אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יעקב קדמי: "הצרכן מותקף היום במסרים והוא מתחיל שלא לשים לב"

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
נגמרה החגיגה : המסרים השיווקים ניתפסים על ידי הצרכן כעבודה בעייניים ומיסוך האמת
המסרים השיווקים ניתפסים על ידי הצרכן כעבודה בעייניים ומיסוך האמת . אישית אעדיף עם גמר החוזה עם אורנג' לא ליצור יותר התקשרות ארוכת טווח כי מאחורי כאילו ההנחות לא עומד כלום ! זה הכל ענין של מכבסת מילים . ואם אני טועה אז סימן שאנשי השיווק של אורנג' ברמת ההנהלה , עשו עבודה גרועה . כרגע אני בהבנתי שעבדו עלי כמו גם על כל לקוח אחר. הבעיה שבארץ הלקוח הממוצע לא בודק את החשובונית . אם היה עושה את זה היה מגיע למסקנה שאני הגעתי אליה.
לקוח אורנג' | 21.03.10
6.
לא יכול לסבול אותם יותר.....
נמאס לי לעבוד אצל אורנג'. אני משלם להם כסף טוב ובזמן ורוצה שלא יטרטטרו אותי אני רוצה שרות. אם ההיתי מספק שרות ללקוחות שלי ברמה שאני מקבל מאורנג' ההיתי פושט רגל מזמן. השרות התדרדר ברמה שלא ניתן לתאר. אני ממתין בסבלנות ואני יודע שבקרוב יהיו לי מספיק עילות לנטוש אותם ללא קנס. נכון לי יש התחיבות כלפיהם אבל זה לא אומר שהם לא צריכים לעמוד בהתחיבויות שלהם כלפי. מזה מספר חודשים אני אוסף חומר בעקביות, עוד מעט הם יקבלו מעורך הדין שלי מכתב על הפרת הסכם ומשם הדרך תהיה קצרה (אם יהיה להם שכל), או ארוכה (דרך בימ"ש עם פרסום שלילי בעיתונות) לבחירתם.
לקוח לא מרוצה | 21.03.10
3.
כמה שטויות!
הצרכן מוצף במסרים? הוא מתחיל שלא לשים לב? קצב התחלופה גדל? קלישאות שהופיעו בכל מצגת של משרד פרסום/שיווק כבר לפני חמש שנים... כמה הערות: 1. ניתן לייצר בידול על ידי שימוש במחיר (ראה רמי לוי) אבל עבור אורנג' זה לא רלוונטי (כמותג בעל זהות ושפה בינ"ל). 2. חשיבה מרתקת? הדוגמאות האלו (מקדונלדס, קטגורית המוסיקה, אפל) כבר שחוקות.. 3. מקדונלדס כבר ניסתה בעבר את המהלך עם מקקפה ונכשלה בגדול. המקרה מתואר בכל תוכנית לימודים של שיווק בכל מכללה סוג ד'. למה? כי מתיחת מותג לא באמת עובדת לאורך זמן (בדיוק כמו הניסיון של אורנג' להשיק את אורנג' טיים או להיכנס לתחומי הטלפוניה ולהיות ספקית אינטרנט), גורמת לפגישה קשה במצב הכלכלי של החברה ומחלישה דרמטית את המותג. אבל את כל זה קדמי כבר יכול לראות בדוחות הכספיים של אורנג'... התחושה שלי היא שהוא קרא יותר מדי על אוקיאנוסים כחולים...
יובל | 18.03.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת