9. בנתיים רנו מתחברת עם הסמארט במקביל לחשמלית של פיאט רנו מתחברת עם הסמארט של דימלר כדי להמשיך לשלוט בשוק החשמליות ואפילו מכונית אחת עוד לא נמכרה. האמת או שתהיה כאן הצלחה ענקית מה שאני מאמין, או שזו בועה שתתנפץ ואז אנחנו נמשיך להיחנק עם כל הגזים הרעילים באוויר. צח | 01.04.10 (ל"ת)
8. לפיאט יש אחלה עיצובים אם פיאט יכניסו לחשמלית שלהם עיצוב כמו ה-500 זו יכולה להיות הסמארט החדשה. מה שכן כדאי להם למהר כי רנו בנתיים תתפוס שוק חדש לגמרי והיא יכולה בקלות להפוך למובילה אם לא למונופול ואת זה לא יוכלו לקחת ממנה. אריק | 31.03.10 (ל"ת)
7. התשתית שהיא של אגסי. מה יש לו לדאוג התשתית היא של אגסי ובלי תשתית מתאימה בכל מקרה אין לשום חשמלית עתיד כי איך יטעינו אותה. גם לרנו שכגע מובילה עם עניין החשמליות אין מה לדאוג וזה בגלל שהיא סגרה עם אגסי ולא רק בארץ. מוטי | 30.03.10 (ל"ת)
6. כמה שיותר יותר טוב כמה שיותר חשמליות זה יותר טוב. זה יעשה טוב גם לרנו ואגסי וגם לכל שוק הרכב ובעיקר לכולם כשהאוויר יהיה פחות מזוהם. אייל | 28.03.10 (ל"ת)
5. הפיאט 500 חמודה אין ספק שזו מכונית חמודה ביותר אבל קשה יהיה לה להתרות ברנו החשמלית שהיא משפחתית גדולה ולא מכונית קטנטנה. יוני | 27.03.10 (ל"ת)
4. לאגסי אין מה לדאוג אגסי התחבר לרנו ורנו זו חברה מספיק חזקה. בכל מקרה עד שפיאט יתחילו רנו ואגסי יהיו מרוצים מאד מהמצב. סער | 25.03.10 (ל"ת)
3. תחרות זה מצויין כמה שיותר חשמליות יותר טוב לסביבה. למרות שלרנו תהיה זכות הראשונים עם החשמלית זה מצויין שהיא גוררת אחרות להתחיל לזוז בכיוון. אני מניח שגם לרנו זה יעשה טוב. טל | 25.03.10 (ל"ת)
2. ההתעוררות הזו הייתה צפויה מרגע שרנו הוציאה את הפלואנס החשמלית היה ברור שההצלחה הזו תתן לשאר יצרניות הרכב אור ירוק להיכנס למירוץ שעד לאותו רגע נחשב למסוכן. אין כיום יצרנית רכב שלא עובדת על דגש חשמלי שהוא לא רק קונספט אלא לשיווק . יאיר | 24.03.10 (ל"ת)
לידיעת שי אגסי: פיאט מתכננת לייצר גרסה חשמלית לפיאט 500
9 תגובות לכתיבת תגובה