ולהודיע בטוויטר על שלט חוצות שהדליק את הסקרנות שלנו. המותג רק צריך להיות קשוב לצ'אטים/טוויטים וכו'. 2. עולם התקשורת יהיה דו־כיווני וגם הצרכן יוכל להשמיע את קולו - הצרכנים היום משמיעים את קולם באופן חד וברור בקבוצות בפייסבוק ובטוויטר ובשלל פורומים צרכניים. וכמו בנקודה הראשונה - על מנהלי השיווק להיות קשובים לרחשים של הקהל סביבם. זה קורה כבר היום. 3. כל מה שקיים במרחב הפיזי או הווירטואלי של הצרכן ייהפך לשטח פרסום ממוקד - כל אנשי השיווק באשר הם, מהקלאסיים ועד לגרילה, יודעים שהמרחב הפיזי הפנוי הוא הזדנות ליצירת מודעות ולפרסום. זו לא גישה חדשה. כבר בסרט "Minority report" הראו איך הפרסומות עוקבות אחר האדם ומותאמות לו באופן כביכול אישי. כאשר אנו נושאים עלינו מכשיר סלולר עם בלוטות ו - GPS אנחנו (גם אם לא במודע עדיין) חשופים כל הזמן לעינו הפקוחה של האח הגדול (במקרה זה - האח הגדול הפרסומי). 4. אנשי השיווק ישלבו מתודולוגיות שונות כמו פסיכולוגיה וטכנולוגיה - ומה קורה היום? זו אמירה סתמית. אנשי השיווק מאז ומעולם שילבו את הדיסציפלינות של פסיכולוגיה וטכנולוגיה להעברת מסרים מתוחכמים בצורה יעילה ביותר. 5. אמצעי המדיה עתידים לעבור טרנספורמציה ולהשתלב זה בזה - הזכרנו כבר טוויטר, רשתות חברתיות, סלולר ואינטרנט. השילובים כבר כאן. 6. הצעות המכר יהיו פרטניות, בהתאם לצורך האישי של כל צרכן. נו באמת? על קופונים אישיים (אפילו באמצעות SMS) כבר שמעתם? תשאלו את החבר'ה של לייף סטייל איך להתאים לכל צרכן הצעה ייחודית שמטרתה ליצור ערך עבור המותג. גם חברות הסלולר כבר בכיוון. לסיכום - הכתבה מלאה בנקודות למחשבה הנוגעות ל - 2010. לו היתה נכתבת בשנת 2000 הייתי אומר - שאפו. עד ל - 2020 תנסו להיות קצת יותר יצירתיים ועם קצת יותר מעוף. הנקודות על אבדן הפרטיות ויצירת פערים הן המוקדים המעניינים, הרבה יותר מאשר היישומים הטכנולוגיים (שרק ילכו וישתפרו), אבל נותנים את המענה הקיים כבר היום.
נ | 11.03.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת