אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל גרוויטי: "המושג פוסט־פרודקשן מת"

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
מי האיש הזה? יוצר אוואטר שהוא לוקח בעלות על החכמה בעולם?
פועל בבית הדפוס של עיתונים מוקיר את לקוחותיו יותר ממה שהאיש מוקיר את פעליהם של לקוחותיו, המעצבים הלא מוכשרים וחסרי היכולת ממשרדי הפרסום המובילים. במציאות, הפרילאנסרים שיושבים בגרויטי נותנים את שירותיהם לכל בתי הפוסט, אותם אנשים שעורכים את הפרסומת של פלאפון גם מבצעים את הפרסומת של המתחרים אז בא ניכנס לפרופורציות.
אלון | 19.03.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת