אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הגיל הממוצע של צי המטוסים הישראלי: 13 שנה

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
זה ממוצע גיל סביר לחלוטין
ממתי לרש"ת איכפת כמה חברות תעופה מוציאות על תיפעול שוטף (דלק?) האם הם משלמים על הדלק? חברה רוכשת מטוסים לפי חישובי עלות/תועלת מפורטים. כל מטוס נקנה בעשרות מליוני דולר לאחר שיקולים וחקר שוק. צריך להחליט על סוג המטוס לפי אילו קווים מתפעלים וכמת הנוסעים והמטען הצפויים. מטוס חדש עולה הרבה בקנייה. מטוס ישן עולה יותר בתחזוקה ודלק וצפוי להשבתות תכופות יותר. מצד שני יש מטוסים שלא כדאי לקנות חדשים כי יש הרבה משומשים בשוק או שכבר לא מייצרים אותם יותר. דוגמה 767-300ER של אל על. הגיל לבדו אינו גורם מכריע. מטוס שמתוחזק היטב יכול לטוס גם 50 שנה ויותר. השאלה היא באיזה שלב זה הופך לבלתי כלכלי; כמובן שהנוסעים מעדיפים מטוסים חדישים עם מערכות בידור ומושבים נוחים בביזנס ומחלקה ראשונה, אבל כל אלה שיקולים כלכליים בלבד. גילוי נאות: אין לי קשר לאף אחד
טייח במיל. | 20.03.10
2.
צחוק צחוק לא הפסקתי לצחוק
נו באמת .....ממוצע גילאים למטוסים ? רש"ת משווים מטוס אמבריאייר חדש מנילון מול 757 שעובד כבר 15 שנים? נו באמת....... רש"ת משווים 747-200 שטס למעלה מ 25 שנים מול 777 שטס 3 שנים? אולי רש"ת תציג משהו יותר איכותי? יללאה חברים . טיסות נעימות ובטוחות, מבלי לפגוע בזכויות, ואיני נמנה עם המגיבים בתשלום.
צחוק באמצע | 17.03.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת