22. חייבים טעינה מהירה אחרת כל הניסוי הזה ייכשל. הייתי במרכז מבקרים הנסיעה על הרנו החשמלית מאד נוחה ונעימה אבל אם לא תהיה עמדת טעינה מהירה אנשים יתיאשו וכל הניסוי הזה ייכשל. לא הכל קשור למכונית במיזם הזה והתשתית מאד קריטית לדעתי. אריק | 31.03.10 (ל"ת)
21. הוספת לוחות סולאריים לדעתי חשוב להוסיף לוחות סלואריים במיוחד במדינה כמו שלנו. הפלואנס זי באמת מוצלחת ובאירופה היא יכולה להיות להיט, רק כדיא להוסיף לה אופציה למדינות חמות ואולי גם בידוד מפני שמש כדי לחסוך שימוש במזגן שיבזבז את הבטריה. מנש | 29.03.10 (ל"ת)
20. חסכון עצום בזמן תהליך של טעינה שאורך דקה זה יתרון עצום וצריכים לאמץ אותו בניסוי בארץ. כמה שהרנו פלואנס החשמלית תהיה מוצלחת הטעינה חייבת להיות מהירה אחרת הנהגים יאבדו את הסבלנות והפרוייקט יפול בגלל התשתית הלא מספיק נוחה וחבל. ג'רי | 28.03.10 (ל"ת)
19. כל תעשיית הרכב מחכה לראות מה יקרה בעולם מדברים על הניסוי של בטר פלייס כל הזמן ולא מדובר רק ביחסי ציבור. תבינו שאם זה מצליח זה אומר שרנו עשתה את הצעד הנכון וזה נותן אוקיי לכל יצרניות הרכב להתחיל לייצר חשמליות. אבל זה צעד מאד ריסקי ואגסי יודע שיש פה הימור גדול עם סיכויים שאפשר לשפר בזכות תשתית טובה. הוד | 27.03.10 (ל"ת)
18. דוקא מאמין ברעיון אני מודה שעד שלא ראיתי איך נראית נקודה טעינה הייתי ספקן אבל אין ספק שאגסי ורנו עושים כאן עבודה מצויינת כולל השקעה וחשיבה על כל התהליך. ברעננה לפחות אני מאמין שהניסוי הזה יצליח. אריק | 25.03.10 (ל"ת)
17. מדהים כמה חידושים מדהים כמה חידושים אגסי ורנו מציגים. במשך כמה עשורים הייתה רק טכנולוגיה שדיברו עליה וכעת פתאום מיישמים הכל בבת אחת . אני מקווה /שהמיזם הזה יצליח והאוויר יהיה קצת פחות מזוהם. דני | 25.03.10 (ל"ת)
16. הרעיון אינו מעשי וכל העסק הוא תרגיל נדל"ן - קבלת רשיון לתחנות טעינה בכל פינה. נהג | 24.03.10 (ל"ת)
15. החלפת הסוללה תקבע המון כמה שהרנו פלואנס מכונית מוצלחת מה שיקבע בסוף הצלחה או לא של הפרוייקט זה כמה הנהג יהיה מרוצה מכל עניין הטעינה ובגלל זה הם מתאמצים עכשיו להביא פתרון מהיר ונוח. צור | 23.03.10 (ל"ת)
13. אגסי ורנו עושים כאן צעד היסטורי אני יודע שמדובר עדיין בניסוי אבל בתכלס כל עולם הרכב מחכה לראות מה יצא מהניסוי הזה והחלוצים הם אגסי ורנו שלקחו על עצמם את הסיכון ואת האופציה כמובן להרוויח מוניטין ענק של פורצי דרך. אייל | 21.03.10 (ל"ת)
11. אגסי, צריך פנסי לד ופנל סולרי על הגג לתוספת טווח נסיעה תוספות לא זולות אבל כול אחת תתן את תרומתה להארכת הטווח, טעינה כאשר הרכב חונה שעות בשמש או לחלופין הפעלת המזגן בעזרת פאנל סולרי לחיסכון במשאבי הסוללה רן | 21.03.10 (ל"ת)
10. חישוב נכון בטר פלייס חשבו נכון בבחירה של שותפים למיזם מהמשקיעים עד להוצאה לפועל של הרכב החשמלי עצמו אין ספק שרנו או ניסאן יעשו נאמנה אצ העבודה. יאיר | 20.03.10 (ל"ת)
