21. חברות בטוח בהחלט מתמחרות צבעי רכב אחרת.. בארה"ב בטוח לרכב שחור ואדום יקרים יותר בארה"ב בטוח לרכב שחור ואדום יקרים יותר כיון שהם מעורבים הרבה יותר בתאונות. המדדים אמנם השתנו מעט והנסיון והעבר של הנהג הם רכיב נוסף אבל ללא ספק צבע הרכב משפיע על המחיר מאוד... מעוז | 24.03.10 (ל"ת)
20. לנהג 17, חברות הביטוח של מחפשות הקשרים סטטיסטיים שאין בהם הגיון בכדי להוריד או להעלות פרמיות. ניקח דוגמא שאם לפי נתוני חברת ביטוח 80% מהתאונות נגרמות ע"י גברים קירחים, לא סביר שהיא תחייב אותם בפרמיה נוספת מאשר גברים לא קירחים. אותו דבר בבורסה - אם סטטיסטית הבורסה עולה/יורדת כשהטמפרטורה מעל 25 מעלות ביום, אז מה תגיד? נהג 2 | 22.03.10 (ל"ת)
18. רק קרח הוא הפתרון הטוב ביותר לכוויה גם אם מאחרים!!! מניסיון אישי!!! מה שכתוב בכתבה הוא שטויות. כמובן שככל ששמים קרח מוקדם יותר - ההשפעה דרמטית יותר. אבל גם אם שמים אותו באיחור של כמה דקות - יש הטבה עצומה לעומת אם לא שמים בכלל. היו לי כמה התנסויות גם עם אנשים אחרים - תמיד כאשר שמנו קרח - לא היו אחר כך בועות ותוצאות אחרות. כדאי להקפיד על קרח בכוויה - זה פועל מצוין!! עזבו את ההסברים המפולפלים. אבי | 21.03.10 (ל"ת)
17. 4 - לא נכון. חברות הביטוח מזניחות הרבה גורמים. ידוע שמכוניות בצבעים מסויימים (למשל אדום) מעורבות יותר בתאונות, ובכ"ז חברות הביטוח לא מתמחרות אותן אחרת. נהג | 21.03.10 (ל"ת)
16. כתבה עם הרבה אי דיוקים 1. אנחנו לא מרגישים טמפרטורות - אנחנו מרגישים מעבר חום 2. הקרנה לא בהכרח עובדת "בעדינות". 3. הסעה אינה חייבת זרמים. קיימת הסעה טבעית עקב הפרשי צפיפויות. 4."אם הרצפה חמה מהעור, היא תעביר אליו יותר חום ממה שהוא יעביר אליה" - טעות. מעבר חום הוא בכיוון אחד בלבד. 5.מזג אויר בהחלט יכול לחמם אותך. ראה ערך "ים המלח בחודש אוגוסט". 6. ייתכן והרצפה אכן קרה יותר משאר החדר, לאחר כ"כ הרבה אידיוקים, אני בספק אם בלדד - אכן בדק את זה. אחד שעשה קורס מעבר חום | 21.03.10 (ל"ת)
15. כמה כיף שחזרת לענות על שאלות הגולשים אני קורא נלהב של התשובות שלך עוד מהתקופה שהיית כתב בנענע אי שם בשילהי 2003. כמה כיף לקורא את המדור שלך שוב, חזק ואמץ. עעע | 20.03.10 (ל"ת)
13. טיפול בכוויה 1. להחזיק בבית משחה שמכילה 1% הידרו קורטיזון כמו למשל משחת עיניים. 2. למרוח מיד על הכוויה ואז לשים שקית עם קרח, אם אין קרח אז מים קרים. 3. בעבודה אם יש מטפה של גז הלון שהטמפרטורה שלו מינוס 2 מותר להתיז על הכוויה ואח"כ לחפש משחה מתאימה. 4. מותר לשים על הכוויה תיון קר עם תמצית של תה. כל הכתוב פה נוסה בהצלחה יותר מפעם אחת. ע | 21.03.10 (ל"ת)
10. לגבי הכוויה זה לא מדוייק, קירור מיידי של האיזור יכול לעזור במניעת בצקת אחרי הכוויה, גם אם הוא מאוחר מדי כדי לעצור את הבישול עצמו. עמרי | 20.03.10 (ל"ת)
8. ל5, 6, 7 5 קל מאוד לנסות את זה. צא החוצה ואז תחזור הביתה ותיגע בריצפה. היא עדיין מרגישה קרה. 6 כן זה בדיוק מה שכתוב בפיסקה השניה. הריצפה והאוויר באותו חום. 7 התשובה לשאלה שלך מופיעה בכתבה, תיקרא ותדע. יאללה עוד מישהו? שלדג הבכללי | 20.03.10 (ל"ת)
7. לפי הכתבה אני מסיק את הבא בפסקה הראשונה נאמר שכאשר חיישני הגוף חשים בטמפ' הגבוהה מטמפ' הגוף,שהיא בערך 37 מעלות,אז הגוף מפרש שחם לו,"חום". אולם בדוגמא שבה האויר הוא בטמפ של 30 נאמר שלגוף חם,איך זה יכול להיות אם זה מתחת לטמפ' הגוף? אלעד | 20.03.10 (ל"ת)
6. מכל החירטוט הזה לא הבנתי את התשובה אם אקח מדחום ואמדוד את הריצפה ואח"כ אמדוד את אויר החדר- הטמ"פ לא תהיה שונה? | 19.03.10 (ל"ת)
5. התפלגות החום באדם שוחי יקר, בעוד שתיארת בצורה נכונה את הפיזיקה של הולכת החום, הזנחת את התפלגות החום באדם. הרגליים כאיבר פרפיריאלי אמורות להיות קרות יותר משאר הגוף, ונהנות מויסות של אספקת הדם לצורכי רגולציה של טמפ' הגוף (כשקר הגוף מזרים לשם פחות דם ולהפך). אבל האדם המודרני מתחכם לטבע ומלביש את הרגליים במבודדים כגון נעליים. כשאנו נכנסים הביתה, הרגליים שלנו חמות למדי, קרובות לטמפ' בתוך הגוף, שכמעט תמיד חמה מהסביבה. לכן הרצפה היא בד"כ קרה יחסית לרגליים שהרגע יצאו מנעל חמימה. אם נניח את היד, שבילתה בחוץ והתקררה בגשם, על הרצפה, לא בטוח שהיא תרגיש קרה. ד | 19.03.10 (ל"ת)
4. אם אוטומטי או ידני היה יותר מסוכן מהשני אז חברות הביטוח היו מחייבות יותר כסף עבור אחד מהם. ניהול סיכונים זה הביזנס שלהם. תומר | 19.03.10 (ל"ת)
2. ל1: לחלק מהנהגים עדיף לדבר בסלולרי ביד מאשר להשתמש בה וברגל להילוכים העברת הילוכים עם לחיצה על המצמד היא פעולה שיגרתית לאלה שרגילים בה אבל נסה להכניס אמריקאי שבחיו לא נהג ברכב עם הילוכים לנהוג ברכב כזה ותראה מה יקרה. איפה שאתה באמת צריך להישאר עירני - בכבישים בינעירוניים ארוכים ישרים ומשעממים, ממילא לא מעבירים כמעט הילוכים.. michael | 19.03.10 (ל"ת)
1. שאלה לבלדר: האם נבדק פעם הקשר בין רכבים עם גיר אוטומטי לשכיחות תאונות דרכים? מן תחושה כללית כזאת שגיר ידני משאיר אותך יותר בענייני הכביש... נבדק פעם? דן | 19.03.10 (ל"ת)
איך זה שהרצפה תמיד קרה יותר משאר החדר?
21 תגובות לכתיבת תגובה