אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יאט"א מתנגד למערכת זיהוי המטוסים החדשה של ישראל

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
כשסגן נשיא בכיר ביאטא אומר שיש להם חששות- מה זה אומר
זה אומר בעברית- הוא לא מדבר עברית והוא מאד (מאד) מנומס,, שתעיפו את המערכת הזו לכל הרוחות כי היא תגרום לכוווולם צרות. הנציג הבכיר חף מפוליטיקה ולא חייב לאף אחד שום דבר. זו פשוט עמדה מקצועית. אולי היחידה שמושמעת בנושא ללא משוא פנים
להאזין לדברי סגן נשיא בכיר | 17.03.10
16.
ל14- טעות קטנה: החב הזרות יקבלו פטור
כמו בנהלי הרעש בלילה- על מי הם חלים? ניחוש נכון על החברות הישראליות! לופטהנזה לא פראיירים הגישו בג"צ וקיבלו פטור. ככה יהיה עם הכרטיס ההזוי הזה. ביום שיכנס יגישו החברות הזרות התנגדויות משפטיות- ומי שישאר עם הבדיחה העצובה הזו הן החברות הישראליות- עוד עלות לנוסע...
הזרות לא יפגעו | 17.03.10
15.
הממונה הנפוח על הבטחון במשרד התחבורה פשוט פתטי
אין למר שנער מושג מה הוא אומר בתחום של הכרטיס. הוא צריך להיות פעם בתוך מטוס בתחום העמוס של הכניסה לשמי ישראל- כמו שכתב כאן מישהו- מצפון,,, דרך תורכיה. טייס עייף שטס כל הלילה ,בקלות לוחץ על הכפתור הלא נכון או טועה בקוד- בינתים יש לו הרבה עבודת רדיו רגילה כך שהכל גם תחת לחץ. די עם השטויות של הכרטיס הזה. הגיע הזמן להודות שזו טעות ולסיים את הסאגה הזו
בדיחה גדולה | 17.03.10
14.
המערכת מסוכנת אבל היא תיצור לחץ על החברות הזרות ויתרון למקומיות
אם כל קברניט בדלתה או קזחסטן אייר יאלץ להחזיק כרטיס- ואסור לשכוח להביא אותו,,, זה יצור לחץ כבד על חברות התעופה הזרות... למקומיות זו לא בעיה כי תמיד טסים לנתב"ג אז יהיה לכל טייס קבוע בתיק. לא כך אצל עשרות אלפי הטייסים הזרים שמגיעים לארץ אחת לשנה... ואללה- איזו חגיגה תהיה כאן... זה כמו להטיל מס על החברות הזרות- וברור זה רק בהיבט הכספי כי מעשית- הזנקות כל יומיים. ח"א יצטרך להקצות כוננות מיוחדת למטוסי הנוסעים שמשתמשים בכרטיס...
הזוי לגמרי | 17.03.10
13.
היום מזהים ברדיו. הכרטיס לא מאפשר זיהוי רדיו וזו בעיה עצומה כי
צריך להבין- מטוס שמגיע מכוון תורכיה צריך להיות בקשר עם 3 בקרות בו זמנית בגלל הסכסוך שבין תורכיה ליוון. אז המטוסים מדווחים כפול- ל2 הבקרות שטוענות לבעלות על חלק מהמרחב האוירי שם. במקביל מדווחים לתל אביב לזיהוי - לזמן קצר ועוזבים את הערוץ עד לכניסה המלאה לבקרת ישראל. זה יוצר עומס גדול על הטייסים אבל הוא רגעי ומסתדרים איתו. הכרטיס ההזוי - מחייב הפעלת קוד - ללא טעות וללא קשר רדיו. טעות בהקלדה תגרות להזנקת כל המערכת! ולא יהיה עם מי לדבר כי הטייסים לא על הערוץ. הם לא יכולים להיות על הערוץ ליותר מכמה שניות(הזיהוי של היום) כי אין להם מספיק מכשירי רדיו והם חייבים גם ניקוסיה וגם תורכיה !!! אז כל יומיים יזניקו מטוסי קרב עד לטעות הפטלית הראשונה שגם יפילו מישהו. כמו שנאמר כאן- למי למנסה להכניס את הכרטיס הה אין מושג במה שקורה בתוך המטוס המרחב האוירי שצויין להלן
הסבר להדיוטות | 17.03.10
10.