9. הכל חרטה - שימו לב שלא נאמרה מלה וגם לא חצי על הקרינה ברכב החשמלי הכל דיבורים באויר וכמו שכתבו אחרים לא עור ולא גידים ולא כלום רק בירבורים עד כמה שאני זוכר יש לאחד מהאחים עופר יד בנושא ולכן לא אגע בכל מה שקשור אליהם במיוחד אם זו רנו או אחז מרכבי הזבל האלה פיז'ו רנו ודומיהן לכן כל עוד אין ניסיון של כמה שנים טובות לא אנסה אפילו רכב חשמלי כי נראה לי שהחסרונות רבים מאוד על היתרונות ועם כל גלי השיווק והבירבורים ויחסי הציבור שמנסים לעשות להן אני יותר מתרחק - כמו הלאדה רכב לכל החיים נכון מאוד כי אף פרייר לא יקנה ממך אוטו כזה אז שהפריירים ינסו ונחיה ונראה מה יהיה ומתי יתגלו השקרים המוסתרים שלא מגלים לנו hawk | 19.03.10 (ל"ת)
8. אני מרוצה לא אכפת לי אם זה ניסאן או רנו הרכבים בטוח יהיו יעילים ובטוחים סומך עליהם,הרעיון עצמו של רכב חשמלי עדיין מסנוור אותי,מת לראות את זה קורה! ארז | 19.03.10 (ל"ת)
7. זה קורה וזה קורה עכשיו! חבל שאין אמון במוחות הגדולים שלנו העתיד הוא הארכב החשמלי ולא סתם רנו וניסאן הגדילו לחשוב כך לפני כולם,גם הם יודעים לזהות משהו טוב שקורה! נמרוד | 19.03.10 (ל"ת)
6. 2 - די להיתמם שום דבר פה לא קורם עור ובטח שלא גידים... יכולות יחצנות משובחת - יש, יכולת יזמית של אגסי - אין מילים, יכולת פיננסית - בוודאי! טכנולוגיה - נחותה ביותר (סוללה שמחזיקה באופטימום 160 ק"מ??), תוכנית עסקית - מעוררת תמיהות (החלפת סוללות? שעות של טעינה בבית/עבודה?). היצרניות הגדולות כבר בדקו והכריזו שלא מאמינות בפרויקט המגלומני הזה כי העתיד זה מימן ולא סוללות כבדות ומיושנות, אז בבקשה, אל תיסחף... יהודה | 19.03.10 (ל"ת)
4. "בטר שמטר"... לא נמאס? אם היו מתרגמים את מספר המילים שנכתבו על המייזם הזה - לאנרגיה - היה אפשר להאיר את כל רמת גן.... יואש | 19.03.10 (ל"ת)
3. מדהים מה שקורה כאן קודם כל זורקים רעיון לאויר כאילו הוא קיים ואח"כ מנסים לראות איך עומדים במה שהבטחנו שמתם לב כמה מילים כבר נכתבו בעניין ? פשוט יותר אילו היום מבצעים ואז כותבים . מיכאל | 18.03.10 (ל"ת)
2. החזון קורם עור וגידים אני חושב על רעיונות בלי סוף את חלקם לפעמים אני רואה מבוצעים ע"י מישהו אחר. אני תמיד אומר "יום אחד אולי" או פשוט מבין שאין לי את היכולת היזמית לבצע את הרעיון. שורה תחתונה, כמו כולם, אוהב לחלום :) ומה שהוא עושה פה זה פשוט מבחינה יזמית לשבור קירות של בטון יצוק. ללכת נגד האינטרסים של חברות הנפט לשכנע מילארדרים להכנס במאות מליונים, לשכנע מדינות, לבצע אינטגרציות בין בין מוסדות ענק, לחתור בנבכי הבירוקרטיה, ליצור שוק חדש. עזבו לרגע אם הפרוייקט טוב או לא. יכולת היזמות, הניהול והביצוע של האיש הזה לדעתי פשוט בלתי יאמנות. סאפ עכשיו אוכלים ת'כובע הפסידו באבואה :) אדיר | 18.03.10 (ל"ת)
1. למה מתעקשים להביא לארץ דווקא את הרנו הטורקית ??? למה להכניס כסף לקרן יוצאי הצבא הטורקי (או משהו כזה) ולא לצרפתים ... כי היבואן שלנו ירוויח מזה עוד כמה גרושים, בושה וחרפה, לא קונה פלואנס ... פלואנס ... | 18.03.10 (ל"ת)
בטר פלייס תציג בישראל את רובוט החלפת הסוללות למכונית החשמלית
22 תגובות לכתיבת תגובה