9. שוב שלום מיכאל תגובה ל.3 כמו שאתה עברת קורס לפי דעתי כל מי שיעלה למסלול המרוצים גם יעבור את אותו הקורס (בזה אני בטוח כי זה מה שחברות הביטוח ידרשו כדי לבטח את אותם נהגים) אתה אומר שהמודעות שלך עלתה זה מה שאני אמרתי בתגובה ה הראשונה שלי זה אומר שאנו מסכים על אותו הדבר או שלא הבנתי נכון? אייפון | 16.03.10 (ל"ת)
7. ל-4:מחיר הרכישה הזעום מתקזז עם מחיר הביקורים האין סופיים במוסך 106 הוא רכב לילדים מתלהבים שקוראים מגזינים מחו"ל כל היום וכל הלילה גולדי | 15.03.10 (ל"ת)
6. למס' 1, אחרי מירוץ אמיתי התחושה הפוכה לגמרי אחרי רכיבה / נהיגה אמיתית וסוחטת זיעה במשך כמה שעות טובות, אני בד"כ חוזר הבייתה במהירות נמוכה ב 20% מהמהירות בה נהגתי למסלול. האדרנלין כבר ירד וכל מה שיש זה חיוך ענק ועייפות גדולה, וזה לא משנה אם אני עושה את זה על אופנוע או רכב, התחושה זהה. רוכב שטח | 15.03.10 (ל"ת)
5. לכרמו אומנם ה-106 מתפרקת אבל זה הרכב פצצה לראלי , היגוי סופר מדויק שילדה מצויינת , היתה לי ראלי 5 שנים ועם כל התקלות הקטנות עדיין הייתי ממליץ בחום !!!חווית נהיגה שאין דברים כאלה במיוחד לאור המחיר הזעום .... ניר | 15.03.10 (ל"ת)
4. מס' 2 שלום יש לך טעות ידידי לפי התיאוריה שלך לא אמורה להיות כאן אלימות כי ניתן להתאמן בג'ודו, קראטה, ג'ויג'יטסו ועוד ומה המצב בפועל - אלימות ללא גבולות ! אני, כמי שעבר הכשרה לנהיגה ספורטיבית יכול לאמר לך בביטחה שהקורס שינה אצלי את תרבות הנהיגה לנכונה וזהירה יותר אתה לומד את המגבלות שלך ושל הרכב "הרגיל" ומבין שרצוי להוריד מהירות, להאט בסיבובים, להימנע ככל שניתן משימוש בטלפון באוטו, להימנע מאכילה בזמן נהיגה וריכוז גבוה בכביש אלה בלבד, יורידו בביטחה את מס' התאונות הנגרמות בשל נהיגה רשלנית ולא זהירה כלומר, לא צריך להקים מסלולי מירוצים בשביל להוריד את תאונות הדרכים מאחל לך נסיעה בטוחה וזהירה מיכאל מיכאל | 15.03.10 (ל"ת)
3. שלום מיכאל אתה חי בעבר תראה מה קורה היום בכבישים בלי מרוצים תראה מה קורה בשאר העולם עם מרוצים חביבי צר לי לאכזב אותך אבל מרוצים רק יעלו את המודעות של אנשים במיוחד אילו שבפנים ניסינו דרך אחת בוא ננסה את הדרך השנייה ואז נחליט ובינתיים אם אתה רוצה להאשים מישהו אז תפנה לכל הקשורים בחינוך בנהיגה שכמובןמתחיל מההורים ולאחר מכן בביתי הספר לנהיגה אלה שניכשלו בבעלת המודעות והתרכזו בכסף שהם עושים הרי כולנו יודעים על הקומבינות שנעשות מתחת לשולחן אצל מורי הנהיגה אייפון | 15.03.10 (ל"ת)
2. ה106 מכה של אוטו - נשבר, לא מניע, מתפרק בידיים אחלה אוטו כשהוא חדש עם ניילונים אבל אחרי כמשומש - אללה יוסתור. רק פראיירים בני פראיירים קנו אותו. אלו שניסו לשפר אותו בכלל שייכים לתת זן שלא מוכר ולא מתועד אפילו בספרי הזאולוגיה. כרמו | 15.03.10 (ל"ת)
1. שכחו משהו ! כל מי שעבר הכשרה לנהיגת מירוץ מכיר את התחושה לאחר הירידה מהאוטו : יש רצון לעוד אדרנלין ! ואם אתה מסיים את משימות הנהיגה לאותו היום תוכל להשיג את אותו הריגוש בדרך הביתה / למלון הבעיה : אתה עושה את זה בכביש, עם רכב לא מתאים, ובעיקר כאשר שאר הנהגים בכביש אינם מצפים להתנהגות שכזו מנהג לכן, חלק חשוב בתקנות, צריך להבהיר שכלי הרכב שישתתפו במירוצים לא יוכלו לנוע בכבישי ישראל אחרת, נמצא את עצמנו עם כאלה שחושבים שהכביש הוא מסלול מירוצים זול וזמין מיכאל | 15.03.10 (ל"ת)
לטוס כחול־לבן: חוק הספורט המוטורי אושר, הנהגים מחממים מנועים
9 תגובות לכתיבת תגובה