ל3 אתה לא יודע מה אתה מדבר רוב הדברים לא נכונים
המערכת לא בשימוש בשנה האחרונה אז אין כבר בעיות... המערכת לא מקובלת על אירגוני התעופה הגדולים בעולם אישור של רשות התעופה בארץ אין בינו ובין בטיחות המערכת כלום. הכל מאבקי כוחות בין אינטרסנטים. כשאומרים "גורמי בטחון" בישראל כדאי להבין על מה מדברים. בתחום התעופה האזרחית יש הרבה כאלו שבטוחים שהם מבינים אבל אין להם מושג - כן אין להם מושג- בהבנת מערכת תעופה אזרחית מסחרית . אז מה? זה לא מונע מהם לקבוע שהמערכת טובה/בטוחה. באלביט- מי מוכר אותה? מי שעובד שם אלו אנשי צבא לשעבר ואנחנו כבר יודעים עד כמה אין להם מושג בסוג זה של עיסוק- תעופה אזרחית. אגב הפקחים בנתב"ג באים מחיל האויר- ורמתם נמוכה כי פיקוח טיסה אזרחית שונה כמו יום מלילה ביחס לאזרחי.
מכיר מקרוב | 17.03.10
9.
ל7- אסור לפרט אבל היא מסוכנת. מי שדוחף אותה אלו גורמים שכל מה שמענין
כל שמענין אותם זה כסף. אלביט ומי שתיווך בעיסקה. תחשבו- כל חברת תעופה שטסה לארץ תיאלץ לצייד את כל הקברניטים שלה בכרטיס הזה אחרת הם יגיעו לארץ ויזניקו מולם מטוסי קרב. זה כרטיס הזוי שהסיכוי להקליד קוד שגוי - מאד גבוה- מה שיביא להזנקת מטוסים מול מטוס הנוסעים. אירגוני התעופה חפים מפוליטיקה ולכן הם האמינים ביותר בהתנגדות שלהם למערכת הזו. רשות התעופה בישראל, רשות שדות התעופה... משרתות אינטרסים לא ענייניים
קברניט בחברת תעופה | 17.03.10
5.
מיותרת
המערכת מיותרת, תעלה כסף, לא תוסיף ביטחון (כרטיסים ינתנו גם לטייסים ערבים..) מה שכן, מחזקת את השורה התחתונה של אלביט (מהכיס שלך בסופו של דבר), אבל קב"ט משרד התחבורה יקבל צעצוע חדש לשחק בו, להזניק (בטעות) מטוסי קרב (שוב מהכיס שלך כמובן) ולהרגיש ממש ממש חשוב. לסיכום, שפשוט יעלו את המע"מ בעוד חצי אחוז ויעזבו את חברות התעופה בשקט
מי ישלם | 15.03.10
3.
איכות המערכת
תראו חברים יש כאן מערכת חכמה אשר לא הכל ידוע לנו עליה. מה שכן ידוע הוא: א. המערכת אושרה ע"י גורמי הביטחון בישראל, לאחר בדיקה מעמיקה. ב. המערכת מקובלת על רשויות התעופה והביטחון אמריקאיות ואחרות. ג. המערכת אושרה ע"י רשות התעופה האזרחית של ישראל מבחינה בטיחותית. ד. לזרים (טייסים זרים וחברות תעופה) אין מה להביע דעה ביחס לסדרי הביטחון שהחליטו לנקוט בישראל-זה לא מעיניינם. הם לעולם לא יבינו כי אנו שומרים על הבית. ה. בעבר איגודי הטייסים התנגדו לסגירת דלתות תא הטייסים והיום ברור כי זו חובה ברוכה, לא רק בפני טרור כי אם גם בפני סתם משוגעים. ו. בשנה האחרונה מאז שהמערכת קיימת לא שמענו על בעיות בטיחות או ביטחון שאינן נפתרות באופן אלגנטי. ח. כן באירופה, החליט האיחוד האירופי להתחיל ולתכנן מערכת שתפקידה לאבחן האם מטיס כלי הטייס הוא זה שקיבל אישור להטיס את המטוס-נקווה שישתמשו בפרויקט של ישראל. שיהיה טוב שיהיה בהמצלחה.
אהוד | 15.03.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת