אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כך מנסות חברות גדולות לפתות טאלנטים

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
מיתוג פנים הינו תחום מרתק
אין ספק שמיתוג הפנים הינו נושא שנמצא רק בחיתוליו, ובהחלט מקבל תנופה בשנתיים האחרונות. סלקום ופלאפון, לדוגמא, ניהלו כבר לפני שנתיים קמפיין מסיבי לאטרקטיביות בעבודה אצלם, עם תוצאות יפות מאוד בכוח אדם איכותי יותר. כיועץ שיווקי אני רוצה לחזק את ידי הכתבים שהעלו על האג'נדה את הנושא הזה.
רועי קיש | 31.05.10
2.
כלוב של זהב
"המפתח עבור העובדים הוא האיזון בין העבודה למשפחה, ולכן החליטה לצייד את העובדים בטכנולוגיה שתאפשר להם לעבוד מכל מקום" עבדתי בחברה גדולה, לכולם היה לפטופ, אפשר לעבוד יום בשבוע מהבית, אפילו על קו הטלפון והאינטרנט החברה משלמת (לכולם, לא רק מנהלים). בהתחלה זה נראה נהדר, כשצריך לצאת מוקדם אתה פשוט עובד עוד קצת בלילה. לאט לאט זה נהיה הרגל, בסוף כבר אנשים מתפלאים שלא ענית למיילים ב-12 בלילה או בסופ"ש... היום אני בחברה קטנה, בלי לפטופ ובלי אפשרות להתחבר מהבית, עובד 9-10 שעות ביום ואז חופשי לעיסוקיי.
אורן | 23.03.10
1.
ומה המשכורת? עזבו אתכם מכל הבול-שיט מסביב. מה הכסף שנכנס נטו לבנק?
למי אכפת מכל הבלבולי מוח מסביב? דברו בנטו. מה הכסף שנכנס לבנק? מה שהמנהלת בנק רואה ולפי זה מאשרת לי מסגרת וגם הלוואה וגם משכנתא. אני רוצה כסף בבנק, לא אצל המנהלים שלי. תנו לי את הכסף בשכר ולא בהטבות מסביב. אין להם שום ערך מעשי בפועל
עובד מצטיין | 22.03.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת