אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סוכני הביטוח קבעו: הראל נותנת השירות הטוב ביותר

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
מנורה מבטחים
כבר שנים שארי קלמן מבטיח שתוך מספר חודשים כל הצרות והשירות הזוועתי עובר. מדובר במדיניות עם קמצנות קיצונית במערכות מיכון זולות וגרועות כח אדם לא מיומן ובכמות מועטה. תביעות שנדחות למרות שידוע שללקוחות מגיע הכספים. אני ממליץ לכל מי שנפגע או לא שילמו לו כספים שמגיעים לו להגיע למשרדים הראשיים אלנבי 115 ת"א ארי קלמן מנכ"ל קומה 12 - הוא ישמח מאש לשמוע את הבעיה ולתת לה פתרון מהיר יהודה בן אסייג משנה למנכ"ל ביטוח חיים קומה 9 אגף מערבי לפני כשבוע הגיע מבוטח שלא רצו לשלם לו והיה צורך להזמין אמבולנס. מומלץ להגיע בלווי עיתונאים כך שהשיטה של מנורה מבטחים תחשף!
משווק פנסיוני | 16.03.10
12.
כמה דברים
א. כמו שמספר 2 אמר - את הסקר צריך לעשות אצל המבוטחים ולא אצל הסוכנים. ב. מעניין לדעת איזה ציון זה "שביעות רצון". זה שהראל קיבלה מקום ראשון זה אומר ששבעי רצון ממנה , או שרק היא "הכי פחות גרועה" ? למה לא מפרטים? ג. דבר נוסף שמעניין מאוד, מה הפער בין החברות ? בקיצור - כתבה חובבנית, להבא רחלי בינדמן, תעשי עבודה ותר רצינית.תשאלי שאלות ואל תקבלי כל דבר ותפרסמו בלי לשאול. אשר למגדל, נו.....מקום שני....פחחחחחחחח
לא חשוב | 16.03.10
11.
11 פוליסות במגדל - 10 מדורי גיהנום הם מעבירים אותי
לא רוצה שירות אדיב , עם כוס קפה ועוגה , קבלת פנים , גינוני נימוסים ועוד אני רוצה את מה שמגיע לי על פי חוזה הפוליסה התשובה הקבועה של מגדל "העניין נמצא בבדיקת רופא" , מטמטמת אותי אני לא מבין , אין להם מספיק רופאים שעובדים איתם , אין להם תקציב מספק , לאיפה הולכים אם כך כל הכספים שאנו משלמים כל חודש מגדל לא רוצים לשלם למבוטחים , אלא רק לעורכי דין שלהם שילחמו במבוטחים כמוני ,כמו מר עילם בורבין הנכבד שכנראה בא בגישה "נשבור את המבוטח הזה" אם בפוליסה , היו מציינים "בקרות מקרה הביטוח , יאלץ המבוטח להמתין בסבלנות עד שנדחה את תביעתו ולאחר מכן יהיה זכאי לפנות לבית המשפט" לא הייתי מתלונן , היום זה אני , מחר זה יכול להיות כל אחד מכם פנו עוד היום לשירות הלקוחות של מגדל בקשו את הגברת איריס מורדוך ותשאלו אותה מדוע היא מתנהגת ככה ללקוחות ותיקים ונאמנים כמו אורן מהמגדל שלי יותר פרטים תמצאו אם תחפשו בגוגל "מגדל כושר" או "המגדל שלי" האתר של מגדל www.migdal.co.il אתר הסיפור של אורן מול מגדל www.mytower.co.il תזכרו , היום שנת 2010 , מגדל היא חברת הביטוח / השקעות הגדולה בישראל בואו נמתין כמה שנים , לאחר שמאבקי יסתיים ונבדוק שוב אני קטן בשביל מגדל , אני רק ממשיך לספר את הסיפור שלי ותודה לכל האנשים שתומכים בי ונכון להיום ישנם מאות כאלו , השאר פשוט לא מכירים עדיין את הסיפור שלי עם מגדל
אורן | 16.03.10
6.
מגדל מקום שני??? השתגעתם!
מגדל מתנהלת כמו חנות מכולת קטנה. מערכת המחשוב ארכאית, לא מעודכנת ומסורבלת. שרות הלקוחות על הפנים וזה אחרי שמחכים למעלה משעה שמישהו שם יענה. הבלאגן שולט בכל פינה. אין להם מעקב מה שולם, ע"י מי ומתי ויד ימין לא יודעת מה עשתה יש שמאל. אני תקועה מולם בסיפור קפקאי שלא נגמר כבר למעלה משנה וחרדה מה יקרה כאשר חו"ח ילדי יצטרכו לפדות את ביטוח החיים שלי אצלם. התערבות המפקח על הבטוח לאלתר!!!
עינת | 16.03.10
3.
מגדל מקום שני??? הצחקתם אותי
הז שהראל מקום ראשון, אני מסכים. באמת שיש להם שרות סביר פלוס. אבל מגדל מקום שני??? הצחקתם אותי. לצערי יש לי אצלם פוליסות ישנות, וכל פעם שאני צריך משהו מהם מתחילה מסכת של עינויים שאפילו להתקשר למשרד ממשלתי זה כבר תענוג לעומתם. פשוט מדהים - מחכים שעה בהמתנה לשרות, שיחות מנותקות, כל מה שמעבירים להם הולך לאיבוד, ואם תנסו להגיע לשירות - תפנו לכם את חצי יום בבקשה. מדהים איך חברה פרטית יכולה להתעלל ככה בלקוחות ועדיין לשרוד.
יואב | 16.03.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת