אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אם דמי הניהול יוגבלו - לא יטפלו בלקוחות קטנים"

25 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

25.
פשוט אל תעבדו דרך סוכנים
לחברות הביטוח - אתם משלמים 300 שקל בשנה ללקוח לסוכנים שלא עושים כלום במקרה הטוב ובמקרה הרע מזיקים ומאיטים תהליכים . למשל אם תסגרו את מיבטח סימון תראו איך העלויות יורדות והלקוחות מרוצים - ככל שיש יותר מתווכים בדרך הלקוח פחות מרוצה והחברה מרוויחה פחות . לסיכום - תעבדו ישירות מול המעסיקים תרוויחו יותר לקוחות מרוצים !!
לקוח מאוכזב | 24.03.10
23.
והיום, כדמי הניהול בשמיים, מישהוא, גדול כקטן
"זוכה" לטיפול כלשהוא מצידכם, וכי ניתן היום לפרוץ את מחסום הבנות ב-CALL CENTER? אתה יכול להשאיר אלף הודעות שיתקשרו אליך, ושום דבר. תפסיקו לזבל את השכל. בעניין אחד אפשר להשפיע על דמי ניהול, מתוך ניסיון אישי: דרך ה- SO-CALLED יועץ בבנק (שכנראה יש לו צינורות תקשורת עלומים) לאיים על הקופה להעביר את הכסף. ואז אתה יכול להתאווח בכורסתך וראות איך הם מפרפרים לפניך. לא צריך שום חוק אושמוק. לאיים בהעברה, זה שם המשחק, וזה עובד אחלה.
ZOSTER צעד אחד קדימה | 20.03.10
13.
מי צריך טיפול?
אני מפריש ישירות לקרן הפנסייה (חברת הראל). מעולם לא היה לי סוכן ואף פעם לא הבנתי באיזה טיפול מדובר... חברת הראל "מטפלת" בי בצורה מאד מצומצמת: מקבלת את הכסף ממני ומהמעסיק, משקיעה אותו (יחד עם כספם של עוד כמה אנשים...) כפי רצונה ושולחת לי דו"ח כל רבעון. היתרון: דמי ניהול של 2% בשוטף ורבע אחוז מהצבירה. אני מרוצה. ממילא בטווח של עשרות שנים אין כל הבדל ניתן לחיזוי בתשואות בין קרנות הפנסייה. ברור שההבדל בדמי הניהול הוא כמעט חזות הכל!
גיל | 18.03.10
12.
מגדל הרוויחה מליארד ש"ח בשנת 2009. וכמה תשואה הפסידו לקוחות הפניקס?
אם הייתה גובה 50% מדמי הניהול הנוכחיים לכמה היה יורד הרווח של מגדל? מאז ומעולם חברות הבטוח בכו והרוויחו. המנהלים הרוויחו מאות אלפי ש"ח בחודש . העבדים בשטח (הסוכנים) מרוויחים פחות ופחות. והמפסידים הגדולים הם הלקוחות. חברה כמו הפניקס שביצועי ההשקעה שלה ירודים לאורך שנים צריכה לשלם ללקוחותיה על שהם מועילים להמשיך ולהשאיר את הכספים בקופתה.
דוד בן משה | 18.03.10
11.
הטיפול בלקוח
אם החברות המנהלות את כספי הציבור ינהלו אותו בצורה נכונה ומושכלת אזי הן לא יצטרכו להקדיש זמן לטיפול בלקוחות. כי מתי הלקוח פונה לחברה? כאשר יש בעיות בניהול התיק שלו או כאשר הוא לא מרוצה מניהול התיק. לכן ניתן להגביל את דמי הניהול מצד אחד ומצד שני החברות המנהלות ינהלו הכספים בלי רשלנויות ובלי עיגולי פינות. ובא שלום לישראל
הרשלה | 17.03.10
8.
צביעות בהתגלמותה!!!!
החברות מרוויחות הון עתק בדמי ניהול. הלקוח לא מקבל כמעט כלום חוץ מדו"חו פעם ברבעון - שלרוב שגוי והלקוח אפילו לא יכול לדעת את זה. שירות הקוחות שלהם - עלוב, לא מקצועי ובאופן מכוון נועד להתיש את הלקוח. חו"ח אתם צריכים לקבל משהו מהביטוח - יוציאול לכם את הנשמה בכיף ובלי חשבון. אין קשר בין מידת ההצלחה ודמי הניהול. הקופה יכולה להפסיד עשרות אחוזים ועדיין לגבות דמי ניהול שמנים. מנהלי החברות מבלים שכר של מליונים - על מה ????? תשלמו לסוכנים מה שמגיע להם ותפסיקו לשדוד דיוידנדים. הגיע זמן להקים אלטרניבה לחזירות הזו!!!! להכניס אותם לפיקוח.
א.א | 17.03.10
7.
למה הבנקם הצלחו
לאורך שנים הבנקים טיפלו בכספי קופות הגמל והרוויחו אם נכשלתם תחזירו לבנקים את קופותהגמל והם יוכלו לטפל בלקוחות הקטנים בעמלות סבירות לא כל מי שעובד אצלכם חייב להפוך להיות מיליונר מהר - המשכורות המנופחות מונעות מכם לתת שרות חוץ מזה כשהתחריתם בבנקים דמי הניהול היו משמעותית יותר נמוכים - איך הצלחתם אז ? בקיצור הכל שטויות ואתם מנסים לעשות קופה על גב הציבור
יוסי | 17.03.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת