5. למה כל הטוקבקיסטים כל כך מתנגדים לבטר פלייס? צרות עין ומרמור של הישראלים? יבואנים וחברות דלק שמרגישות מאוימות? נכון, הפיתרון המוצע רחוק מלהיות אופטימלי, אבל אף שינוי בסדר גודל כזה, מעולם לא התרחש בן לילה. בטרפלייס מובילה את השינוי בכיוון הנכון בראיה שהשינוי על הכביש יאיץ את הפיתוח לקראת הפיתרון המושלם. אין לנו זמן לחכות עד שימצא הפיתרון המושלם מעצמו. גם אני הייתי סקפטי, ואני ממליץ לכולם ללכת לבקר במרכז המבקרים שלהם - ולשאול את כל השאלות שיש לכם - תראו שיש להם תשובות, בטוחני שתצאו נלהבים. דני | 22.03.10 (ל"ת)
4. עובדים על תקנים כאלו גם בארה"ב ובאירופה, והיד עוד נטויה. כל מדינה/איחוד מעוניינים בסטנדרט בשליטתם למען תעשיית הרכב שלהם. וכל יצרנית מעוניינת לעכב את התקן בדיוק עד שיצאו המכוניות שלה, ולא לפני כן. ככל הידוע לי בטר פלייס יעבדו לפי כל תקן מקומי שיפורסם. ואם לא יהיה תקן סופי קיים ברגע ההשקה, אז יעשה עדכון מאוחר יותר. ככה שלא צריך להקשיב ליבואנים מתחרים ומאותגרים טכנולוגית שמכפישים בכל הזדמנות. לא יבואן | 21.03.10 (ל"ת)
3. למה המדינה ובטרפלייס משתפות פעולה המדינה חוששת שעם המעבר לשימוש בחשמל יקטן זרם במיסים מהדלק ולכן מאפשרת לבטרפלייס להקים מונופל בתנאי שיגבה את המסים מהנהגים ויעביר אותם לאוצר. י. זהבה | 16.03.10 (ל"ת)
2. הלך על שי אגסי אם יהיה תקן אחיד לכל המכוניות, בטר פלייס לא יוכלו לשווק מכוניות עם חיבור מיוחד שלהם. א | 16.03.10 (ל"ת)
1. שילמדו מהמונופול שבטר פלייס מייצרת בישראל הם לא רציניים, שילמדו מבטר פלייס שמייצרת מונופול טעינה שיגרום לנו להיות שבויים של בטר פלייס ללא כל תחרות. ומה עושה הרגולטור? כרגיל כלום, מטפח את המונופול המתהווה אהרון | 16.03.10 (ל"ת)
היפנים רוצים את תקן הטעינה למכוניות חשמליות
5 תגובות לכתיבת תגובה